Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de produse de uz fitosanitar. Anunt de rectificare a anuntului nr. 5339/13.03.07


Anunt de participare numarul 5595/15.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Vaslui
Adresa postala: Str. Eternitatii nr. 1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730112, Romania, Punct(e) de contact: Alina Moraru, Tel.0235311802, Email: [email protected], Fax: 0235311591
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de produse de uz fitosanitar. Anunt de rectificare a anuntului nr. 5339/13.03.07
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Fitosanitara Vaslui Str. Soseaua Nationala nr. 96 suburbia Moara Grecilor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Anunt de rectificare a anuntului nr. 5339/13.03.07. Achizitionarea de produse de uz fitosanitar destinate combaterii agentilor de daunare la culturile agricole si plantatii pomicole, conform OM 911/2004, completat cu OM 950/2005
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24200000-6 - Produse agrochimice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform alocatiilor bugetare pentru anul 2007 si Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 231, 734RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot1:350 ron, Lot2:350 ron, Lot3:40 ron, Lot4:110 ron, Lot 5:350 ron, Lot6:350 ron, Lot7:350 ronGarantia de buna executie: 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat catre MAPDR pentru combaterea agentilor de daunare mentionati in OM 911/2004, completat cu OM 950/2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat 3.Certificatul constatator eliberat de ORC 4.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de ORC 5.Autorizatie de producere/comercializare produse agrochimice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse agrochimice in ultimii 3 ani, insotit de documente constatatoare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale si la eventualele prejudicii 2.Certificat de omologare pentru produsele agrochimice ofertate emis de Comisia Interministeriala de Omologare a produselor de uz fitosanitar 3.Declaratie de conformitate a produselor ofertate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei in livrarea de produse agrochimice si indeplinirii corespunzatoare a obligatiilor contractuale 2.Ofertantul trebuie sa prezinte certificatul de omologare 3.Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia de conformitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Anunt de rectificare a anuntului publicat nr. 5339/13.03.2007si respins 5445/13.03.07. Nr. dosar570/13.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria DADR Vaslui
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2007 12:00
Locul: Unitatea Fitosanitara Vaslui, Str. Soseaua Nationala nr. 96 suburbia Moara Grecilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegatii ofertantilor Membrii comisiei de deschidere a ofertelor Reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Vaslui
Adresa postala: str. Badea Romeo nr. 13, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730157, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa ANRMAP
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii din cadrul DADR Vaslui
Adresa postala: str. Eternitatii nr. 1, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730112, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2007 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer