Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de dulapuri cu dulapuri cu suprapozabil incastrate si montarea lor


Anunt de participare numarul 21594/02.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr 29, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500036, Romania, Punct(e) de contact: Liviu Doru Dogar, Tel.0268 413000 int 101, Email: [email protected], Fax: 0268 414900, Adresa internet (URL): www.unitbv.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV-Directia camine-cantine
Adresa postala: Str.Memorandului nr.38, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500036, Romania, Punct(e) de contact: Directia camine-cantine, Tel.0268410566, In atentia: Ing.Steluta Dogaru, Email: [email protected], Fax: 0268410566
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA TRANSILVANIA BRASOV-Directia camine-cantine
Adresa postala: Str.Memorandului nr.38, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500036, Romania, Punct(e) de contact: Directia camine-cantine, Tel.0268410566, In atentia: Ing.Steluta Dogaru, Email: [email protected], Fax: 0268410566
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de dulapuri cu dulapuri cu suprapozabil incastrate si montarea lor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Corp cladire indicat de autoritatea contractanta-camine studentesti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dulapuri(pal melaminat imitatie furnir fag)cu suprapozabilincastrate, casetiere si etajere la caminele 2, 3, 4, 5, 11, 12, 14 si 15 total 429 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36131100-9 - Dulapuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
429 buc-termen de garantie minim 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2007 pana la 20.09.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5%garantie de buna executie din val.contr.fara tva.cu scrisoare de garantie de buna executie.Garantie de participare 1.000 ron cu scrisoare de garantie de participare, depunere numerar sau op.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din OUG.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate.Declaratie privind neincadrarea in prevederile OUG.nr.34/2006/art.181.Certificat unic de inregistrare(copie).Certificat constatator emis de Registrul Comertuluiin 2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil intocmit la 30.12.2006 vizat.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile a impozitelor si taxelor catre stat.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, valoarea minim impusa a mediei este de 200.000 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Acreditare ISO 9001:2000.Lista cu dotarea tehnica de care dispune.Lista cu personalul de specialitate.Prezentarea de recomandari din partea clientilor.Lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.Prezentarea a doua contr.anterioare in valoare de 350.000 ron.Certificat de conformitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
90%
Descriere:
2.
termen de livrare si montare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Complex studentesc, Str.Memorandului nr.38, Seviciul social, program casierie 8-14.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2007 12:00
Locul: Brasov, str.Memorandului nr.38, serviciul social.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILUIL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Bdul Eroilor nr.5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500004, Romania, Tel.0268411081, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC-CONTECIOS al UNIVERSITATII TRANSILVANIA BRASOV
Adresa postala: Bdul Eroilor nr.29, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268410525, Fax: 0268410525, Adresa internet (URL): wwww.unitbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2007 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer