Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de consumabile pentru echipamente PANASONIC, RICOH, GESTETNER, MINOLTA


Anunt de participare numarul 34385/28.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Leonard Enescu, Tel.+(021)301.14.62, In atentia: Directia de Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +(021)335.80.96, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de consumabile pentru echipamente PANASONIC, RICOH, GESTETNER, MINOLTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Apolodor nr 17, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de consumabile pentru echipamente PANASONIC, RICOH, GESTETNER, MINOLTA LOT 1 consumabile pentru echipamente PANASONIC
LOT 2 consumabile pentru echipamente RICOH
LOT 3 consumabile pentru echipamente GESTETNERLOT 4 consumabile pentru echipamente MINOLTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 consumabile pentru echipamente PANASONIC 34 buc
LOT 2 consumabile pentru echipamente RICOH5 seturi si 7 buc
LOT 3 consumabile pentru echipamente GESTETNER 2 seturi si 30 buc
LOT 4 consumabile pentru echipamente MINOLTA25 buc
Valoarea estimata fara TVA: 23, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ;
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale ; Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului ; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din parte unor clienti importanti privind colaborarea cu acestia. Lista principalelor livrari in ultimii 3Declaratia din partea producatorului echipamentului ca produsul ofertat poate fi folosit pe echipamentul respectiv pentru care se solicita cartusul.
AUTORIZATIE de comercializare din partea Producatorului sau a reprezentantului autorizat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min 3 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
Bilant cont. 12.2006, vizat/inreg.AFP;3 Recomand.orig.semnate/stamp;Lista princip livrari in ultimii 3 ani; Declaratie pe proprie rasp privind prod ofr;AUTORIZ.comercializ.de la Produc./reprez.autoriz
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2007 10:30
Locul: Sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucureesti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Sos Oltenitei nr 70-111, Localitatea: Bucurresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.332.33.77, Fax: 332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor / Directia generala juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr 17, Localitatea: Bucurerssti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.037 211.14.73, Adresa internet (URL): www.mdlpl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2007 19:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer