Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitionarea de produse hard ? echipamente si dotari? pt. proiectul ?Calitate si performanta in educatie prin dezvoltarea si implementarea unei solutii de E-learning la nivelul Inspectoratului Scolar Judetean Harghita?, simbol SMIS ? CSNR 23001


Anunt de participare numarul 133608/02.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN HARGHITA
Adresa postala: Piata Libertatii nr.5, et.3, cam.323, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530140, Romania, Punct(e) de contact: Levente Csukas, Tel. +40 266312514, Email: [email protected], Fax: +40 266312148, Adresa internet (URL): www.isjhr.eduhr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitionarea de produse hard ? echipamente si dotari? pt. proiectul ?Calitate si performanta in educatie prin dezvoltarea si implementarea unei solutii de E-learning la nivelul Inspectoratului Scolar Judetean Harghita?, simbol SMIS ? CSNR 23001
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Miercurea Ciuc
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procurarea pachetului necesar de produse hard-echipamente IT si dotarile aferente pt. implem. proiectCalitate si performanta in educatie prin dezv.si implem. unei solutii e-Learning la nivelul Insp. Scolar Jud. Harghita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30210000-4 - Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
30232000-4-Echipament periferic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati totale de produse indicate in caietul de sarcini atasat, compunandu-se din: Server de comunicatii + licenta Red Hat Enterprise Linux 6-1 buc.
Server date + licenta Red Hat Enterprise Linux 6-1 buc.
Server de backup + licenta Red Hat Enterprise Linux 6-1 buc.
Servere scoli + licenta Red Hat Enterprise Linux 6-10 buc.
Laptop+ licenta Microsoft Windows 7 Professional 64bit-35 buc
Webcam cu microfon-30 buc.
UPS-13 buc.
Dulap Rack-10 buc.
Router-12 buc.
Videoproiector + Ecran de proiectie-11 buc.
Tabla interactiva-11 buc.
Copiator A4/A3-1 buc.
Multifunctional A4 laser-10 buc.
Sistem de aer conditionat-2 buc.
Licenta Microsoft Office-35 buc.
Licenta antivirus server-13 buc.
Licenta antivirus laptop-35 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 558, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 6.000 RON. Constit.cf.art 86 HG 925/2006, siart. 43 si 278 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant. emis de o soc. bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrument de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 15-OP in cont RO21TREZ3515005XXX000181al ISJ HARGHITAlaTrezoreria M. Ciuc.Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularului 16. Termenul valabilitate garant. min. 90 zile. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a oferteisau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 278 alin (1) din OUG nr. 34/2006 Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din pretul estimat al contractuluiPoate fi constituita prin : a.) Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Perioada de garantie a produselor solicitate : minim 5 ani de la livrare si instalare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Progr. finant. din FEDR 2007?2013, prin POS CCE, Axa III. TIC pt. sect. privat si public, Dom. Major 2. Dezv. si cresterea eficientei serv. publ. electronice, Op.3.Sust. implem. de aplic. de E-Ed.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Completare formular specific situatiei personale a ofertantului
Completare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat2 Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Prezentare
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de: ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii, respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale lunii- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de ultima zi a lunii anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 26-30 (31) ale lunii, respectiv ultima zi a penultimei luni anterioare datei limite de depunere aofertelor in cazul in care aceasta data se stabileste pentru intervalul 1-25 ale lunii .
In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat
Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei.
Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3. Evitarea conflictului de interese
Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69¹ dindin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoana cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ferencz Salamon Alpar, inspector scolar general Csukas Levente contabil sef, Garbea Petru manager proiect, Miklos Csaba asistent manager proiect
In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatIncadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului4 Participarea cu oferta independenta
Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Completare Formular nr. 5.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.- //-Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti
Atentie!
Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. 1 Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii
Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.
Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului situat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Se cere ca ofertantul sa prezinte documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale in conformitate cu art. 1811, lit c din OUG 34/2006 si raportat la art. 971 din HG 925/2006. Se prezinta minim un document constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971din HG nr. 925/2006.
Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.
In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri globala in domeniul aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani intregi (2008, 2009 si 2010 sau 2009, 2010 si 2011 sa fie de minim 300000 lei.
In caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara profesionala a ofertantului: realizarea integrala a cel putin unui contract similar ca natura si complexitate, in valoare de minim 50000 lei. In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor.
2 Capacitate profesionala - Informatii privind personalul de specialitate: manager de proiect, custudii sup. de lunga durata, in domeniul informatica sau IT, cu exp. prof. in domeniu, prin participarea la cel putin un contract similar;responsabil cu controlul calitatii, cu studii de lunga durata din domeniu informatica sau IT;
3 Informatii privind asociatii (daca este cazul) In cazul asocierii a mai multor op. ec. pentru capacitatea tehn-prof. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati
4 Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
1 Certificarea calitatii lucrarilorNivel minim ISO 9001In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Se aplica urmatorul algoritm: pentru cel mai mic pret Vmin, se acorda punctajul maxim, 40 puncte. Pentru fiecare alta valoare (Va), mai mare se acorda punctajul astfel: P= 40* (Vmin/Va)
2.
2. Capacitatea HDD a serverelor din cadrul ISJ (comunicatii, date, backup)
15%
Descriere: Punctajul se acorda astfel : Capacitatea minima a spatiului de stocare indicata in caietul de sarcini este obligatorie, fiind un criteriu eliminatoriu, nu se acorda puncte . Pentru capacitate HDD mai mare decat cea minima se aplica urmatorul algoritm: pentru cea mai mare capacitate a spatiului de stocare (Cmax) se acorda punctajul maxim. Pentru fiecare alta valoare (Ca), mai mica se acorda punctajul astfel: P= 15 * (Ca/Cmax)
3.
Tipul procesoarelor din servere scoli punctaj maxim
15%
Descriere: Punctajul se acorda astfel : La stabilirea punctajului se iau in considerare numarul de unitati de procesare (U). Tipul procesorului indicat in caietul de sarcini (U=2) este obligatoriu, fiind un criteriu eliminatoriu, nu se acorda puncte . Pentru numar de unitati de procesare (U) mai mare decat 2 se aplica urmatorul algoritm: pentru cel mai mare numar de unitati de procesare (Umax)se acorda punctajul maxim. Pentru fiecare alta valoare (Ua), mai mica se acorda punctajul astfel: P= 15 * (Ua/Umax).
4.
Capacitatea memoriei RAM din servere scoli
10%
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Capacitatea minima a memoriei RAM din servere indicata in caietul de sarcini este obligatorie, fiind un criteriu eliminatoriu, nu se acorda puncte. Pentru capacitatea memoriei RAM mai mare decat cea minima se aplica urmatorul algoritm: pentru cea mai mare capacitate a memoriei RAM (Cmax) se acorda punctajul maxim. Pentru fiecare alta valoare (Ca), mai mica se acorda punctajul astfel: P= 10 * (Ca/Cmax).
5.
Tipul procesoarelor din calculatoarele laptop
10%
Descriere: Punctajul se acorda astfel: La stabilirea punctajului se iau in considerare numarul de unitati de procesare (U). Tipul procesorului indicat in caietul de sarcini (U=2) este obligatoriu, fiind un criteriu eliminatoriu, nu se acorda puncte. Pentru numar de unitati de procesare (U) mai mare decat 2 se aplica urmatorul algoritm: pentru cel mai mare numar de unitati de procesare (Umax)se acorda punctajul maxim. Pentru fiecare alta valoare (Ua), mai mica se acorda punctajul astfel: P= 10 * (Ua/Umax).
6.
Capacitatea HDD din calculatoarele laptop
10%
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Capacitatea minima a spatiului de stocare indicata in caietul de sarcini este obligatorie, fiind un criteriu eliminatoriu, nu se acorda puncte . Pentru capacitate HDD mai mare decat cea minima se aplica urmatorul algoritm: pentru cea mai mare capacitate a spatiului de stocare(Cmax)se acorda punctajul maxim. Pentru fiecare alta valoare (Ca), mai mica se acorda punctajul astfel: P= 10 * (Ca/Cmax).
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
334
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, persoanele delegate de organele abilitate UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul?Calitate si performanta in educatie prin dezvoltarea si implementarea unei solutii e-Learning la nivelul Inspectoratului Scolar Judetean Harghita? finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala 2007 ? 2013, in cadrul Programului operational sectorial ?Cresterea competivitatii economice?, Axa Prioritara III. ?Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In caz de egalitate de puncte intre doi sau mai multi ofertanti situati pe primul loc, se aplica urmatoare modalitate de departajare a ofertelor: a)pretul cel mai scazutb)daca si preturile sunt egale, sa ia in considerare punctajul maxim pentru criteriul 2: Capacitatea HDD a serverelor din cadrul ISJ (comunicatii, date, backup)c)in cazul egalitatii de puncte la modalitatile a) si b) de mai sus, sa ia in considerare punctajul maxim pentru criteriul 3: Tipul procesoarelor din servere scolid)in cazul egalitatii de puncte la modalitatile a), b) si c) de mai sus, sa ia in considerare pe rand punctajele maxime pentru criteriile 4: Capacitatea memoriei RAM din servere scoli, 5. Tipul procesoarelor din calculatoarele laptop, 6: Capacitatea HDD din calculatoarele laptop
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile calendaristice incepand cu ziua urmatoare luarii la cuno?tin?a a documentului atacat conform art. 2562din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul Scolar Judetean Harghita
Adresa postala: Piata Libertatii nr. 5. jud Harghita, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530104, Romania, Tel. +40 266312514, Email: [email protected], Fax: +40 266312148, Adresa internet (URL): http: //www.isjhr.eduhr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer