Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de echipamente pentru Centrul National de Instruire pentru Mediu


Anunt de participare numarul 57232/02.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bd. Mircea Voda nr. 44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.319.97.59 int 2491/2344, In atentia: Adrian CONDRUZ, Email: [email protected], Fax: +4(021)3268730 / + 4(021)3268709, Adresa internet (URL): http: \cfcu.mfinante.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de echipamente pentru Centrul National de Instruire pentru Mediu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiectiv dotarea cu echipamente IT si de comunicare a ANPM si 8 ARPM-uri pentru functionarea Centrului National de Instruire pentru Mediu pentru a corespunde necesitatilor de instruire a personalului din domeniu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30231000-7-Computere si imprimante (Rev.1)
32000000-3-Echipament si aparate de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.1)
32300000-6-Receptoare de televiziune si de radio si aparate de inregistrare sau de redare a sunetului sau a imaginii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente IT si de comunicare conform Anexei I.A din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 10000EURO-scrisoare de garantie bancara(original)Garantie de buna executie de 10% din valoarea contractului(fara TVA)-scrisoare de garantie bancara de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE 2006/018-147.03.03/1.21 Achizitionarea de echipamente pentru Centrul National de Instruire pentru Mediu; Programul Phare al Uniunii Europene 75%; Bugetul de Stat - Fondul National - 25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;Certificat pentru plata CAS(pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)valabil la data deschiderii ofertelor;Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza"declaratia privind eligibilitateasideclaratia privind calitatea de participant la procedura.In cazul in care declaratiile mentionate sunt semnate de o persoana imputernicita se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului(ilor) care a imputernicit aceasta persoana;Cazier judiciar al companiei(pt. statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna)
b) Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005, 2006 si 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) trebuie sa fie pozitiva pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007)b) cel putin: 600.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Proiecte de furnizare echipamenteDocumente suport (copii dupa contracte/ recomandari/ procesele verbale de receptie preliminara sau finala).
2. Resurse umane si structura managementului
3. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa-si demonstreze experienta prin intermediul a maxim 3 proiecte finalizate cu succes in ultimii 3 ani (calculati de la data deschiderii ofertelor), in valoare cumulata de minim 300.000 euro, (valoare ce reprezinta participarea ofertantului in proiectele respective), implementate la nivel regional sau national, in urmatoarele domenii: a) livrare, instalare, punere in functiune, instruirea personalului privind sisteme de comunicatii de date-voce-videosib) livrare, instalare, punere in functiune de echipamente si configurare de servere si sisteme de stocare pentru baze de date ORACLE si/sau SQL2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va demonstra accesul la minim 10 specialisti (personal tehnic de specialitate) in domeniul tehnic al echipamentelor IT si de comunicatie3. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii respectiv ISO 9001 sau echivalent, in domeniul proiectului.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti membri asocierii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2008 12:30
Locul: OFICIUL DE PLATI SI CONTRACTARE PHARE - B-dul Mircea Voda nr. 44, Intrarea B, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PHARE 2006/018-147.03.03/1.21Achizitionarea de echipamente pentru Centrul National de Instruire pentru Mediu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor - OPCP
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4(021)3265555 int181, Email: [email protected], Fax: +4(021)3268709;+4(021)3268730, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: conform art. 272 alin.2 si art. 280 alin.5 din OUG nr.34/2006 modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP - Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. Nr.44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4(021)3265555 int614, Email: [email protected], Fax: +4(021)3268709;+4(021)3268730, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2008 18:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer