Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionarea de catre Penitenciarul Bistrita de servicii de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 52335/15.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM INCHIS BISTRITA
Adresa postala: STRADA TARPIULUI , NR. 22, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420062, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN SIMAN, Tel.0263238175, Email: [email protected], Fax: 0263234439, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionarea de catre Penitenciarul Bistrita de servicii de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestari de servicii de hranire in regim de cantina, preparea si servirea zilnica a trei mese, in cantitatile si continutul stabilit prin normele de hrana specifice persoanelor private de libertate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 93856 zile hrana- maxim 155088 zile hrana pentru un efectiv mediu de 470 de persoane private de libertate
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 13885 lei, care poate fi constituita prin: scrisoare de gantie bancara, ordin de plata sau fila cec
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat constator emis de Registrul comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generala,
-Fisa de experienta similara,
-Bilant contabil din ultimii 2 ani(2006, 2007).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prezentarea formularelor solicitate, -Prezentarea bilanturilor, vizate si semnate de organele competente(copii autentificate) sau scrisori de bonitate din partea bancilor sau societati de audit recunoscute, -Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a uneia sau mai multor contracte avand ca obiect prestari de servicii similare, -ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri(proprii) aferenta ultimilor 3 ani, in valoare de cel putin 1520000 Ron sau echivalentul a 420000 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani,
-Recomandari din partea altor beneficiari,
-Autorizatii sanitare(sanitar veterinare) pentru punctele de lucru si mijloacele de transport,
-Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloecele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului,
-Declaratie privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu persaonal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile cu indeplinirea contractului,
-Informatii privind subcontractantii(daca este cazul),
-Declaratie ca respecta normele impuse de HACCP (analiza riscului si puncte critice de control, ca va implementa managementul sigurantei alimentare conform HGR 924/2005),
-Precontract de neutralizare a deseurilor alimentare incheiat cu concesionarea acestor servicii, valabil pe toata durata contractului ce va fi atribuit,
-Declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic in care va indica ca respecta masurile de protectie si siguranta in munca si protectia mediului, conform legislatie nationale in vigoare, pe care le va aplica pe timpul indeplinirii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prenzentarea declaratiilor solicitate completate, -Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare(aceiasi grupa CPV), -Prezentarea a cel putin a unei recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar, -Prezentarea de copie dupa autorizatiile sanitare, -Prezentarea listei cuprinzand subcontractantii(daca este cazul), -Prezentarea copiei dupa precontractul de neutralizare a deseurilor alimentare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
E/205838
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2008 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj Napoca
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264596110, Email: [email protected], Fax: 0264593886
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropolios, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213199565, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre cotestatator a unui act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Penitenciarului Bistrita
Adresa postala: Str. Tarpiului, nr.22, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420062, Romania, Tel.0263238175, Email: [email protected], Fax: 0263234439
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer