Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de piese de schimb si subansamble pentru vehiculele militare VAMTAC S3


Anunt de participare numarul 138518/01.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01357 BUCURESTI
Adresa postala: BD. GHENCEA NR.43A SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061701, Romania, Punct(e) de contact: NEDELCU VICTOR, Tel. +40 214106979, In atentia: NEDELCU Victor, Email: [email protected], Fax: +40 0214106979, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UM 01357 Bucuresti
Adresa postala: B-dul Ghencea, nr.43A, sector6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061701, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAU Marin, Tel. +40 728057415, In atentia: NICOLAU Marin, Email: [email protected], Fax: +40 214106979
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de piese de schimb si subansamble pentru vehiculele militare VAMTAC S3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul U.M.01357 Bucuresti, B-dul Ghencea, nr.43A, sector 6.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 118, 016.74 si 788, 940.16RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Val estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 788.940, 16lei fara TVA iar a celui mai mic contract subsecvent este de 21.948, 24 lei fara TVA.Estimam incheierea trimestriala a contractelor subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord cadru, urmat de contracte subsecvente in vederea achizitionariidepiese de schimb si subansamble pentru vehiculele militare VAMTAC S3.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35420000-4 - Piese de vehicule militare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr.1-Piese de schimb si subansamble pentru vehiculele militare VAMTAC S3. Cantitatile min.si max. ale reperelor asociate lotului nr. 1:
1 Adaptor filtru aer 125264 buc min 1 max 4
2 Amortizor telescopic capota 23572301 buc min 1 max 2
3 Arbore planetar (universal) scurt dreapta ans cu ABS 180729 buc min 1 max 2
4 Balama usa dreapta AH0217 buc min 1 max 40
5 Balama usa stanga AH0218 buc min 1 max 40
6 Bara protectie fata 23500010 buc min 1 max 10
7 Bascula inferioara stanga spate 11051910 buc min 1 max 10
8 Brat inferior stanga 11052010 buc min 1 max 20
9 Brat superior dreapta 11052210 buc min 1 max 20
10 Brat superior stanga 11052110 buc min 1 max 20
11 Brat superior suspensie dreapta 11052410 buc min 1 max 10
12 Brat superior suspensie stanga 11052310 buc min 1 max 10
13 Brat oglinda dreapta 230842 buc min1 max10
14 Bujie incandescenta 125168 buc min1 max60
15 Buson rezervor 235832 buc min 1 max 10
16 Buson gura umplere ulei motor 125113 buc min 1 max 6
17 Capac filtru combustibil 125252 buc min 1 max 6
18 Caseta de directie 19018010 buc min 1 max 4
19 Catadioptru (reflectorizant portocaliu) lateral spate 22057110 buc min 1 max 10
20 Catadioptru lateral (portocaliu) 22057110 buc min 1 max 10
21 Cheder lateral hayon buretos 080276 ml min 1 max140
22 Cheder lateral hayon cauciuc 080124 ml min 1 max 50
23 Cheder parbriz 080133 buc min 1 max 4
24 Cheder usa stanga fata cauciuc 080207 ml min 1 max 180
25 Coloana directie 19502810 buc min 1 max 2
26 Compresor A/C 225162 buc min 1 max 2
27 Conducta de la rezervor pres. 5L la kit umflare roti 080003 buc min 1 max 10
28 Conducta de uscator la rezervor pres. 2L 080000 buc min 1 max 4
29 Contact pornire 220525 buc min 1 max 7
31 Coroana volanta motor 12508102 buc min 1 max 3
32 Culisa geam 080193 buc min 1 max 1033 Curea accesorii L=2210 (poly V) 125349buc min 1 max 20
34 Curea antrenare A/C 125363 buc min 1 max 10
35 Curea sincron 12349 buc min1 max 10
36 Disc frana 21054801 buc min 1 max 24
37 Duza stropit parbriz 235023 buc min 1 max10
38 Electromotor stergator parbriz 225031 buc min 1 max 10
39 Emitator vedere pe timp de noapte 22001910 buc min 1 max 2
40 Far lumini dreapta 225341 buc min 1 max 20
41 Far lumini stanga 225340 buc min 1 max 20
42 Filtru admisie complet 125239 buc min 1 max 20
43 Filtru interior pt cutia de vitezebuc min 1 max 20
44 Fitting pentru umflare din mers B10060 buc min 1 max 20
45 Furtun instalatie racire 14504210 buc min 1 max 10
46 Furtun roata umflare din mers 185014 buc min 1 max 10
47 Garnitura capac culbutori 12506101 buc min 1 max 2048 Geam dreapta spate AH0136 buc min 1 max 10
49 Geam oglinda retrovizoare 230861 buc min 1 max 10
50 Geam parbriz stg. AH0133 buc min 1 max 10
51 Geam usa fata 23500510 buc min 1 max 10
52 Grilaj capota motor 235236 buc min 1 max 10
53 Grila protetie far (masca) 235800 buc min 1 max 10
54 Intercooler 02031010 buc min 1 max 8
55 Kit ventilator cu cuplaj 125030 buc min 1 max 4
56 Lampa (pozitie) gabarit stg./dr. fata 227006 buc min 1 max 10
57 Macara geam dreapta 237204 buc min 1 max 10
58 Macara geam stanga 237205 buc min 1 max 10
59 Manivela macara 237207 buc min 1 max 20
60 Oglinda retrovizoare 230841 buc min 1 max 10
61 Parbriz 23513120 buc min 1 max 4
62 Parbriz dreapta AH 0134 buc min 1 max 6
63 Parbriz stanga AH 0133 buc min 1 max 6
64 Perie geam 23506310 buc min 1 max 6
65 Planetara stanga 170730 buc min 1 max 4
66 Pompa apa 12502701 buc min 1 max 6
67 Priza pentru alimentare exterioara 225333 buc min 1 max 3
68 Racord aspiratie turbosuflana 145006 buc min 1 max 4
69 Radiator racire 1403210 buc min 1 max 2
70 Reductor fata 18070310 buc min1 max 2
71 Reductor spate 185147 buc min 1 max 2
72 Reductie robinet de la sistemul de umflare a anvelopei 980951 buc min 1 max 4
73 Rulment ax reductor roata (poz. 11 pag. 99) I10062 buc min 1 max 6
74 Rulment ax reductor roata (poz. 6 pag. 99) I10113 buc min 1 max 6
75 Simering etansare exterior arbore cardanic spate (in reductor distribuitor) G10059 buc min 1 max 6
76 Simering etansare interior arbore cardanic spate (in reductor distribuitor) G10060 buc min 1 max 6
77 Stergator de parbriz 235098 buc min 1 max 50
78 Tampon elastic capota stg. M 18111 buc min 1 max 10
79 Toba finala 12521210 buc min 1 max 10
80 Tub flexibl ungere compresor 125354 buc min 1 max 10
81 Valva de control la circuitul de inalta si joasa presiune 17501410 buc min 1 max 10
82 Ventilator circuit racire 125344 buc min 1 max 10
83 Yala dreapta spate AH0190 buc min 1 max 10
84 Yala fata AH0188 buc min 1 max 10
85 Yala stanga spate AH0189 buc min 1 max 10
Valoarea estimata fara TVA: 788, 940.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 7.889, 4 lei. Cuantumul pe lotul nr.1 se regaseste in Anexa B. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor .Forma de constituire: conform prevederii art.86 alin1 din HG 925/2006.(pentru virament bancar contul de depunere este: RO91TREZ7065005XXX005526 deschis la Trezoreria Sectorului 6, Beneficiar : U.M.01357 Bucuresti, cod fiscal :4265884)Dovada constituirii garantiei va fi depusa in original la sediul UM 01357 Bucuresti si in SEAP, scanata si semnata cu semnatura electronica, pana la data limita de depunere a ofertelor.In cazul IMM-urilor se aplica prevederile Legii 346/14.07.2004.Declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi introdusa in SEAP, insotind dovada constituirii garantiei de participare. In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara tva in lei, si se constituie conform art.90 din HG925/2006.In cazul IMM-urilor se aplica prevederile Legii 346/14.07.2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea- completarea Formularului 1 - o declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din O.U.G.34/2006 din care sa reiasa ca ofertantul nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Precizari suplimentare: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-completarea Formularului 2 - o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181din OUG 34/2006. Declaratia se completeaza si de catre tertul/tertii sustinatori pentru a demosntra indeplinirea cerintei.
3.Certificat de atestare fiscala - 3.1.Pentru persoanele juridice/fizice romane: - Certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.
3.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe propria raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate
Ofertantii care prezinta certificate fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul 3- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/12.10.2010ce se vacompleta conform modelului.
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ? conflictul de interese- completarea Formularului 4 o declaratie pe propria raspundere, in temeiulart. 69^1 din OUG 34/2006 ce se vacompleta conform modelului.
Documentul va fi completat atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.
Ofertantul/ Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul U.M.01357 Bucuresti, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de raspundere din UM 01357 Bucuresti sunt: Ionel LOTAN ? comandant;
Bogdan MINEA- contabil sef;
Victor NEDELCU- presedintele comisiei de evaluare a ofertelor Persoane juridice/fizice-Cerinta minima obligatorie, prezentarea urmatoarelor documente:
1. Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
- pentru persoane juridice straine: se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.
- pentru persoane fizice: se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Lista principalelor livrari de bunuri efectuate in ultimii 3(trei) ani? (continand valori, perioade, beneficiari pentru maxim 5 contracte.Completarea Formularului 6 reprezentand ?Lista principalelor livrari de bunuri efectuate in ultimii 3(trei) ani? (continand valori, perioade, beneficiari pentru maxim 5 contracte. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui document / contract / proces-verbal de receptie sau a unui numar de maxim 5(cinci) documente / contracte / procese-verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare obiectului contractului.Documentele / contractele / procesele-verbale de receptie trebuie sa fie datate, semnate in clar sifara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, durata acestuia si pretul platit.
Daca este cazul, completarea Formularului 8 ?Lista cuprinzand subcontractantii?, insotita si de acordurile de subcontractare , in xerocopie, din care sa rezulte denumirea subcontractantului, partea din contract ce urmeaza a fi subcontractata (solicitare valabila in cazul in care contractul este executatprin subcontractanti). Este interzisa schimbarea subcontractantilor desemnati in oferta pe parcursul derularii contractelor, cu exceptia unor situatii deosebite, bine motivate si numai cu acordul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau propunerii financiare initiale (art. 96, alin. 1 si 2 din H.G. nr. 925/2006).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 5269
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In perioada de evaluare ofertantii vor urmari solicitarile de clarificari in cadrul directorului ?Intrebari? si vor raspunde prin completrea spatiului creat, respective prin atasarea documentelor solicitate.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Intrucat procedura se desfasoara online, in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta ca solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.01357 Bucuresti, Compartiment juridic
Adresa postala: B-dul Ghencea, nr.43A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061701, Romania, Tel. +40 2106979, Email: [email protected], Fax: +40 2106979
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2012 07:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer