Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de echipamente pentru functionarea eficienta a APIA si IACS


Anunt de participare numarul 30634/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: BLV MIRCEA VODA, NR. 44, INTRAREA B, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+4021 326 55 55 int 531, In atentia: Adriana Radvan, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09;+4021 326 87 30, Adresa internet (URL): http: //www.cfcu.mfinante.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de echipamente pentru functionarea eficienta a APIA si IACS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: APIA Central si toate sucursalele judetene
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente si componente IT pentru imbunantatirea performantelor echipamentelor existente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CPU, AB548A 8 buc;Memorie, AB454A 16 buc;HDD 172 buc;Software de back-up 2 buc;Cartuse de date 10 buc;Cartuse de curatare 10 buc;Switch de retea tip 1 2 buc;Switch de retea tip 2 4 buc;Switch de retea tip 3 2 buc;Adaptor-convertor 10 buc;SAN (Storage Area Network) 1 buc;Routere FCIP 2 buc;Licenta Oracle 40 buc
Monitor 256 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 595, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de : Lot 1:4.950 euroLot 2:26.900 euroGarantie de buna executie , 10% din valoarea estimata a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din fonduri Phare 2005 si cofinantare nationalaRO 2005/017-553.03.02.09
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Echipamentele trebuie livrate in locatii diferite. Operatorii economici au obligatia asigurarii mentenantei echipamentelor pe o perioada determinata.Operatorii economici au obligatia asigurarii unei perioade de interventie determinate, in caz de avarie.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar al firmei si/sau certificate echivalente; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale; Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta competenta unde isi are sediul compania (privind falimentul); Imputernicire de reprezentare a firmei pentru persoana care semneaza declaratia; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau echivalent; Certificat de atestare fiscala; Cazier judiciar pentru persoana /persoanele autorizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media profitului anual al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006).*
2.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2004/2005/2006)* nu se restrictioneaza participarea la procedura de atribuire a ofertantilor infiintati dupa anul 2004.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Sa fie pozitiva2.Cel putin: Lot 1:250.000 EUROLot 2:1.400.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Proiect de furnizare in domeniul IT.
2.Certificat ISO sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Minim un proiect finalizat in ultimii trei ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) in domeniul furnizararii de echipamente IT la care participarea ofertantului a fost de cel putin 75.000 EURO pentru lotul 1 si 400.000 EURO pentru lotul 2.2.Certificare in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
749314/31.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare Phare - BLV MIRCEA VODA, NR. 44, INTRAREA B, SECTOR 3, Bucuresti, Ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare National 2005 pentru RomaniaRO 2005/17-553.03.02.09
VI.3) Alte informatii
APIA Agentia de Plati si Interventie pentru AgriculturaIACS - Sistemul Integrat de Administrare si Control
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP Departamentul Juridic
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09; +4021 326 87 30
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2007 18:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer