Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionarea de echipament pentru terenuri de sport multifunctionale cu gazon artificial


Anunt de participare numarul 6143/20.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUP SCOLAR DE CONSTRUCTII MONTAJ"MIHAI BRAVU"
Adresa postala: STR.TULNICI NR.10, BL.40, AP.40, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 725628, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE POPESCU, Tel.0726311884, Email: [email protected], Fax: 3.22.70.93
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA SECTORULUI 3 - DIRECTIA INVATAMANT CULTURA
Adresa postala: STR VASILE LUCACIU NR. 34, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030694, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL INVATAMANT, Tel.0213260427, In atentia: MIHAELA NAGY, Email: [email protected], Fax: 0213260427
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA SECTORULUI 3 - REGISTRATURA GENERALA
Adresa postala: PARFUMULUI NR. 2-4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: serviciul invatamant, In atentia: mihaela nagy, Email: [email protected], Fax: 0213260427
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionarea de echipament pentru terenuri de sport multifunctionale cu gazon artificial
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile unitatilor de invatamant arondate Centrului Bugetar Mihai Bravu, conf caietului de sarcini (3 unitati)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipament pentru terenuri de sport multifunctionale cu gazon artificial, 3 buc, conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36535200-2 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 echipamente pentru teren de fotbal multifunctional cu gazon artificial
Valoarea estimata fara TVA: 756, 303RON
II.2.2) Optiuni
Da
autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea de noi produse similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 9000 RON SI BARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VAL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE LEGALIZAT INAINTE DE DATA SEMNARII CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind eligibilitatea, neicadrarea in prevederile art 181 OUG 34/2006, certif de atestare fiscala privind imp si taxele locale elib de autoritatile de pe langa autoritatile adm teritoriale de pe raz acareia soc are sediul social, certif de atestare fiscale eliberat de organul de adm fiscala al unitatii adm teritoriala de pe raza careia societate aare sediul social, certi constatattor - obiect activitate cod CAEN, eliberat de ORC, certificat de inregistrare. Documentwele vor fi prezentate in original sau copie lagalizata val la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, cifra de afaceri globala si cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza acticitatea din cel mult ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princip livrari ef in ultimii 3 ani, doc care sa ateste asig calit, doc care sa ateste standarde de protectie a mediu, certif sist de manag de securitae si sanatate in munca sau documente care sa ateste ca firma se afla in curs de atestare pentru cele 3 certificate, autorizare sau dovada ca este in curs de autorizare ISCIR pentru terenurilor de sport.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2007 12:00
Locul: Primaria Sectorului 3 Str Parfumului Nr. 2-4, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII DIN PARTEA FIRMELOR PE BAZA DE IMPUTERNICIRE SCRISA DIN PARTEA REPREZENTANTILOR AUTORIZATI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B.DUL DINICU GOLESCU NR. 3, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118095, Email: [email protected], Fax: 0213118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTORULUI 3 - DIRECTIA INVATAMANT CULTURA
Adresa postala: STR VASILE LUCACIU NR. 34, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030694, Romania, Tel.0213260427, Email: [email protected], Fax: 0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2007 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer