Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de echipamente pentru sectorul de pescuit si acvacultura


Anunt de participare numarul 29489/25.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: BLV MIRCEA VODA, NR. 44, INTRAREA B, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+4021 326 55 55 int 531, In atentia: Adriana Radvan, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09;+4021 326 87 30, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de echipamente pentru sectorul de pescuit si acvacultura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Agentia Nationala pentru Pescuit si Acvacultura sediul central
Agentia Nationala pentru Pescuit si Acvacultura Mehedinti
Institutul National pentru Cercetare si Dezvoltare Marina George Antipa Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente pentru intarirea activitatii de inspectie si control si pentru imbunatatirea sistemelor de comunicatie si colectare a datelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35121130-8 - Vedete de patrulare ale politiei (Rev.1)
29521350-5-Echipamente submarine (Rev.1)
30236000-2-Echipament de tehnologie informatica (Rev.1)
34223300-9-Remorci (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ambarcatiune fluviala pentru control2 buc;Peridoc2 buc;Proiector digital3 buc;Imprimanta color A42 buc;Imprimanta color A31 buc;Imprimanta alb-negru A430buc;Camera foto digitala30 buc;Video digital camera20 buc;Fax30 buc;Laptop5 buc;Mini DVDRW, 80 mm-400 buc;Sistem multifrecvanta 70/120/200 kHz cu fascicul divizat1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 532, 200EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de : Lot 1:6.600 euroLot 2:1.400 euroLot 3:2.600 euroGarantie de buna executie , 10% din valoarea estimata a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din fonduri Phare 2005 si cofinantare nationalaRO 2005/017-553.03.02.05
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Echipamentele trebuie livrate in locatii diferite. Operatorii economici au obligatia asigurarii mentenantei echipamentelor pe o perioada determinata.Operatorii economici au obligatia asigurarii unei perioade de interventie determinate, in caz de avarie.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar si/sau certificate echivalente; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale; Adresa de la Curtea Districtuala unde isi are sediul compania / sucursala; Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursala; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie functionare/altele echivalente; Certificat de atestare fiscale; Copii dupa bilantul contabil pe anii 2004/2005/2006; Cazier judiciar pentru persoana /persoanele autorizate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind eligibilitatea.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Media profitului anual al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006.*
2.Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2004/2005/2006)
* nu se restrictioneaza participarea la procedura de atribuire a ofertantilor infiintati dupa anul 2004.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Sa fie pozitiva2.Cel putin: Lot 1:330.000 EUROLot 2:72.000 EUROLot 3:130.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiect de furnizare:
Lot 1 - ambarcatiuni pentru inspectie si control,
Lot 2 - echipamente IT,
Lot 3 - echipamente hidroacustice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim un proiect finalizat in ultimii trei ani ( calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) in urmatoarele domenii de furnizare: Lot 1-ambarcatiuni pentru inspectie si control, Lot 2 - echipamente IT, Lot 3 - echipamente hidroacustice, la care participarea ofertantului a fost de cel putin 100.000 EURO pentru lotul 1, 20.000 EURO pentru lotul 2 si 40.000 EURO pentru lotul 3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. OPCP 747678 din 23.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare Phare - BLV MIRCEA VODA, NR. 44, INTRAREA B, SECTOR 3, Bucuresti, Ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare National 2005 pentru RomaniaRO 2005/17-553.03.02.05
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP Departamentul Juridic
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09; +4021 326 87 30
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2007 18:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer