Licitatie Publica - achizitionarea de nise de laborator +sistem de ventilatie pentru climatizare+montare nise si sistem de ventilatie+punere in functiune+probe tehnologice si instruire personal+echipamente de laborator( 4 reactoare, 2 evaporatoare, 1 ultracriostat, 1 termost
Anunt de participare numarul 65298/02.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Chimico Farmaceutica-I.C.C.F. Bucuresti
Adresa postala: Calea Vitan nr. 112, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031299, Romania, Punct(e) de contact: Cecilia Molau, Tel.021/3212127, Email: [email protected], Fax: 021/32212127
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut national
Activitate (activitati)
Altele: cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionarea de nise de laborator +sistem de ventilatie pentru climatizare+montare nise si sistem de ventilatie+punere in functiune+probe tehnologice si instruire personal+echipamente de laborator( 4 reactoare, 2 evaporatoare, 1 ultracriostat, 1 termostat, 5 pompe, 2 etuve, 1 congelator, 3 filtre, mantale-3, instalatiede lab-2, aparat pentru determinarea pct de topire 1, calculator-1, vase pt transport azot lichid -2)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Vitan nr 112, sector 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-livrare si punere in functiune(asigurare cu utilitati a echipamentelor)
-asigurare ventilatiesi climatizare, in conformitate cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini
-auditare de specialitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42520000-7 - Echipamente de ventilatie (Rev.2)
38000000-5-Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
38436200-2-Evaporatoare rotative (Rev.2)
42122450-9-Pompe de vid (Rev.2)
42512000-8-Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 nise chimice (diferite dimensiuni)+sistem ventilatie+punere in functiune+probe tehnologice si instruire personal+echipamente de laborator( 4 reactoare, 2 evaporatoare, 1 ultracriostat, 1 termostat, 5 pompe, 2 etuve, 1 congelator, 3 filtre, mantale-3, instalatiede lab-2, aparat pentru determinarea pct de topire 1, calculator-1, vase pt transport azot lichid -2)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 680, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.12.2008 pana la 15.09.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare-20.000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Ministerul Educatiei Cercetarii si TineretuluiPlata cu OP in contul furnizorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, certificat constatator, declaratie privind neincadrarea in sit prev de art 181, certificat ISO, declaratie eligibilitate, certificat fiscal, certificat atestare fiscala,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind principalele livrari in ultimii trei ani, experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita cu numerar la caseria institutului si trebuie sa prezinte cerere de eliberare a documentatieisi imputernicire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2008 12:00
Locul: Calea Vitan nr 112, sector 3 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele prezente la deschidere trebuie sa prezinte obligatoriu imputernicire scrisa din partea persoanelor abilitate, semnata si stampilata, in original.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: Calea Vitan nr 112, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031299, Romania, Tel.021/3212127, Email: [email protected], Fax: 021/3212127
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2008 11:31