Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de MOTORINA EURO 5 si combustibil lichid CALOR EXTRA 1 in vederea alimentarii centralelor termice proprii aferente unitatilor de invatamant preuniversitar de stat aflate in subordinea Administratiei Imobiliare Oradea


Anunt de participare numarul 138513/31.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Adresa postala: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: int 230 birou achizitii publice, Tel. +40 259436276, In atentia: Doina Romocea, Email: [email protected], Fax: +40 259409406, Adresa internet (URL): www.oradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de MOTORINA EURO 5si combustibil lichid CALOR EXTRA 1 in vederea alimentarii centralelor termice proprii aferente unitatilor de invatamant preuniversitar de stat aflate in subordinea Administratiei Imobiliare Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: locatiile indicate de catre autoritatea contractanta
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de MOTORINA EURO 5si combustibil lichid CALOR EXTRA 1 in vederea alimentarii centralelor termice proprii aferente unitatilor de invatamant preuniversitar de stat aflate in subordinea Administratiei Imobiliare Oradea;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09100000-0-Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
aLotul I ? Achizitionarea de MOTORINA EURO 5 in vederea alimentarii centralelor termice proprii aferente unitatilor de invatamant preuniversitar de stat aflate in subordinea Administratiei Imobiliare Oradea;
Lotul II ? Achizitionarea de combustibil lichid CALOR EXTRA 1 in vederea alimentarii centralelor termice proprii aferente unitatilor de invatamant preuniversitar de stat aflate in subordinea Administratiei Imobiliare Oradea;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 594, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantie de participare se va constitui pentru fiecare lot in parte si conform celor solicitate in anexa B informatii privind loturile.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat. b) ordin de plata, in contul RO74TREZ0765006XXX005460-cod fiscal 21982927- Titular cont Administratia Imobiliara Oradea. c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii d) achitarea sumei la casieria Primariei Oradea- - Perioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 10% din valoarea contractului fara TVA si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara 2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii 3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.
Mentiune: persoanele cu functie de decizie: Consilieri locali - Ion Iulius Delorean, Ciprian Caciora, Dorin Corches, Ioan Cupsa, Octavian Dan, Ioan Felea, Ioan Fleisz, Bogdan Hossu, Istvan Huszar, Cristian Ile, Mircea Lepadatu, Petru Lezeu, Dorel Luca, Mihai Manea, Pavel Mercea, Muresean Ovidiu, Daniel Negrean, Sandor Pasztor, Claudiu Popa, Zoltan Sarkozi, Iozsef Szabo, Ioan Tau, Dorel Tifor, Daniel Vulcu;
-Director general Cristian Beltechi;
-Director Adjunct Tunde Benyovszki;
- Director adjunct Bela Porsztner;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Marioara Rosan, Mihai Florin Oaie, Adriana Ungur, Doina Romocea, Adina Marge, Iuliana Kocsis, Antoniu Dan.
2. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura;
3. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator comercializarii produselor care fac obiectul contractelor de achizitii si din care sa reiasa urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e)domeniul de activitate principal;f)domeniile de activitate secundare;g)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare juridica, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii); h)administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, unde autoritatea contractanta pentru a se asigura ca ofertantul nu se afla in imposibilitatea financiara de furnizare a produselor care fac obiectul achizitiei, solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu: ? Lotul 1 = 1.580.000 lei ;
? Lotul 2 = 1.600.000 lei31.12.2011- 1 euro =4.3197 Ron
31.12.2010- 1 euro =4.2848 Ron
31.12.2009- 1 euro =4.2282 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa ca ofertantul a furnizat in ultimii 3 ani produse similare prezentei achizitii, solicitata de catre autoritatea contractanta pentru a se asigura ca furnizorul are experienta si capacitatea tehnica de indeplinire a contractului.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei), un contract maxim doua contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare lotului pentru care depune oferta, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu :
Lot 1 = 700.000 lei fara TVA;
Lot 2 = 800.000 lei fara TVA.
Informatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant prin care sa faca dovada ca dispune: - personal calificat ISCIR ?RVT sau ISCIR RSL pentru recipiente sub presiune: cisterna la descarcare si centrale cu ardere pe combustibil conform Legii 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (Formular anexat)
- din caresareiasa ca dispune necesarul minim de utilaje, echipamente si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pe toata durata contractului.
Cerinta minima:
a) - Ofertantul va face dovada prin documente justificative (acte de proprietate, contract de leasing/inchiriere, etc.), ca dispune si poate aloca cel putin o cisterna prevazuta cu pompa pentru transportul produselor.
b) Ofertantul trebuie sa detina cel putin o statie de distributie carburanti pe raza judetului Bihor, inclusiv in municipiul Oradea.Se va prezenta o lista cu statiile de distributie carburanti de care dispune ofertantulmentionandu-se adresele acestora.
Declaratie privind lista cuprinzand subcontractantii, daca este cazul, precum si informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza se fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.In situatia in care operatorul economic nu intentioneaza sa subcontracteze parte din contract, operatorul economic are totusi obligatia de a prezenta ?Formular 18 ? Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze?, cu mentiunea ? Nu este cazul?.
certificat ISO 9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Oradea, P-ta Unirii, nr.1, etaj 1, sala mare/sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicirea de a participa la sedinta de deschidere si copia actului de identitate .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu solicita completari ale documentelor depuse (ofertele cu o documentatie incompleta fiind respinse ca inacceptabile), exceptie facand situatia depunerii ?Formularului ? Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare?) prin care sa se confirme ca ofertantul indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in fisa de date a achizitiei (art 11 alin 4 din HG 925/2006). Declaratia in cauza va fi insotita de anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor din fisa de date astfel incat sa fie posibila verificarea efectiva a indeplinirii criteriilor solicitate, aceasta incluzand mentionarea numarului si a datei contractelor, a numelui cocontractantilor, a obiectului si valorii fara tva a contractelor; mentionarea concreta a cifrei de afaceri realizata in anii solicitati etc. In cazul in care declaratia mentionata nu este depusa, documentele care nu au fost depuse la data deschiderii ofertelor nu vor putea fi depuse ulterior iar oferta va fi declarata inacceptabila. Termenul de prezentare a documentelor lipsa este de 3 zile lucratoare de la solicitarea expresa a autoritatii contractante. Termenul de 3 zile lucratoare incepe sa curga din ziua urmatoare celei in care s-a transmis solicitarea prin fax . 2. In cazul in care, exista 2 sau mai multi ofertanti care ofera preturi identice si castigatoare, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare. Preturile prezentate in cadrul propunerii financiare, vor fi considerate ferm exprimate si nu vor putea fi ajustate sau modificate pe tot parcursul derularii contractului .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Imobiliara Oradea, Directia juridica
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. +40 259409406
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2012 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer