Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de catre Penitenciarul Baia Mare de servicii de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 44738/28.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL DE MAXIMA SIGURANTA BAIA MARE
Adresa postala: jud.Maramures, Baia Sprie, str.Forestierului, nr.217, Localitatea: Baia Sprie, Cod postal: 435100, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN COSTAS, Tel.0262214230, Email: [email protected], Fax: 0262214231
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de catre Penitenciarul Baia Mare de servicii de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Hrana se prepara la sediul prestatorului si se transporta de catre acesta la punctele indicate de catre beneficiar
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestari servicii de hranire in regim de cantina, prepararea si servirea zilnica a trei mese, in cantitatile si continutul caloric stabilit prin normele de hrana ale detinutilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 245 zile hrana, maxim 365 zile hrana pentru un numar de 550 de persoane
Valoarea estimata fara TVA: 987, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 14805 RON, a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- original; sau b) ordin de plata in contul autoritatii contractante in copie;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitia serviciului va fi finantata de la bugetul de stat. Plata se va face in maxim 30 de zile de la data comunicarii facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; certificate de atestare fiscala ( inclusiv plata contributiilor sociale); certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, - original sau copie legalizata; Declaratie privind neincadrarea in prevederile: art. 180 si 181 din O.U.G.34/2006;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilantul contabil din ultimii doi ani (2006 si 2007), avizate si inregistrate (copie autentificata), sau scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar recunoscute; cifre medii de afaceri (proprii) aferente ultimilor 3 ani in valoare de cel putin 1000000 RON, echivalentul a 274725 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;Indeplinirea, in ultimii 3 ani, a vreunui contract (care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare ( aceeasi grupa CPV);Recomandari din partea altor beneficiari; Autorizatii sanitare (sanitar- veterinare) pentru punctele de lucru si mijloacele de transport;Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria autoritatii contractante sau ordin de plata in contul Penitenciarului Baia Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2008 13:00
Locul: Penitenciarul Baia Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021. 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Jud.Cluj, str. Stefan cel Mare, nr.1, ,Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596110, Email: [email protected], Fax: 0264593886
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Penitenciarului Baia Mare
Adresa postala: Jud. Maramures, str. Forestierului, nr. 217, Localitatea: Baia Sprie, Cod postal: 435100, Romania, Tel.0262214230, Email: [email protected], Fax: 0262214231
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2008 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer