Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de piese de schimb pentru utilaje si autovehicole, inclusiv intretinerea si reparatia acestora


Anunt de participare numarul 54250/30.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de piese de schimb pentru utilaje si autovehicole, inclusiv intretinerea si reparatia acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Craiova
Ocolul Silvic Amaradia
Ocolul Silvic Calafat
Ocolul Silvic CraiovaOcolul Silvic Filiasi
Ocolul Silvic Perisor
Ocolul Silvic Poiana Mare
Ocolul Silvic Sadova
Ocolul Silvic Segarcea
Pepiniera Silvica Zaval
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de piese de schimb pentru utilaje si autovehicole, inclusiv intretinerea si reparatia acestora
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29124100-5 - Piese pentru masini sau motoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2158 bucati(L1=100;L2=56;L3=48;L4=394;L5=232;L6=267;L7=560;L8=176;L9=264;L10=19;L11=42)
Valoarea estimata fara TVA: 273, 469.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.08.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE=4093 LEI, DIN CARE: L1=930;L2=190;L3=230;L4=620;L5=310;L6=410;L7=1140;L8=170;L9=80;L10=4;L11=9
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII, plata cu OP la 30 zile de la livrare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale(B2)
-Declaratie privind eligibilitatea(B1)
-Declaratie privind neincadrarea in prevederileart 180-181 din OUG 34/2006
-Certificat constatator emis de ORC
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale
-Certificat de atestare fiscala
-Statutul societatii comerciale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil anual depus
-Informatii privind situatia economico-financiara(B2)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Asigurarea cu personal de specialitate(B7)
-Conducerea propusa pentru executia investitiei(B8
-Asigurarea tehnica propusa pentru executia investitiei(B6)
-Acord de subcontractare(B9)
-Acord de asociere(B10)
-Certificatele de calitate ISO 9001 si de protectia mediului ISO 14001
-Atelier de reparatii autorizat RAR-Dolj, amplasat in raza jud. Dolj
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5214/28.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria Directiei Silvice Craiova, str Iancu Jianu, nr.19
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2008 12:00
Locul: Directia Silvica Craiova, str. Iancu Jianu, nr. 19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali , imputerniciti ai acestora sau alte persoane autorizate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/418568
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Craiova, Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Iancu Jianu nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200142, Romania, Tel.0251/421363, Email: [email protected], Fax: 0251/597059, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2008 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer