Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de materiale cuprinse in antemasuratori si cuprinse in tabelul 1 din caietul de sarcini


Anunt de participare (utilitati) numarul 29835/27.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala: Directia Regionala de Posta Constanta, b-dul Mamaia, nr.156, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900534, Romania, Punct(e) de contact: Virgil Daniel Spalatelu, Tel.0241/613300, Email: [email protected], Fax: 0241/612655
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii potale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitionarea de materiale cuprinse in antemasuratori si cuprinse in tabelul 1 din caietul de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Eroilor, nr.1 , Calarasi;str.Interioara 2, nr.4, Constanta;B-dul Unirii nr.2, Slobozia.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea materialelor stabilite in tabelul 1 al caietului de sarcini pentru urmatoarele subunitati postale: Ghiseul postal Ciulinta, Ghiseul Postal Dichiseni, Oficiul Postal Galbinasi, Punctul Judetean Prelucrare Curierat Rapid Calarasi cu livrare in Calarasi, bd. Eroilor nr.1;Centrul Prelucrare Curierat Rapid Constanta, Ghiseul Postal Comana, Ghiseul Postal Pantelimon, Oficiul Postal Agigea, Oficiul Postal Constanta 9 cu livrare in Constanta, str. Interioara 2, nr.4;Oficiul Postal Dridu, Punctul Judetean Prelucrare Curierat Rapid Ialomita, cu livrare in Slobozia, bd. Unirii nr. 2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
02181000-6 - Stalpi (Rev.1)
02190000-2-Cherestea (Rev.1)
14121100-6-Ghips (Rev.1)
14121210-0-Pudra de calcar (Rev.1)
14211000-3-Nisip (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini cu posibilitatea suplimentarii cu pana la 50%.
Valoarea estimata fara TVA: 32, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de: 500 lei si se depune in contul DRP Constanta, nr RO39BPOS14002759319ROL01. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale C.N. POSTA ROMANA S.A.-DRP Constanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44 din OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie de functionare ;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in art.181;Certificat privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale, plata taxelor si impozitelor locale;Certificat de cazier fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006;Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna prestare pentru cele mai importante contracte insotite de valori, perioade si locul de furnizare, modul de indeplinire al obligatiilor, beneficiari, 2 recomandari;Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personajului angajat si al cadrelor de conducere in utimii 3 ani;Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la casierie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 12:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri - Terminal Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Completare coduri CPV: 24312210-9 - vopsea; 24352000-6 - diluant;24621200-5 - aracet;28631110-8 - broaste usi;28811200-2 - ciment;28812250-4 - linoleum;29132000-3 - robineti;31214000-9 - comutatori ST;31224100-3 - priza bipolara ST;31524100-6 corp iluminat fluorescent.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian , nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/617760
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Posta Romana SA-Directia Regionala de Posta Constanta-Serviciul Juridic
Adresa postala: b-dul Mamaia, nr. 156, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900534, Romania, Tel.0241/613300, Fax: 0241/612655
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2007 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer