Licitatie Publica - Achizitionarea de echipamente individuale de protectie pentru verificarile pe teren de la nivelul APDRP si ITRSV
Anunt de participare numarul 148947/22.01.2014
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Adresa postala: Strada Stirbei Voda 43, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010103, Romania, Punct(e) de contact: Utiu Anamaria, Tel. +40 318602745, In atentia: Utiu Anamaria, Email: [email protected], Fax: +40 213101629, Adresa internet (URL): www.apdrp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de echipamente individuale de protectie pentru verificarile pe teren de la nivelul APDRP si ITRSV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general al proiectului este achizitionarea de echipamente individuale de protectie a muncii pentru verificarile pe teren de la nivelul Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit si Inspectoratele Teritoriale de Regim Silvic si Vanatoare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
18220000-7-Imbracaminte de protectie impotriva intemperiilor (Rev.2)
18444200-5-Casti de siguranta (Rev.2)
18830000-6-Incaltaminte de protectie (Rev.2)
18931100-5-Rucsacuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT NR. 1 DENUMIRE : Casti de sigurantaManusi de lucruLOT NR. 2 DENUMIRE : Incaltaminte de protectieLOT NR. 3 DENUMIRE : Imbracaminte de protectie impotriva intemperiilorLOT NR. 4 DENUMIRE : RucsacuriGenti de voiaj
Valoarea estimata fara TVA: 1, 422, 840RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar de part in lei: 2% din val estim a contr fara TVA, resp: 934, 68 lei pentru Lotul 1; 12.367, 30 lei pentru Lotul 2; 12.086, 54 lei pentru Lotul 3;3.068, 28 lei pentru Lotul 4. Data la care se va realiza echiv leu/valuta a Garantiei este data publ Anuntului in SEAP, la cursul leu/valuta stab de catre BNR. Per de valab a gar pt particip treb sa fie cel putin egala cu per de valab a ofertei (150 zile de la term limita de primire a ofertelor). In conf cu prev art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare, Gar de particip se va depune in original si se va const printr-un instrum de gar emis in cond legii de catre o soc bancara, ori de catre o soc de asig. In cazul in care instrum de garantare va fi emis de catre o soc bancara, modul de constit gar de particip va fi Scris de Garantie pt particip la proced de atribuire a contr de achizitie publica ? Formular nr. 21, cu posib preluarii acestuia si in cazul emiterii instrum de garant de catre o soc de asig. In cazul formul unei contest impotriva procedurii de atribuire, in conf cu prev Art. 2781lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modif si complet ulter, se va avea in ved faptul ca ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut contr va retine contestatorului din gar de particip in rap cu val estim a contractului suma de 4.398, 36 Lotul 2; 4.384, 32 lei Lotul 3 si 1.534, 14 lei Lotul 4, rezulta in urma aplicarii prev art. 2781, lit. (a) si (b) din OUG nr. 34/2006 cu modif si complet ult: a) peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; b)intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; Ofertantul va avea posib de a constitui gar de particip si prin virament bancar, in cuantum de 2% din val estim a achizitiei coresp fiecarui lot, avand urmatoarele date: Titular cont: Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit Nr. cont: RO37TREZ7005005XXX000177 Deschis la: A.T.C.P.M.B. Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului atribuit fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 18, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007 ? 2013, Masura de asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca exista incertitudini cu privire la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente.Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata/ lizibila semnata si stampilata cu apostila "conform cu originalul?.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. A nu se folosi prescurtari.
Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:
1.Formularul 5 ? Declaratie privind eligibilitatea;2. Formularul 6- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006;3.Formularul4 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Formularul23 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independent- va fi prezentat de lider, asociat(dupa caz);5. Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) va prezenta Formularul 25 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Functiile de decizie la nivelul Autoritatii Contractante sunt reprezentate de catre Dl. George Octavian TURTOI - Director General, Dl. David Eugen POPESCU ? Director General Adjunct Plati, Denisa DUMITRU - Director Directia pentru Gestiunea Performantelor Profesionale si Recrutare, Dl. Cristian IVANOIU ? Sef Serviciu Achizitii, Dl. Iulian BOBE ? Director Directia Asistenta Tehnica si Leader, Anamaria Utiu ? Consilier 1A, Directia Asistenta tehnica si Leader
6. Operatorul economic (lider, asociat - dupa caz) trebuie sa prezinte dovada cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte achitarea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
7. Operatorul economic (lider, asociat - dupa caz) trebuie sa prezinte certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte achitarea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
8. Operatorul economic (lider, asociat - dupa caz) trebuie sa prezinte certificat pentru plata CAS (pentru statele unde este aplicabil)din care sa rezulte achitarea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
9. Operatorul economic (lider, asociat - dupa caz) trebuie sa prezinte Cazierul judiciar al companiei, sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil)din care sa rezulte achitarea obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
10. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea unei terte persoane, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006, respectiv, Formularele 5 si 6 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoaneleautorizate/ administratori, domeniul de activitate. Prezentarea certificatul constatator se va face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin echivalentul : LOTUL 1- 20.000 eur pe ultimii trei ani financiari incheiati (2011, 2012, 2013).
LOTUL2 ?260.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2011, 2012, 2013).
LOTUL3 ? 260.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2011, 2012, 2013).LOTUL 4- 70.000 euro, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2011, 2012, 2013).
Valorile vor fi exprimate atat in euro cat si in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv :
ANUL CURS EURO/LEI
2011 ? 4.2391
2012 ? 4.4593
2013 ? 4.4189Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
Pentru conversie se vor utiliza cursurile de schimb valutar mentionate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valorile vor fi exprimate atat in euro cat si in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv : ANUL CURS EURO/LEI2011 ? 4.23912012 ? 4.45932013 ? 4.4189Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Se vor atasa copii ale bilanturilor contabile pe anii 2011, 2012 si 2013, vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente disponibile ale operatorilor economici din care sa reiasa indeplinirea cerintei de calificare in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta bilanturile contabile.Toate certificatele/ documentele respective trebuie sa fie prezentate in copie conforma cu originalul.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 7 ? Informatii generale.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a furnizat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, echipamente individuale de protectie similare celor solicitate prin prezenta procedura, la care participarea ofertantului a fost in valoare de cel putin echivalentul : LOTUL1- 10.000 EUR
LOTUL2 ?130.000 EUR
LOTUL3 ?130.000 EUR
LOTUL4 -35.000 EUR
Valorile vor fi exprimate atat in euro cat si in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv : ANUL CURS EURO/LEI
2011 ? 4.2391
2012 ? 4.4593
2013 ? 4.4189Pentru conversie se vor utiliza cursurile de schimb valutar mentionate mai sus.
2. Ofertantul trebuie sa prezinte certificatul de conformitate emis de institutii autorizate de certificare/ notificare, certificatul de garantie a produsului si marcajul CE (conformitate de securitate) si declaratia de conformitate.
3.Ofertantul va prezenta mostre, in conformitate cu produsele ofertate.
1. Ofertantul (operator economic sau toti membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa fie atestat pentru un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa completeze: - Formular nr. 8 ? Declaratie privind listaprincipalelor furnizari in ultimii 3 ani- Formular nr. 9 ? Fisa de experienta similaraPentru fiecare contract mentionat in Formularul 8 si pentru care se completeaza Formularul nr. 9, se vor atasa documente suport (copii dupa anumite parti ale contractelor sau recomandari sau alte documente care sa demonstreze finalizarea livrarilor de bunuri ? spre exemplu: rapoarte finale aprobate, documente de recep?ie, documente contabile etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Recomandarile/ certificarile vor fi emise sau contrasemnate de catre beneficiarul public sau privat al bunurilor. Daca recomandarile/ certificarile sunt depuse in copie, se va mentiona ?conform cu originalul? si vor fi insotite de semnatura deponentului.Valorile vor fi exprimate atat in euro cat si in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv : ANUL CURS EURO/LEI2011 ? 4.23912012 ? 4.45932013 ? 4.4189Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.La solicitarea Autoritatii Contractante, ofertantul trebuie sa prezinte certificatul de conformitate emis de institutii autorizate de certificare/notificare, certificat de garantie a produsului si marcajul CE (conformitate de securitate) si declaratia de conformitate. Aceste documente se vor depune pentru toate echipamentele aferente loturilor ce fac obiectul prezentei achizitii.La solicitarea Autoritatii Contractante, ofertantul trebuie sa prezinte mostre pentru toate produsele ofertate, in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului de achizitie publica. Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon. Ofertantii declarati necastigatori vor putea solicita returnarea mostrelor in termen de 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Ofertantul/ fiecare dintre asociati, va depune in original sau copii lizibile semnate si stampilate cu apostila ?conform cu originalul", documente emise de organisme acreditate care ii confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor/ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/2/B/13/00/25/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2014 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2014 12:00
Locul: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana imputernicita a ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Masura de Asistenta TehnicaTipul de finantare: Fonduri europene
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
Modalitateade departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale.In cazul in care doua sau mai multe oferte financiare sunt egale, departajarea ofertelor se va realiza in urma solicitarii autoritatatii contractante areofertarii in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii: In cazul Asocierii se va completa Formularul 10 de liderul Asocierii si va fi avizat de fiecare membru al asocierii . Se vor depune si urmatoarele documente: a) Acord de asociere semnat si stampilat de catre toti asociatii, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa actioneze in numele tuturor asociatilor. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.b) O declaratie semnata si stampilata de toti asociatii, prin care se obliga ca in cazul in care oferta este declarata castigatoare, vor legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante inainte de data semnarii contractului.c) Fiecare asociat va completa Formularul 4 si Formularul 7.d) Fiecare asociat / subcontractor va confirma prin intermediul unei Declaratii, faptul ca a luat la cunostinta de prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Aceste documente se vor depune in cadrul sectiunii IV.4.1 .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac :10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit - Directia Asistenta Tehnica si Leader - Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala: Strada Gradina cu Cai, Nr. 3A , Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050111, Romania, Tel. +40 213101629, Email: [email protected], Fax: +40 213101629
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2014 14:34