Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA DE MOTORINA EURO3


Anunt de participare (utilitati) numarul 14054/15.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT URBAN CALATORI CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: BD.21 DECEMBRIE 1989, NR.128-130, CLUJ-NAPOCA, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: PETRICEAN CORNELIU, Tel.0264-430918, Email: [email protected], Fax: 0264-430931
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACHIZITIONAREA DE MOTORINA EURO3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CLUJ-NAPOCA , AUTOBAZA AUTOBUZE-str.Plevnei 12-14 , Cap linie Donath , Cap linie Zorilor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de motorina euro3 pentru mijloacele de transport urban ale unitatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3400 tone , cu posibilitatea majorarii cu pana la1200 tone
Valoarea estimata fara TVA: 10, 657, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea prelungirii contractului cu pana la 4 luni
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de Garantie Bancara de Buna Executie a Contractului , in valoare de 5% din valoarea lui
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Facturi pentru fiecare transa livrata , achitate din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de Asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - cerinta obligatorie -formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta -cerinta obligatorie -formular 12 B, Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul General Consolidat pana la 31.03.2007 -cerinta obligatorie , Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului iar pentru pers. juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare - cerinta obligatorie , Formularul "AUTORIZARE " din partea PRODUCATORULUI -cerinta obligatorie , Garantie de participare 200000 lei prin OP sau Scrisoare de Garantie Bancara-formular 11 -cerinta obligatorie , Formular Grafic de livrare -cerinta obligatorie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani , cerinta minima - cifra medie de afaceri sa fie de cel putin 31971000 lei-formular INFORMATII GENERALE - cerinta obligatorie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista pricipalelor livrari in ultimii 3 ani - cerinta obligatorie -formular 12D , experienta similara - cerinta minima prezentarea a cel putin 3 contracte de furnizare motorina in valoare totala de cel putin 5300000 lei, insotite de documente care sa ateste indeplinirea acestora emise sau contrasemnate de catre beneficiar-formular EXPERIENTA SIMILARA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria RATUC , B-dul 21 Decembrie 1989 , nr.128-130, Cluj-Napoca
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2007 10:00
Locul: Sediul RATUC , B-dul 21 Decembrie 1989 , nr.128-130
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor -formular 12 C
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Fax: 0264-593866
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus nr.6 , sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic RATUC Cluj-Napoca
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 , nr.128-130, Localitatea: CLUJ_NAPOCA, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264 430917, Email: [email protected], Fax: 0264 430931
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2007 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer