Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de produse alimentare pentru hranirea persoanelor private de libertate


Anunt de participare numarul 141514/16.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM INCHIS BISTRITA
Adresa postala: STRADA TARPIULUI , NR. 22, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420062, Romania, Punct(e) de contact: SOT ANDREEA, Tel. +4 0263238175, Email: [email protected], Fax: +4 0263234439, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbistrita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de produse alimentare pentru hranirea persoanelor private de libertate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante: Bistrita, str. Tarpiului, nr. 22
Codul NUTS: RO112 - Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 5 luni
Valoarea estimata fara TVA: 144, 950RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea urmatoarelor alimente: lot 1- carne de pasare; lot 2 - Preparate din carne de porc: Carnati Trandafir si Subproduse de porc; lot 3 - oua de gaina pentru consum; lot 4 - carcasa de porc cu slanina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Carne de pasare: minim 400 kg - maxim 500 kg; lot 2 - Preparate din carne de porc: carnati Trandafir: minim 3600kg - maxim 3800 kg; subproduse de porc: minim 1500 kg - maxim 1700 kg; lot 3 - Oua de gaina pt consum: minim 14000 buc - maxim 15000 buc; lot 4 - carcasa de porc cu slanina: minim 6000 kg - maxim 6300 kg
Valoarea estimata fara TVA: 144, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie in cuantum: de 2 % din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot in parte: lot 1- 71 lei; lot 2 ? 1090 lei; lot 3 ? 177 lei; lot 4 ? 1559 lei. Mod de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original sau prin virament bancar, cu ordin de plata, in contul Penitenciarului Bistrita deschis la Trezoreria Bistrita, RO97TREZ1015005XXX000151, cod fiscal 4347542 sau prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante.Indiferent de modalitatea de constituire, dovada efectuarii acestui fapt va fi scanata si depusa online.in cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.4 si art.16, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare , vor fi respinse ca inacceptabile.Echivalenta lei/euro se va face la data publicarii anuntului de participare in SEAP. Reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent de furnizare. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, constituirea acesteia se poate face prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea : completarea formularului 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : completarea formularului 2- Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: completarea formularului 3- Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1: completarea formularului 4.- Persoanele cu functii de decizie din cadrul penitenciarului sunt: Siman Lucian-director, Gavrilas Alaxandrina -director economic, Paucurar Gavril-director paza si siguranta; Gogancse Cristina-ofiter achizitii, Sot Andreea-achizitor, Barna Daniel-sef logistica, Bertel Marius-jurist, Corceac Adrian-contabil sef, viza CFP.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completarea formularului 5- Prezentarea de Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la bugetul consolidat in termen de valabilitate si care trebuie sa ateste situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? doar pentru lotul 4- Prezentarea de Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale , plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate si care trebuie sa ateste situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele - doar pentru lotul 4 - Prezentarea de Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa sau ca societatea se afla in incapacitatea de plata .Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
- Pentru persoanele juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)- Act doveditor (Autorizatie sanitar-veterinara) eliberat de catre Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor privind respectarea normelor de igiena si siguranta a alimentelor pentru mijloacele de transport - doar pentru loturile 2, 4(conform Normei din 24 iunie 2010 ? sanitar veterinara privind procedura de autorizare veterinara a unitatilor care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala)
-Act doveditor (Autorizatie sanitar-veterinara) eliberat de catre Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor privind respectarea normelor de igiena si siguranta a alimentelor de catre producator /distribuitor - doar pentru lotul 4(conform Normei din 24 iunie 2010 ? sanitar veterinara privind procedura de autorizare veterinara a unitatilor care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale: completarea formularului 6. Formularul sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind capacitatea tehnica: lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ? doar pentru lotul 4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.02.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care mai multi ofertanti participanti la procedura depun oferta financiara cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care con?in noi pre?uri. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Conform Art. 278^1, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Bistrita
Adresa postala: str. Tarpiului, nr. 22, judetul Bistrita Nasaud, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420062, Romania, Tel. +40 263238175, Email: [email protected], Fax: +40 263234439, Adresa internet (URL): www.penitenciarulbistrita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2013 00:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer