Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de lucrari la obiectivul de investitii „Sediu CJCPCT CINDRELUL JUNII SIBIULUI- Sibiu str Tudor Arghezi FN


Anunt de participare numarul 100447/19.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CJCPCT CINDRELUL JUNII SIBIULUI
Adresa postala:  Scoala de ?otnr. 18, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550337, Romania, Punct(e) de contact:  SILVIA MACREA, Tel. 0269/210945, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0269/210945, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de lucrari la obiectivul de investitii „Sediu CJCPCT CINDRELUL JUNII SIBIULUI- Sibiu str Tudor Arghezi FN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediu CJCPCT CINDRELUL JUNII SIBIULUI- Sibiu str Tudor Arghezi FN
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executie - Sediu CJCPCT CINDRELUL JUNII SIBIULUI- Sibiu str Tudor Arghezi FN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executie - Sediu CJCPCT CINDRELUL JUNII SIBIULUI- Sibiu str Tudor Arghezi FN
Valoarea estimata fara TVA: 3, 542, 375RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 70.000 lei prin scrisoare de garantie, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale)in termen de valabilitate si fara datoriiCertificat cazier fiscal – original sau copie legalizataCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009) insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se vor prezenta informatii generale si se va completa Formularul 4.2. Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie de minim 7.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Situatia contractelor aflate in derulare
Experienta similara
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii
Informatii privind personalul
Informatii privind subcontractanti /asociatii
ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000) sau altele echivalente- pentru activitati de constructii de cladiri- in termenul de valabilitate mentionat de emitent
ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004) sau altele echivalente - pentru activitati de cladiri- in termenul de valabilitate mentionat de emitent
OHSAS ISO 18001 :2004 sau echivalent, in termenul de valabilitate mentionat de emitent sau altele echivalente
SA8000/2008 sau echivalent, ?termenul de valabilitate mentionat de emitent sau alte echivalente
autorizat ONMI pentru" Executia de lucrari in domeniul Restaurare arhitectura , inginerie consolidare si /sau restaurare structuri istorice.
Se face dovada prin prezentareaautorizatieivalabila la data ofertei .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta contracte care sa aiba ca obiect-executia unor lucrari de cladiri similare cu cea supusa licitatiei(1 contract de lucrari constructie cladiri, in valoare de minim 3.300.000 lei.-1 contract de lucrari pentru instalatii pompe de caldura apa-sol(apa-apa) in valoare deminim 70.000leiAcesta vor fi insotit de: -copie dupa contract +acte aditionale-copie dupa procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
-recomandareSe va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu al personalului in ultimii 3 ani, dovedit prin Adeverinte de la Inspectoratul Teritorial de Munca. Numarul de angajati proprii , ?cei 3 ani considerati, trebuie sa fie de minimum 30 de persoane, ?fiecare an.Personal cheie: - Responsabil tehnic cu executia lucrarilor– ing. constructii civile cu cel putin 4 ani experienta specifica-persoana autorizata pentru respectarea si aplicarea standardului de asigurare a calitatii in constructii – cu cel putin 4 ani experienta specifica-inginer –specializarea instalatii in constructiiAbsolvent studii superioare de lunga durata , specializarea instalatii in constructii cu cel putin 5 ani exerienta generala in domeniul studiilor si experienta specifica in derularea a cel putin 3 contracte in domeniul instalatii in constructii-coordonator in materie de securitate si sanatate in munca, copie atestat cu valabilitate la data deschiderii ofertei si copiedupa contractul de munca sau de prestari servicii incheiat cu operatorul economic-inginer constructii civile –specialist atestat Ministerul Culturii si Patrimoniului National , absolvent studii superioare de lunga durata –specializarea „ constructii civile , industriale si agricole „ cu cel putin 10 ani experienta generala in domeniul studiilor, experienta profesionala specifica in derularea a 3 contracte in domeniul atestariiSe vor prezenta: CV model european-copie diploma de absolvire- copie carte de munca- copie contract de munca vizat de ITM-copie atestat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o singura runda in perioada 17/18 iunie 2010
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.06.2010 10:00
Locul: CJCPCT CINDRELUL JUNII SIBIULUI - str. Scoala de ?otnr. 18, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantului, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Durata prezentului contract va fi de 36 luni din care : • 12 luni – durata maxima de executie a lucrarii • 24 luni – perioada de garantie a lucrarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala:  B-dul Victoriei nr.11, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550024, Romania, Tel. 0269-217104, Fax:  0269-217702, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu legislatia in vigoare, 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJCPCT CINDRELUL JUNII SIBIULUI
Adresa postala:  str. Scoala de ?otnr. 18, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550005, Romania, Tel. 0269-210945, Email:  [email protected], Fax:  0269-215592/210945, Adresa internet (URL):  www.juniisibiului.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2010 18:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer