Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de lucrari si furnizare, montare echipamente pentru proiectul ?Extindere Unitate de Asistenta Medico-Sociala Saliste ? judetul Sibiu?


Anunt de participare numarul 110898/05.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala:  str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550185, Romania, Punct(e) de contact:  Ganea Radu, Tel. 0269-217733-191, Email:  [email protected], Fax:  0269-218159, Adresa internet (URL):  www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de lucrari si furnizare, montare echipamente pentru proiectul ?Extindere Unitate de Asistenta Medico-Sociala Saliste ? judetul Sibiu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de lucrari si furnizare, montare echipamente pentru proiectul ?Extindere Unitate de Asistenta Medico-Sociala Saliste ? judetul Sibiu?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea de lucrari si furnizare, montare echipamente pentru proiectul ?Extindere Unitate de Asistenta Medico-Sociala Saliste ? judetul Sibiu?
Valoarea estimata fara TVA: 2, 590, 268.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
76 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 25000 leiGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului ?Extindere Unitate de Asistenta Medico-Sociala Saliste ? judetul Sibiu?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant/asociere/subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale - sediu social, puncte de lucru si sucursale)iin termen de valabilitate si fara datorii la data deschiderii ofertelorCertificat cazier fiscal ? original sau copie legalizataCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009) insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)1. Se vor prezenta fisa de informatii generale 2. Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii trei ani (2007, 2008, 2009). Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie de minim 5.000.000 ei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-Fisa experienta similara (in ultimii 3 ani)
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii-Informatii privind personalul-Informatii privind subcontractanti /asociatii
-Asigurarea calitatii lucrarilor, protectia mediului si managementul sanatatii si securitatii ocupationale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor preciza sub forma tabelara principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, valorile aferente, perioadele de executie cat si beneficiariiOfertantul va prezenta contracte care sa aiba ca obiect: -executia unor lucrari similare cu cea supusa licitatiei (1 contract de lucrari constructie cladiri), in valoare de minim 2.200.000 lei fara TVA-1 contract de furnizare echipamente medicale in valoare de minim 320.000 lei fara TVA1 Responsabil tehnic cu executia lucrarilor? ing. constructii civile cu cel putin 4 ani experienta specifica1 persoana autorizata pentru respectarea si aplicarea standardului de asigurare a calitatii in constructii ? cu cel putin 4 ani experienta specifica-1 inginer ?specializarea instalatii in constructiiAbsolvent studii superioare de lunga durata , specializarea instalatii in constructii cu cel putin 5 ani exerienta generala in domeniul studiilor si experienta specifica in derularea a cel putin 3 contracte in domeniul instalatii in constructiiCopie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 sau altele echivalente- pentru activitati de constructii de cladiri- in termenul de valabilitate mentionat de emitent2. Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul SR EN ISO 14001 sau altele echivalente - pentru activitati de cladiri- in termenul de valabilitate mentionat de emitent3. Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS ISO 18001 sau echivalent, in termenul de valabilitate mentionat de emitent sau altele echivalenteNu se vor lua in considerare documentatiile prin care se atesta faptul ca operatorul economic este in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2010 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2010 00:00
Locul: Consiliul Judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantului, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, domeniul de interventie 3.1 ? Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Valoarea lucrarilor neprevazute/suplimentare care vor fi achizitionate de catre autoritatea contractanta nu vor depasi 10% din valoarea contractata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu
Adresa postala:  B-dul Victoriei nr.11, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550024, Romania, Tel. 0269-217104, Fax:  0269-217702, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaCNSC sau instanta judecatoreasca in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante ... conform art. 256^2 OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Sibiu - compartimentul contencios juridic
Adresa postala:  str. G-ral Magheru 16, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550185, Romania, Tel. 0269/217733, Email:  [email protected], Fax:  0269/218159, Adresa internet (URL):  www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer