Licitatie Publica - Achizitionarea de echipamente TIC, software si alte bunuri intangibile in cadrul proiectului Operatiuni ecologice transfrontaliere pentru o zona de afaceri integrata (ECOLOGIC CROSS-BORDER OPERATIONS FOR A BUSINESS INTEGRATED ZONE - ECO BIZ)
Anunt de participare numarul 140228/06.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: LIDIA PANA, Tel. +40 0372462635, In atentia: FLORENTINA DRAGOMIR, Email: [email protected], Fax: +40 0372462666, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de echipamente TIC, software si alte bunuri intangibile in cadrul proiectului Operatiuni ecologice transfrontaliere pentru o zona de afaceri integrata (ECOLOGIC CROSS-BORDER OPERATIONS FOR A BUSINESS INTEGRATED ZONE - ECO BIZ)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul prezentului contract este ?Achizitionarea de echipamente TIC, software si alte bunuri intangibile?in vederea implementarii proiectului ECOLOGIC CROSS-BORDER OPERATIONS FOR A BUSINESS INTEGRATED ZONE (Operatiuni ecologice transfrontaliere pentru o zona de afaceri integrata).
Scopul acestui proiect il reprezinta dezvoltarea economica si sociala a regiunii Giurgiu-Ruse prin suportul acordat afacerilor locale si incurajarea initiativelor private prin construirea unui pol de atractie pentru investitii si prin asigurarea unui inceput de succes al afacerilor ecologice din zona.
Componentele achizitionate prin prezenta procedura de achizitie publica vor fi corelate cu celelate activitati ale proiectului in vederea indeplinirii obiectivelor si indicatorilor proiectului, iar acestea sunt:
1. Specificatii si analiza procesului de business
2. Achizitie de echipamente TIC, respectiv: - Data Center (Servere-Server GIS (1), server Data Base (2), server Back-Up (1), server WEB (2), server BI (1); Server BPM; Switch-uri; SAN; Rack tip 1; Rack tip 2; UPS; Benzi de back-up (Back-up tape); Generator electric)
- Echipamente de retea (Switch-uri 24 porturi; UPS 1, 5 kva; Prize de retea)
- Echipamente de birou pentru echipa de management de proiect (Camera foto digitala (4 bucati); Telefoane mobile)
- Echipamente pentru punctele de informare (Laptopuri; Imprimante; Copiatoare; Aparate fax; Telefoane fixe; 2 infochioscuri pentru punctele de informare si 1 infochiosc pentru BSC (Business Support Centre))
3. Achizitia de software si alte bunuri intangibile (de ex. know-how), respectiv:
- Aplicatie GIS (Licente GIS si servicii GIS)
- Baza de date (Elaborare baza de date; Populare baza de date; Creare interfata pentru dispozitivele mobile de colectare a datelor; Integrare portal pentru dispozitive mobile; Sistem de validare pentru datele importate de pe dispozitive mobile; Baza de date cu firmele din judetul Giurgiu;)
- Implementarea portalului intern (Licenta portal; Implementarea portalului intern si extern; Licente BPM; Fluxuri de date si documente; Sistem financiar si contabil;Modul de management de proiect; Modul de administrare; Activitate de logare si monitorizare; Modul de raportare; Sistem de Business Inteligense;Aplicatii B2B si B2C; Servicii de integrare;Aplicatie pentru infokiosc;)
- Licente software de baza (Licente software de operare Data Center; Licente antivirus pentru statiile de lucru; Software de grafica si proiectare;Software legislativ; Software Office)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72222300-0-Servicii de tehnologie a informatiilor (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 525, 799.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 50.000, 00 lei. Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul mediu comunicat de B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- Valabilitatea garantiei de participare este 120 zile de la data limita de primire a ofertelor;
- Autoritatea contractanta (AC) poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.- Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.- Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.- Garantia de participare se poate constitui prin: - virament bancar (contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4938042) cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 17 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular si se va depune in original, prin posta la sediul Autoritatii contractante sau direct la registratura acesteia (Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, parter, Registratura, camera 4) insotita de Formularul nr. 16 b, pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. - Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.- Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Bugetul local, Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Acest formular va fi completat de ofertant/ofertantul asociat/ tertul sustinator
-Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Acest formular va fi completat de ofertant/ofertantul asociat/ tertul sustinator
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat;
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local;
-Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante).
Acest formular va fi completat de ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinatorPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt:
Presedinte - Vasile Mustatea;Vicepresedinte - Dumitru Gavrila;
Vicepresedinte - Marciu Ovidiu Cristian Dan;
Secretar al judetului - Dinu Florian;Director executiv, Directia achizitii si investitii publice - Pana Lidia Doina;Director executiv, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte - Eftimiu Miruna, Sef Seviciu, Serviciul buget finante contabilitate - Stanculescu Florentina;Consilieri judeteni: Teodorescu Viorel, Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, Matei Dumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, Chiran Alin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Ciobanu Liliana, Cuc Alexandru, Mardare Stelian, Palalau Stelian, Buga Adriana, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana Mariean, Andrei Cornel.
-Formularul nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
- Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea: a.ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b.inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Nota:
- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine, pentru dovedirea cerintelor referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati din tara de origine (certificate/alte documente echivalente)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente
- documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Persoane juridice romane
-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
Lipsa codului CAEN aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, descalifica ofertantul sau asocierea.Persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, din care sa rezulte obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea.Nota:
- documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie de cel putin: 5.000.000, 00 lei
-Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri
Nota: Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Ofertantul va face dovada ca a indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract similar cu cel care face obiectul achizitiei.
Personal:
- Declaratia privind informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertantNota:
- In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform Formularul nr. 9.completa, semnata de catre expert.- Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
- Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
Expert 1: Manager de proiect- Studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, in domeniul tehnic sau economic;
- copie diploma- CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.
- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 9 -(daca este cazul)
Expert 2: Responsabil analist- Studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent, in domeniul tehnic sau economic;
- copie diploma- CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.
- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 9 -(daca este cazul)
Expert 3: Expert GIS- Studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta in domeniul tehnic IT;
- Detinerea de competente dobandite in urma absolvirii a cel putin unui curs in domeniul utilizarii instrumentelor de analiza GIS si a fluxurilor de lucru, dovedite prin certificat/diploma de absolvire;
- copie diplome/certificat- CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.
- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 9 -(daca este cazul)
Expert 4: Responsabil testare- Studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta in domeniul tehnicIT;
- copie diploma- CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.
- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 9 -(daca este cazul)
Expert 5: Responsabil instruire- Studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta in domeniul tehnic sau economic;
- copie diploma- CV in format Europass cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului.
- Declaratia de disponibilitate/angajament de participare - Formularul nr. 9 -(daca este cazul)
- Informatii privind subcontractantii - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a
subcontractantilor propusi;(daca este cazul)
- Informatii privind asociatii.(daca este cazul)
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.
Implementarea unui sistem deasigurare a calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data limitade depunere a ofertelor.Nota: - Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.
- Documentele solicitate la aceasta cerinta, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
Implementarea unui sistem demanagement al securitatii informatiilor conform cerintelor standardului ISO 27001 sau echivalent, pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data limitade depunere a ofertelor.Nota: - Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.
- Documentele solicitate la aceasta cerinta, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?ECOLOGIC CROSS-BORDER OPERATIONS FOR A BUSINESS INTEGRATED ZONE ? ECO BIZ?, COD2(3i)-3.1-16, COD MIS ETC 216, finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
1.Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret, o noua propunere financiara, transmisa in SEAP.2. Orice modificare cu privire la durata de implementare a proiectului, reflectata in contractul de finanTare, va determina modificarea corespunzatoare a perioadei de furnizare/prestare a serviciilor care fac obiectul prezentului contract.3. CPV - Obiecte suplimentare: 32570000-9 Echipament de comunicatii30213100-6 Computere portabile30232110-8 Imprimante laser48611000-4 Pachete software pentru baze de date48761000-0 Pachete software antivirus38221000-0 Sisteme Informationale Geografice (GIS sau echivalent)30121100-4 Fotocopiatoare32581200-1 Aparate fax
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Sos. Bucuresti, nr. 10, ,Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. +40 0372462622, Email: [email protected], Fax: +40 0372462651, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2012 10:36