Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de mese pentru comercializare flori si mese pentru comercializare legume si fructe in piete


Anunt de participare numarul 36864/22.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TARGURI OBOARE PIETE SA ARAD
Adresa postala:  Piata Mihai Viteazul nr13, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310017, Romania, Punct(e) de contact:  TARGURI OBOARE PIETE SA, Tel. 0257/250016, In atentia:  TIMONA SEMEREAN, Email:  [email protected], Fax:  0257/252403, Adresa internet (URL):  ARAD, PIATA MIHAI VITEAZUL NR. 13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
Altele: Administrare imobile pe baza de tarif
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de mese pentru comercializare flori si mese pentru comercializare legume si fructe in piete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ARAD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui nr de 70 mese pentru comercializare flori si un nr. de 30 mese pentru comercializare legume si fructe in piete, existand posibilitatea suplimentarii cu pana la 50% din valoarea contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
26141000-8 - Articole din fibre de sticla (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea unui nr de 100 mese pentru piata din care 70 pentru comercializare flori si de 30pentru comercializare legume si fructe, existand posibilitatea suplimentarii cu pana la 50% din valoarea contractului.
Valoarea estimata fara TVA: intre 35, 000 si 39, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
1% din valoarea contractului - garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii ale SC TARGURI OBOARE PIETE SA ARAD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AUTORITATE CONTRACTANTA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A - declara'ie privine eligibilitatea, formularul 12B si confirmarea privind plata impozitelor, taxelor la bugetul general consolidat (buget local si buget de stat)-original. Persoane fizice juridice/fizice romane-certificat constatator O.R.C/autorizatie de functionare/alele echivalente. Persoanele juridice/fizice straine-documente care dovedesc inregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil si declaratie privind cifra de afaceri globala si in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe 3 ani anteriori (art. 185 alin. 1)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12D- lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai scazut
80%
Descriere:
2.
Termenul cel mai scurt de livrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria SC TARGURI OBOARE PIETE SA din Arad, Piata Mihai Viteazul nr. 13
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 13:00
Locul: Arad, Piata Mihai Viteazul nr. 13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si persoanele imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 de la data luarii la cunostinta a actului pe care acesta in considera nelegal. Contestatia care se refera la prevederile documentatiei de atribuire poate fi depusa numai pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2007 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer