Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de echipamente si subansambluri pt locurile de joaca din gradinitele subordonate Liceului Ion Barbu


Anunt de participare numarul 48181/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL TEORETIC ION BARBU
Adresa postala: STRADA NABUCULUI, NR. 18, SECTOR 5, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050805, Romania, Punct(e) de contact: ELISABETA NITU, Tel.410.23.32, 410.23.53, 410.23.14, Email: [email protected], Fax: 410.23.53, Adresa internet (URL): www.ltib.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de echipamente si subansambluri pt locurile de joaca din gradinitele subordonate Liceului Ion Barbu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradinitele 33, 34, 54, 72, 75, 244 si Scoala 144
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de echipamente si subansambluri pt locurile de joaca din gradinitele subordonate Liceului Ion Barbu, conf. documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36535200-2 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire- caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 817, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita o garantie de participare 16.000 lei, ce poate fi constituita prin scrisoare de garantie bancara sau OP. Garantia de buna executie - 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local al sectorului 5
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate
2. Declatarie privind neincadrarea in prevederile art. 181
3. Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor locale - mai 2008
4. Certificat constatator ORC - mai 2008
5. Statut, contract de societate, certificat inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Bilant contabil la data de 31.12.2007
2. Scrisoare de bonitate bancara
3. Informatii generale
4. Lichiditate generala
5. Solvabilitate patrimoniala
Declaratie privind cash-flow
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3. media cifrei de afaceri 450.0004. peste 85%5. peste 20%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse in ult. 3 ani
2. experienta similara
3. Decl dotari specifce, personal de specialitate
4. Informatii privind calitatea si conformitatea produselor
5. Declaratie privind preved. contractuale, respectarea termenlor si cond de plata
6. Informatii privind protectia mediului
7. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. min 2 recomandari, pv receptie produse, val minima a contractelor similare - 350.000 lei4. Certif agreare poduse, aviz iscir7. Iso 9001 sau in curs de acreditare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul produselor
70%
Descriere:
2.
termen de livrare
15%
Descriere:
3.
caracteristici tehnice si functionale
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: de la sediul nostru, serv contabilitate
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2008 13:00
Locul: sediul nostru - serv contabilitate
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str, Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.3154642, Fax: 3154642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv Contabilitate - liceul Ion Barbu
Adresa postala: Str. Nabucului nr. 18, sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050805, Romania, Tel.4102332, Email: [email protected], Fax: 4102353
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer