Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de consumabile pentru echipamente de birou


Anunt de participare numarul 83737/04.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Directia achizitii Publice, Tel.+(021)301.14.62, In atentia: Leonard Enescu, Email: [email protected], Fax: 0372.111.446, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de consumabile pentru echipamente de birou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul MDRL din Apolodor nr 17
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 123, 400 si 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de consumabile pentru echipamente de birou, 4 loturi
Lot 1 Consumabile pentru HPLot 2 Consumabile pentru Lexmark, Lot 3 Consumabile pentru Xerox, Samsung, Kyocera, Lot 4 Consumabile pentru Canon, Minolta, Gestetner, Nashuatec
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30125120-8-Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30192112-9-Cerneala pentru imprimante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Consumabile pentru HP214 buc si seturiLot 2 Consumabile pentru Lexmark, 396 buc si seturiLot 3 Consumabile pentru Xerox, Samsung, Kyocera, 208 buc si seturiLot 4 Consumabile pentru Canon, Minolta, Gestetner, Nashuatec 68 buc si seturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 123, 400 si 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare Lot 1 900 lei; Lot 2 600 lei; Lot 3 670 lei; Lot 4 - 298 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat , Venituri proprii, Asistenta tehnica Program Operational Regional, Asistenta tehnica pentru Ro-Bg, Ro-Ua-Md, Ro-Marea Neagra
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
formularul 1 Informatii generale; Bilantul contabil la 31.12.2007 si 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, formularul D si anexa; Fisa experienta similara pentru contracte incheiate in decursul anilor 2006, 2007, si 2008; Recomandari ; ISO 9001/ 2000 ; Certificat ISO 14001 ; Certificat ISO 18001:2008 O.H.S.A.S; Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a cel putin doua contracte a caror valoarefiecare, inclus sa reprezinte cel putin22.500 lei cu TVApentru lotul 1, 15.000 lei cu TVApentru lotul 2, 16.500 lei cu TVApentru lotul 37.450 lei cu TVApentru lotul 4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2009 10:30
Locul: Sediul MDRL din Str. Apolodor nr 17, latura Nord
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant imputernicit din partea ofertantului, cu imputernicire scrisa si copie dupa Buletinul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr 70-110, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 04318, Romania, Tel.021-3321240, Fax: 0213323377, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.0372.111.516, Fax: 0372.111.649
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2009 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer