Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de linie debitare necesare implementarii proiectului cu titlu ? Cresterea competitivitatii firmei SC PAM SA SRL prin extinderea si modernizarea activitatii de exploatare si prelucrare a lemnului?, SMIS 747/16912


Anunt de participare numarul 123798/11.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060032, Romania, Punct(e) de contact:  Cismaru Daniela, Tel. 402.92.05, In atentia:  Mihai Corocaescu, Email:  [email protected], Fax:  402.93.72, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, lucrari de finisare, de instalatii si reparatii curente la spatii de invatatmant, alimentatie publica si spatii de cazare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: UPB splaiul Independentei 313, Sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 000, 000 si 100, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent va fi de 5000000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, lucrari de finisare, de instalatii si reparatii curente la spatii de invatatmant, alimentatie publica si spatii de cazare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 000, 000 si 100, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari suplimentare conform art 122 lit i din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantia de participare -15000 lei/respectiv 7500 in cazul IMM-urilor-garantia de buna executie-10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Cazier judiciar al societa?ii, -Cazier judiciar al administratorului societa?ii
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Declaratie priind calitatea de participant la procedura-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
-Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
- Bilantul contabil pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Se va prezenta cifra medie anuala de afaceriin ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) de minim 1.500.000 leiMedia profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2008, 2009 si 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa privind Experienta similara
- Atestat ANRE de tip B pentru executie de lucrari de instalatii electrice interioare, pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 KV.
-ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul din care fac parte lucrarile din acordul cadru.
- ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul din care fac parte lucrarile din acordul cadru.
- Certificat OHSAS 18001 sau echivalent pentru domeniul din care fac parte lucrarile din acordul cadru.
-Declaratie pe proprie raspundere cu privire la numarul de angajati din ultimii 3 ani,
-Lista cu utilajele
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 1 sau mai multe contracte de execu?ie, in ultimii 5 ani, in valoare de minim 1.500.000 de lei.- Contractele mentionate vor fi atasate si vor fi insotite de recomandarea/document constatator din partea beneficiarului sau procesul verbal de receptie al lucrarilor-Lista privind personalul propus pentruindeplinirea celui mare contract subsecvent: -1 responsabil contract- inginer cu studii de lunga durata-constructii civile cu o vechime de cel putin 3 ani;
-1 sef santier- inginer cu studii de lunga durata-constructii civile cu o vechime de cel putin 3 ani;
- 1RTE domeniul I cu o vechime de cel putin 3 ani;
- 1RTE domeniul IX cu o vechime de cel putin 3 ani;
- 1CQ in domeniul constructii civile;
- 1 responsabil securitate si sanatate in munca- atestat nivel superior conform HG nr.1425/2006;
- 1 coordonator de securitate si sanatate in munca al santierului - atestat conform HG nr.300/2006- Personal de executie calificat: fierar betonist, zidar, zugrav/vopsitor, izolator termo/hidro, sudor, instalator, electrician, asamblator profile aluminiu si mase plastice, dulgher, schelar.-1) Autocamion 8-10 t - 2buc;2) Autobasculanta 8-10 t ? 2 buc;3) Autobetoniera ? 1 buc;4) Incarcator frontal ? 1 buc;5) Schela ? 1000 mp.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
aprobarea tardiva a bugetului si a contractului institutional
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 10 ; numar maxim: 20
Cate 5 puncte pentru fiecare contract de lucrari (peste cele solicitate ca experienta minima) prezentate (pentru fiecare contract in valoarea de minim 1.500.000 lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2011 12:00
Locul: UPB - Splaiul Independentei 313, corp rectorat , et 5, camera 508
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati si persoanele delegate din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI - Directia Achizitii Produse, Servicii si Lucrari
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.313, Sector 6, Bucuresti, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060042, Romania, Tel. 402.92.05, Email:  [email protected], Fax:  402.93.72
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 18:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer