Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de lucrari cuprinzand verificarea proiectului tehnic pe instalatii, prezentarea proiectului organizarii de santier si executarea lucrarilor pentru centrala termica


Anunt de participare numarul 16086/28.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala: STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7 - 9, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: MARIN FLOREA, Tel.021/319.58.58 interior 2729, 021/313.70.57, In atentia: Sectia achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 021/319.81.52, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de lucrari cuprinzand verificarea proiectului tehnic pe instalatii, prezentarea proiectului organizarii de santier si executarea lucrarilor pentru centrala termica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loc. Zalau, str. Simion Barnutiu nr. 91, jud. Salaj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de lucrari cuprinzand verificarea proiectului tehnic pe instalatii, prezentarea proiectului organizarii de santier si executarea lucrarilor pentru amenajarea unei centrale termice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul constructii si instalatii, amenajare centrala termica situata in loc. Zalau, str. Simion Barnutiu nr. 91, jud. Salaj.
Valoarea estimata fara TVA: intre 930, 000 si 960, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.07.2007 pana la 22.10.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 10.000 lei , garantie buna executie 6% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul Ministerului Apararii. Plata se va face esalonat, astfel: 1.verif.PT pe inst si pr.org.santier;2.receptie si mont.utilaj;3.punere in funct.si pv de receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii, inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligibilitate, decl.art.181; certif.constat. de indepl.oblig.exigib.de plata a imp.si taxe, cert.atest.fiscala; cazier judiciar admin. firma;cert.emis de ORC; copie CUI; pentru pers.straine-doc.care sa just.forma de inreg.conf.prev.leg.din tara de origine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propie raspundere privind cifra de afaceri, peste 1.150.000 lei/2006 sau echivalent euro sau bilant (extrase), in cazul in care publicarea este stabilita in legislatia tarii de resedinta a ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra afaceri pe domeniul de activitate aferent ob. contractului-min.1.150.000 lei/2006 sau echivalent in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copie aut.ISCIR si aut. ANRGN vizata la zi -lista cu lucrari princ.ultimii 5 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa detina autorizatie ISCIR si ANRGN pt. gaze; -sa fi exec.min. o lucrare similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 5116/23.05.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: Se va achita cu numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai agentilor economici care au depus oferta, care trebuie sa detina o imputernicire din partea acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
A fost publicat anunt de intentie in M.O.nr. 313/21.12.2006. Documentatia se ridica de la sediul autoritatii, contravaloare 100 lei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Unitatii Militare 02523 Bucuresti
Adresa postala: Str. Drumul Taberei, nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel.021/319.58.58 int. 2224, Fax: 021/319.81.52, Adresa internet (URL): www.mapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2007 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer