Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de medii de cultura si suplimente


Anunt de participare numarul 59847/28.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR HARGHITA
Adresa postala: Judetul Harghita, Miercurea Ciuc str.Progresului 14, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530240, Romania, Punct(e) de contact: Zsuzsanna Janos, Tel.0266-312060, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: 0266-371646, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de medii de cultura si suplimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: M-Ciuc, str. Progresului nr. 14
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de medii de cultura si suplimente care cuprind materiale de laborator sanitar veterinar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24641250-6 - Medii de cultura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 235, 200.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.09.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 2.400, 00 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat aprobat pe anul 2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea, 2.declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica modificata cu OUG. 94/2007, 3.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu aiba datorii la buget, sa fie eligibili din punct de vedere financiar. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, certificat de atestare fiscala privind impozite si taxe locale in cazul persoanelor juridice. Declaratie bancara (scrisoare de bonitate). Bilant la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 3 ani, principala lista privind ultimii 3 ani de prestari de servicii sanitare veterinare, informatii referitoare la studii, pregatire profesionala. Resurse tehnice, resurse umane, recomandari din partea altor beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Doc. de atribuire daca se achizitioneaza de la aut. trebuie platita. Doc. este atasata prezentei inv. si se poate descarca neavand obligatii de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2008 11:00
Locul: M-Ciuc, str. Progresului, nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare desemnata si repreyentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, Str. Stavropoleos, nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Miercurea Ciuc
Adresa postala: Miercurea-Ciuc , Str. Gheorghe Doja nr. 6, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.+ 40 (266) 311158, Fax: + 40 (266) 371616
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii pe care acesta il considera nelegal cum este definit la art 255 alin 4/OUG.34/2006, modificat cu OUG 94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR HARGHITA
Adresa postala: Miercurea-Ciuc, Str.Progresului nr. 14, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530240, Romania, Tel.(+4) 0266-312060, Email: [email protected], Fax: (+4) 0266-371646, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2008 08:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer