Licitatie Publica - Achizitionarea de echipamente si montarea acestora la obiectivul de investitii ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriilor din cadrul Spitalului de psihiatrie Dr. Gh.Preda Sibiu?
Anunt de participare numarul 120215/27.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA PRIE, Tel. 0269-217733-190, Email: [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de echipamente si montarea acestora la obiectivul de investitii ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriilor din cadrul Spitalului de psihiatrie Dr. Gh.Preda Sibiu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de psihiatrie Gh Preda Sibiu, jud Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente si montarea acestora la obiectivul de investitii ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriilor din cadrul Spitalului de psihiatrie Dr. Gh.Preda Sibiu?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de echipamente si montarea acestora la obiectivul de investitii ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriilor din cadrul Spitalului de psihiatrie Dr. Gh.Preda Sibiu?
Valoarea estimata fara TVA: 503, 411RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
63 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare-10000 ron, garantia de buna executie -10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului: ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea ambulatoriilor din cadrul Spitalului de psihiatrie Dr. Gh.Preda Sibiu?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale)Certificat cazier fiscal-original sau copie legalizataCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte: - sediul social;
- administratori;
- sedii, sucursale inregistrate;
- capitalul social.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe va prezenta bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009) insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demostra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniSe vor prezenta informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie de minim : ? 1.006.822 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizari de echipamente in ultimii 3 ani, val. aferente, per. de livrare cat si beneficiarii-Fisa experienta similaraOfertantul va prezenta un contract care sa aiba ca obiect: furnizare de echipamente medicale, de min. 500.000 lei fara TVA, semnat si finalizat in ultimii 3 ani)--Informatii privind personalul-Informatii privind subcontractantii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta sub forma tabelara princ. contracte de furnizari de echipamente in ultimii 3 ani-1 contract furnizare de echipamente medicale de min. 500.000 lei fara TVA.Copie certificat prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conf. conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 sau altele echivalenteNu se vor lua in considerare documentatiile prin care se atesta faptul ca operatorul economic este in curs de certificare. Se va prezenta: AVIZ DE FUNCTIONARE emis de Ministerul Sanatatii Publice in conformitate cu prevederile Legii nr 176/2000 si in conformitate cu Ordinul nr.1636/2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza intr-o singura runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2011 10:00
Locul: Consiliul judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantilor, observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, domeniul de interventie 3.1 ? Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6 , sector 3, localitatea Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 4021-3104641, Email: [email protected], Fax: 4021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante..conf.art 255^2 OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic-Consiliul Judetean Sibiu
Adresa postala: Str. G-ral Magheru nr 14 , Localitatea: Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel. 0269-217733, Email: [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2011 13:45