Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de consumabile si accesorii de birou pentru AM PNDR si DADR (departamentele de dezvoltare rurala)


Anunt de participare numarul 104851/27.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 24, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Punct(e) de contact:  MADR, Bd. Carol I nr 24, sector 3, Bucuresti, Tel. (+4)021.307.85.65, 021.307.24.72, In atentia:  http: //www.madr.ro, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021.307.86.06, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de consumabile si accesorii de birou pentru AM PNDR si DADR (departamentele de dezvoltare rurala)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 1. MADR ? DGDR AM PNDR B-dul Carol I nr 24, sector 3, Bucuresti
2. departamentele de dezvoltare rurala din toate orasele resedinta de judet
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de materiale consumabile pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor de birou, pentru Autoritatea de Management pentru Programul National de Dezvoltare Rurala si unitatile subordonate din cadrul Directiilor pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala (departamentele de dezvoltare rurala) din toate orasele resedinta de judet.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197000-6 - Articole marunte de birou (Rev.2)
30125000-1-Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
30192000-1-Accesorii de birou (Rev.2)
30234000-8-Suporturi de memorie (Rev.2)
39263000-3-Articole de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de materiale consumabile pentru desfasurarea in bune conditii a activitatilor de birou, pentru Autoritatea de Management pentru Programul National de Dezvoltare Rurala si unitatile subordonate din cadrul Directiilor pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala (departamentele de dezvoltare rurala) din toate orasele resedinta de judet.
Valoarea estimata fara TVA: 384, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 7.680 LEI (instrument de garantare)Garantia buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA, (instrument de garantare). va deveni anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este cofinantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National pentru Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului teritorial, pe raza caruia ofertantul este resident din care sa rezulte ca obiectul principal sau secundar de activitate al firmei este specific acestei achizitii publice ? original sau copie legalizata.Certificat de atestare fiscala eliberat de organele fiscale competente, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor - original sau certificat de ofertant ?conform cu originalul?;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - original sau certificat de ofertant ?conform cu originalul?.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Persoane juridice /fizice straine: se vor prezenta documentele echivalente din statul respectiv cu privire la cerintele care trebuie indeplinite de catre persoanele juridice/fizice romane, traduse in limba romana de un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie de minim 100.000 Euro.Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatia pentru comercializarea produselor din partea producatorului. In cazul in care se prezinta autorizatie de la un importator direct, aceasta trebuie insotita si de autorizatia data acestuia de catre producator, valabila la data deschiderii ofertelor.
- Certificat privind normele de protejare a mediului inconjurator ISO 14001:2004 sau echivalent ? copie legalizata;
- certificate care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de mentinere a calitatii pentru furnizor si producator conform conditiilor din standardul ISO 9001:2000 ? copie legalizata- Pentru cartusele monocrom se solicita documente din care sa reiasa ca, "capacitatea consumabilelor este declarata conform standarduluiISO/IEC 19752" ? copie legalizata
- Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati:
- copii dupa contracte si recomandari/certificari pentru fiecare contract ce probeaza experienta similara (original sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 contract de furnizare in domeniul similar prezentului contract (furnizare birotica, papetarie, tonere, etc.), la care participarea ofertantului a fost in valoare de minim 175.000 lei (fara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/B/10/00/08/00
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2010 11:00
Locul: Sediul MADR, Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este cofinantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. (+4) 021/332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021/319.51.83, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Formare Profesionala.
Adresa postala:  Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Tel. +4 021. 307.85.65; 021.307.24.72, Email:  [email protected], Fax:  +4 021.307.86.06
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2010 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer