Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de combustibil pentru parcul auto AM PNDR


Anunt de participare numarul 113428/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Punct(e) de contact:  MADR, Bd. Carol I nr 24, sector 3, Tel. (+4) 021. 3078.524, In atentia:  Roxana SPATARU, Email:  [email protected], Fax:  Fax: (+4) 021.3078.606, Adresa internet (URL):  http: //www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de combustibil pentru parcul auto AM PNDR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cardurilevor fi livrate la sediul MADR
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului este Achizitionarea de combustibil pentru parcul auto AM PNDR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132000-3 - Benzina (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
77.616 litri de combustibil
Valoarea estimata fara TVA: 315, 778.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 6313 LEI, instrument de garantareGarantiei de buna executie: 10% din pretul contractului semnat, fara TVAsi se constituie prin instrument de garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este co-finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National pentru Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor, si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de eligibil
Decl privind neincadrarea in prevart 181 din OUG nr34/2006
Certif atestare fiscala valabil la deschidere oferte, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care rezulta ca op economic nu are datorii la bugetul general consolidat la deschidere oferte
Certif fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la deschidere oferte
Certif pt plata CAS valabil la deschidere oferte (pt statele unde este aplicabil). In cazul pers jur rezidente (infiintate si inregistrate in Romania), este suficienta prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de ANAF, din care rezulta ca op econom nu are datorii la bugetul general consolidat al statului, inclusiv in domeniul platii asigurarilor de sanatate (CAS)
Decl privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator eliberat de ORC teritorial (original/copie legalizata)
Certificat unic de inregistrare emis de ORC ? copie certificata de ofertant conform cu originalul, semnata si stampilata
Imputernicire de semnatura pentru pers autorizate sa semneze oferta, docum ofertei si contractul
Pt pers jur/fiz straine vor prezenta ca doc relevante, docum edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este rezident, emise de organismele autorizate, cu privire la forma de inregistrare ca pers jur/fiz, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ?traducere in lb romana si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media profitului net al ofertantuluiInformatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pentru anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie pozitiva.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de cel putin 630.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Implementarea sistemului de management al calitatii ISO SR EN ISO 9001 sau echivalentImplementarea sistemului de management management de mediu conform standardului SR EN ISO 14001 sau echivalentAutorizatie de livrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul care nu are calitatea deproducator trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalentLa ofertare se va prezenta o copie, stampilata conform cu originalul, a documentului care atesta implementarea sistemului de managment al calitatii.Ofertantul care nu are calitatea deproducator trebuie sa aiba implementat sistemul de management de mediu conform standardului SR EN ISO 14001 sau echivalent. La ofertare se va prezenta o copie, stampilata conform cu originalul, a documentului care atesta implementarea sistemului de management de mediu. Ofertantul care nu are calitatea deproducator, va prezenta autorizatia de livrare din partea producatorului pentru produsele ofertate precum si dovada implementarii de catre producator a sistemelor de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent si sistemul de management de mediu conform standardului SR EN ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/B/10/13/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2011 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. (+4) 021/332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021/319.51.83, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Formare Profesionala.
Adresa postala:  Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Tel. 021. 307.85. 24;, Email:  [email protected], Fax:  021. 307.856.06
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 18:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer