Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de echipamente de colectare a deseurilor si echipamente pentru statiile de transfer, judetul Mehedinti


Anunt de participare numarul 142444/08.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI
Adresa postala: str. traian, nr. 89, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: Sediu, Tel. +40 0372521151, In atentia: LUCIAN BOSOANCA, Email: [email protected], Fax: +40 0372521151, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de echipamente de colectare a deseurilor si echipamente pentru statiile de transfer, judetul Mehedinti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: JUDETUL MEHEDINTI
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul contractului ?Achizitionarea de echipamente de colectare a deseurilor si echipamente pentru statiile de transfer , judetul Mehedinti?, se vor achizitiona pubele de colectare a deseurilor cu capacitatea de 120 litri sau 240 litri, containere de colectare cu capacitatea de 1, 1 mc si 1, 5 mc, containere pt deseuri voluminoase periculoase sau DEE ? 8 buc, 12700 compostoare individuale menajere, iar pentru cele 4 statii de transfer care se vor construi in jud Mehedinti se vor achizitiona 15 prescontainere de 24 mc si 9 camioane care vor transporta containerele de la statiile de transfer la centrul de management integrat al deseurilor de la Malovat si retur.Echipamente de colectare a deseurilor si echipamente pentru statiile de transfer sunt descrise in caietul de sarcini. Pentru prescontainere si camioane ofertantul va asigura cursuri de scolarizare si formare a specialistilor pt operarea si intretinerea acestora conform caietului de sarcini, cat si montajul acestora la statiile de transfer. Perioada de garantie tehnica minima pentru produsele achizitionate in cadrul contractului este de 24 de luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
34142000-4-Camioane macara si autobasculante (Rev.2)
34144512-0-Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
39234000-1-Cutii de compost (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul (inclusiv, dupa caz, toate loturile si toate optiunile)Contractul cuprinde : : ?Achizitionarea de echipamente de colectare a deseurilor si echipamente pentru statiile de transfer , judetul Mehedinti?Valoarea estimata a contractului fara TVA :14.696.824 lei, din care: LOT 1 Pubele si containere1. Pubele colectare deseuri ? 4.731.972 lei fara TVA2. Containere pentru compostarea individuala ? 1.152.562 lei fara TVA3. Containere pentru deseuri speciale ? 172.431 lei fara TVALOT 2 Press-containere, camioane ? remorchere ? 8.639.859 lei fara TVA1. Press-container ? 3.160.924 lei fara TVA2. Camioane - remorchere - 5.478.935 lei fara TVAAceasta valoare reprezinta valoarea maxima a fondurilor disponibile pentru indeplinirea contractului.Ofertele care depasesc valoarea fondurilor disponibile pentru fiecare pozitie din cele de mai sus vor fi respinse ca fiind inacceptabile, conform art.36 alin. (1) lit e) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, care mentioneaza ca din datele disponibile la ora actuala nu exista posibilitatea disponibilizarii de fonduri suplimentare.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 696, 824RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de : Pentru Lot 1- 60.000 lei, Lot 2 ? 80.000 lei Garantia de participare va fi constituita in favoarea Autoritatii Contractante in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006 prin instrument de garantare, in original, emis in conditiile legii, de o banca sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau ordin de plata, in cont CF 4337344 , RO15TREZ4615006XXX000112 deschis la Trezoreria municipiului Drbeta Turnu Severin. Echivalenta lei/valuta se va face cu 5 zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor la cursul BNR. Sumele ce se vor retine, in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, vor fi de: Lot 1 ? 8166, 08 lei; Lot 2 ? 8424, 53 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orginal si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ: Formular nr.1 . Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii , in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin (3) din HG 1660/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art.90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia: 10 % din pretul contractului, fara TVA.Se poate constitui sub urmatoarele forme: ordin de plata in contul autoritatii contractante ; scrisoare de garantie bancara de buna executie - original; instrument de garantare emis de o societate de asigurari - original; retinere succesiva din facturi. In cazul in care ofertantul alege de a constitui garantia de buna executie prin retineri succesive din facturile inaintate la plata executantul are obligatia de a deschide la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. (Model orientativ: Formular nr.2)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat, Bugetul local.- POS Mediu Axa prioritara 2 , Domeniul Major de Interventie 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4 ) si cazier judiciar al operatorului economicDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, care are obligatia neincadrarii in prevederile art. 181 lit a) c) indice 1 si d) .
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model? Formular nr.4 )
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, care are obligatia neincadrarii in prevederile art. 181 lit a) c) indice 1 si d) .
3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? conform ORDIN ANRMAP 314/2010
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.5 )
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (model Formular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat, sunt urmatoarele: Ioan Adrian Duicu ? presedinte, Aladin Georgescu ? vicepresedinte, Adriana Badanoiu ? vicepresedinte, Ciorangan Popescu Daniela ? director economic, Chircu Eleonora Dana ? director tehnic, Lucian Filip - coordonator UIP, Budasca Mariana ? responsabil tehnic, Pavel Cristinel ? responsabil tehnic, Bosoanca Lucian ? responsabil achizitii publice, Ana Maria Muuler - responsabil financiar, Ungureanu Raluca ? responsabil institutional, relatii publice, Tamis Silviu - responsabil juridic, Vuvrea Nicolae ? responsabil institutional
Documentele solicitate pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator si de subcontractant, daca este cazul, conform ORDIN ANRMAP 170/2012.
5. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".
6. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Persoanele juridice straine vor prezenta in original sau copie legalizata orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului care sa incuda si obiectul prezentei achizitii(achizitionare containere si pubele ? lot 1, achizitie echipamente pentru salubrizare ? lot 2), codurile CAEN aferente acestora , numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala a ofertantului ( individual sau asociere de operatori economici ) pe ultimii 3 (trei) ani financiari trebuie sa fie cel putin egala sau echivalentul a : LOT 1 Pubele si containere ? 12.000.000 leiLOT 2 Press-containere, camioane ? 17.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Declaratie privind cifra de afaceri (model orientativ ? Formular nr. 7)2. Documente relevante: Conform art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta orice documente edificatoare lasand la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anii respectivi
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa prezinte o lista a livrarilor din ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, insotita de un numar maxim de 3 (trei) certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari / documente/ contracte/ parti din contract/ procese verbale de receptie/ etc. emise sau contrasemnate de beneficiar, prin care sa se confirme livrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Din aceste documente trebuie sa reiasa beneficiarul, valoarea, obiectul, perioada (inclusiv data semnarii contractului), inclusiv locul de livrare a acestora . Valoarea aferenta livrarilor similare sa fie de cel putin: LOT 1 Pubele si containere ? 6.000.000 lei fara TVA in domeniul furnizarii de containere de colectare deseuri / containere pentru compostare casnicaLOT 2 Press-containere, camioane ? remorchere ? 8.600.000 lei fara TVAin domeniul furnizarii de prescontainere / camioane de transport prescontainere.
Cerinta 1Numai pentru lotul nr. 2
Informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau ala carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Cerinta nr. 1Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumultiv cerintele privind capacitatea tehnica si profesionala si situatia economica fi financiara conform criteriilor detaliate mai susSe va prezenta un acord de asociere si imputernicirea liderului de a reprezenta asocierea.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.
Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de servicii/lucrari executate de acestia;
b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;
c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte;
d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (Liderului);
e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;
f) Structura sau constituirea asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
Nu se admit ofertanti in curs de certificare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Se va prezenta o declaratie cu privire la personalul considerata a fi necesar pentru montarea / instalarea / punerea in functiune/ service a press-containerelor si camioanelor ? remorcher si pentru pregatirea personalului operatorului pentru domeniile precizate in caietul de sarcini.-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. In cazul unei asocieri fiecare dintre asociati trebuie sa prezinte certificatul mai sus mentionat pentru partea de contract pe care o executa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, avand preturi egale, atunci pentru desemnarea ofertantului castigator autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara ca raspuns la solicitarea de clarificari a autoritatii contractante postata in SEAP, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Valabilitatea ofertei este de :120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Operatorilor economici ofertanti li se reaminteste faptul ca orice informatie falsa furnizata de acestia in procedura de achizitie publica conduce la excluderea acestora de la participarea la proceduri de atribuire organizate de Autoritatea Contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaCNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN MEHEDINTI - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala: str TRAIAN nr 89, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220132, Romania, Tel. +40 0372521151, Fax: +40 0372521151, Adresa internet (URL): www.sejmh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer