Licitatie Publica - Achizitionarea de kituri si reactivi de diagnostic pentru identificarea OMG din alimente si furaje.
Anunt de participare numarul 35485/11.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala
Adresa postala: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Cernea, Tel.4101299, In atentia: d.nei ing. Cornelia MAXIM, Email: [email protected], Fax: 4113394
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: identificarea si monitorizarea bolilor la anumale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de kituri si reactivi de diagnostic pentru identificarea OMG din alimente si furaje.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala - IDSA, Str. dr. Staicovici, nr 63, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 8, 288, 132RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minim 1 contract subsecvent pe an.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de kituri si reactivi de diagnostic pentru identificarea organismelor modificate genetic din alimente si furaje.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona: 1kit de extractie, 12 tipuri de kituri de identificare, 11 tipuri de kituri de cuantificare pentru identificarea organismelor modificate genetic din soia si porumb precum si materiale de referinta
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 7, 612, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participarepe repere individuale se prezinta in FISA DE DATE A ACHIZITIEI.Garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere ( formular 12 A)
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 ( formular 12 B)
Cazier fiscal al companiei
Informatii generale despre ofertant
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
Certificat de atestare fiscala pentru pentru persoane juridice ( copie legalizata)
Certificat fiscal ( copie legalizata)
Certificat de inregistrare la registrul comertului
Scrisoare de bonitate din partea bancii
Scrisoare de inaintare a ofertei
Imputernicire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2004, 2005, 2006)
Media profitului anual pe ultimii 3 ani ( 2003, 2004, 2005)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta: - minim 1 contract similar in ultimii 3 ani ( 2004, 2005, 2006)
- recomandari din partea a 2 beneficari
capacitatea tehnica:
- certificat de calitate ISO 9001/2000 sau alte documnete care atesta masuri de asigurare a calitatii din partea producatorului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
gradul de conformitate tehnica si calitativa
60%
Descriere:
2.
termen de livrare
10%
Descriere:
3.
pretul
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.11.2007 12:00
Locul: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala - Str. dr. Staicovici nr. 63, sector 5, sala consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1-2 persoane autorizate din partea fiecarei firme.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleus, nr. 6., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104642, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.213195, Fax: 3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala - Compartiment juridic
Adresa postala: Strada. dr. Staicovici nr. 63, sectorul 5., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Tel.+40 21 410 12 99, Fax: +40 21 411 33 94
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2007 11:23