Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de piese de schimb si accesorii pentru PC, imprimante si servere


Anunt de participare numarul 31078/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala
Adresa postala: Str. Dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Punct(e) de contact: Cernea Cristina, Tel.4101299, In atentia: d.nei Cornelia Maxim, Email: [email protected], Fax: 4113394
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: identificarea si monitorizarea bolilor la animale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de piese de schimb si accesorii pentru PC, imprimante si servere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, Str. dr. Staicovici nr. 63, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de piese de schimb pentru calculatoare, imprimante si servere existente in dotarea IDSA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30217000-3 - Piese si accesorii pentru computere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de piese de schimb si accesorii. Lotul 1 - Componente PC si servere, Lotul 2- Imprimante si periferice, Lotul 3 - Echipamente de retea, Lotul 4 - Accesorii si licente
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1- 1500 RON, Lot 2-300 RON, Lot 3 - 700 RON, Lot 4 - 500 RON. Garantia de buna executie 7%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe propria raspundere ( formular 12A)
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 ( formular 12 B)
3. Informatii generale despre ofertant
4. Certificat de constatator emis de oficiul registrului comertului
5. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice( copie legalizata)
6. Certificat fiscal ( copie legalizata)
7. Certificat de inregistrare la registrul comertului
8. Scrisoare de bonitate din partea bancii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra anuala de afaceri in ultimii 3 ani ( 2004, 2005 si 2006) ( copie dupa bilantul contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)3 contracte similare finalizate in ultimii 2 ani de aceasi natura si complexitate
2) recomandari din partea a 2 beneficiari
3) certificat ISO 9001/2000 sau/si alte certificate care atesta masuri de asigurare a calitatii pieselor de schimb.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2007 12:00
Locul: Institutul de Diagnostic si Sanatate Animala, str. dr. Staicovici nr 63, sector 5, Bucuresti,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
una sau doua persoane autorizate din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ( CNSC)
Adresa postala: Strada. Stavropoleus, nr 6., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310 46 41, Email: [email protected], Fax: 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.231 195, Fax: 319 16 74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IDSA- Compartimentul juridic
Adresa postala: Strada dr. Staicovici nr 63, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050557, Romania, Tel.+ 40 21 410 12 99, Fax: +40 21 411 34 94
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2007 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer