Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de echipamente de laborator pentru controlul reziduurilor


Anunt de participare numarul 82783/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: BLV MIRCEA VODA, NR. 44, INTRAREA B, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.40 21326 55 55 int 530, In atentia: Corina Barcau, Email: [email protected], Fax: 40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de echipamente de laborator pentru controlul reziduurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: IISPV
ICPBMV
DSVSA Mun Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul proiectului este de a asigura un sector sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor eficient prin achizitionarea de echipamente de laborator pentru controlul reziduurilor de substante autorizate si neautorizate in conformitate cu legislatia Uniunii Europene in domeniu, pentru o supraveghere eficienta a reziduurilor in produsele de origine animala si nonanimala si animale vii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432200-4 - Cromatografe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1- Cromatografe pentru detectia reziduurilor
- GAZ CROMATOGRAF - SPECTROMETRU DE MASA GC/MS/MS 2 buc
- Gazcromatograf cuplat cu spectrometru de masa GC/MS/MS/EI 2 buc
- Lichid cromatograf cuplat cu spectrometru de masa LC/MS/MS/DAD 2 buc
- Lichid cromatograf cuplat cu detector de masa LC/MS/MS 2 buc
- Lichid cromatograf cuplat cu spectrometru de masa LC/MS/UV/APCI 2 buc
Lot 2 - SISTEMHPLC/ MS/ MS 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara in valoare de: Lot 1:40.000 euroLot 2:8.000 euroGarantie de buna executie , 10% din valoarea a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din fonduri Facilitatea de tranzitie si cofinantare nationala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie de eligibilitate(Formularul 4) 1.Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;2.Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/Sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor.6.Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea .In cazul in care declaratia mentionataeste semnata de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a imputernicit aceasta persoana7.Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Media profitului anual al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2006/2007/2008).
b)Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2006/2007/2008) .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) sa fie pozitivab)- 2.000.000 Euro pentu lotul 1, - 400.000 Euro pentru lotul 2,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Contract de furnizare echipamente in domeniul echipamentelor de laborator
2.Certificare in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent de catre un organism specializat in domeniu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Minim un contractfinalizat in ultimii trei ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor) in domeniu furnizariiechipamentelor de laborator la care participarea ofertantului a fost de cel putin- 400.000 Euro pentru Lot 1- 120.000 Euro pentru Lot 22.Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform Fisei de Date a achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare Phare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Facilitatea de Tranzitie pentru RomaniaFACILITATEA DE TRANZITIE 2007/19343.02.01
VI.3) Alte informatii
IISPV Institutul de Igiena si Sanatate Publica VeterinaraICPBMV Institutul pentru Controlul Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz VeterinarDSVSA Mun Bucuresti Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Mun. Bucuresti
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Denumire oficiala: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.42, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.40 21 3195180, Email: [email protected], Fax: (+40)21.319 16 74, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art. 255 si 256^2, alin 1, din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul de Plati si Contractare Phare
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, Intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.40 21 326.55.55, Email: [email protected], Fax: 40 21 326.87.09 / 326.87.30, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer