Licitatie Publica - Achizitionarea de catre S.C. Subansamble Auto S.A. Sfantu Gheorghe a unor aparate de masura si control, pentru laboratorul de testare si etalonare.
Anunt de participare numarul 57715/05.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SUBANSAMBLE AUTO S.A.
Adresa postala: Str. Lt. Paius David nr. 9, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520077, Romania, Punct(e) de contact: Ion Maniga, Tel.0267-310790, Email: [email protected], Fax: 0267-324161, Adresa internet (URL): www.subansambleauto.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
operator economic contractant
Activitate (activitati)
Altele: fabricarea altor piese si accesorii pentru autovehicule si pentru motoare de autovehicule
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de catre S.C. Subansamble Auto S.A. Sfantu Gheorghe a unoraparate de masura si control, pentru laboratorul de testare si etalonare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mun. SfantuGheorghe, str. lt. Paius David, nr. 9, Cod postal nr. 520077, jud. Covasna.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea, instalarea si testarea unoraparate de masura si control, pentru laboratorul de testare si etalonare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33250000-7 - Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.1)
30230000-0-Hardware pentru computere (Rev.1)
30240000-3-Software (Rev.1)
33230000-1-Balante de precizie, instrumente de desen, de calcul si de masurare a lungimilor (Rev.1)
33270000-3-Instrumente si aparate de reglaj si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
22
Valoarea estimata fara TVA: intre 175 si 138, 460EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.09.2008 pana la 31.10.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 5000 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 8 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurinerambursabile din Bugetul M.E.F. - 65 %, conform Contr. nr. 1521/2839/576888/06.06.2008 ; Buget propriu 35 % .Plata : in termen de 15 zile de la receptia produselor, de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - prezentare formulare Asi Cazier fiscal, in original sau copie legalizata.
- completare formular B si dovada achitarii impozitelor si taxelor catre stat si locale, astfel:
a).pentru candidatii din tara:
- certificate(e) de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de M.E.F. sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar;
- certificate privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de primarieb)pentru candidatii din alta tara:
- formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul este rezident.- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului prin care se demonstreaza ca nu si-a schimbat obiectul de activitate, in original sau copie legalizata.
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de Plata sau numerar la casieria societatii, pentru cei care solicita documentatia de la sediul societatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2008 13:00
Locul: mun. Sfantu Gheorghe, str. lt. Paius David, nr. 9, Cod postal 520077, jud. Covasna.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Contractul se inscrie intr-un program finantat din fonduri bugetare nerambursabile de catre Ministerul Economiei si Finantelor, conform Contractului de finantare nr. 1521/2839/576888/06.06.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6, Sector3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40(021)-3104641, Email: [email protected], Fax: +40(021)-3104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Sfantu Gheorghe
Adresa postala: str. Kriza Ianos, nr.2, Localitatea: SfantuGheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Tel.+40(0267)-315072, Email: [email protected], Fax: +40(0267)-315072, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de unact al operatorului economic contractant- contestatia referitoare la prevederile documentatiei de atribuire poate fi depusa numai pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Subansamble Auto S.A. Sfantu Gheorghe Oficiul Juridic
Adresa postala: str. lt. Paius David, nr.9, Localitatea: Sfantu. Gheorghe, Cod postal: 520077, Romania, Tel.+40(0267)-310790, Email: [email protected], Fax: +40(0267)-324161, Adresa internet (URL): www.subansambleauto.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2008 11:24