Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de recipienti de tip europubele si containere pentru colectare deseuri menajere si deseuri colectate selectiv si autogunoiera compactoare in cadrul proiectului: Imbunatatirea sistemului de gestionare a deseurilor menajere in comuna Vidr


Anunt de participare numarul 40752/19.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIDRA (PRIMARIA COMUNEI VIDRA ILFOV)
Adresa postala: com. Vidra, str. Principala nr. 80, judetul Ilfov, Localitatea: Vidra, Cod postal: 077185, Romania, Punct(e) de contact: ILIE TARANU, Tel.021.361.22.65;021.361.22.66, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021.361.22.64
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de recipienti de tip europubele si containere pentru colectare deseuri menajere si deseuri colectate selectiv si autogunoiera compactoare in cadrul proiectului: Imbunatatirea sistemului de gestionare a deseurilor menajere in comuna Vidra din judetul ILFOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: comuna Vidra, judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de recipienti de tip europubele si containere pentru colectare deseuri menajere si deseuri colectate selectiv si autogunoiera compactoare in cadrul proiectului: Imbunatatirea sistemului de gestionare a deseurilor menajere in comuna Vidra din judetul ILFOV.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25223300-3 - Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Europubele containere din plastic pentru deseuri - 240 l 3.503 buc pentru colectare neselectiva, Europubele containere din plastic pentru deseuri - 120 l 60 buc pentru colectare selectiva, Eurocontainere containere pentru deseuri pe roti -1, 1 m3 20 buc si Autogunoiera compactoare 16 m3 - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 998, 182.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 19963 Ron si Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
E.U ( MIE) 89, 5% si Consiliul Local Vidra 10, 5%, Program Phare 2004 CFP 1/2006 - Cod proiect: RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.75
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratii privind eligibilitatea, b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, c) Declaratie privind calitatea de participant, d) Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata valabile la termenul limita de depunere a ofertelor Original/Copie legalizata; e) Certificatulul de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania valabile la termenul limita de depunere a ofertelor Original/Copie legalizata; f) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor Forma Completa -Original; g) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala -Copie legalizata; h) Declaratie istoricul litigiilor pe ultimii 3 ani; i) Autorizatie de functionare/altele echivalent; f) Altele, conform doc. de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatiile pentru ultimii 3 ani; Indicatori financiari.b) Bilanturile contabile sau extrasele de bilantpe ultimii 3 ani -vizate si inregistrate la organele competente, precum si raportul auditorilor financiari si contabili autorizati - auditate
c) Bonitatea financiara (solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala calculate la bilantul la 31.12.2006).
d) Nivelul(uri) specific(e) minime necesr(e) - Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006) trebuie sa fie de 2.975.643 Ron. Lichiditate generala medie peste 100% si solvabilitate patrimoniala peste 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii privind personalul tehnic in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de furnizare b) Declaratie istoricul litigiilor din ultimii 3 ani c) Lista personalului cheie care va fi angajat in cadrul contractului; d) Declaratia pentru sanatate si protectia muncii; e) Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani, (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate, in copie legalizata) pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului;
In cazul consortiilor: contractul de asociere, CV-uri, diplome pentru personalul conducator al furnizorului de produse si pentru expertii cheie ai proiectului.f) Lista principalelor produse livrate/contracte in ultimii 3 ani; g) Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; h) Dosar de prezentare a sistemului de conducere si de asigurare a calitatii a produselor propuse pentru realizarea contractului;i) ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 si OHSAS 18001:1999 sau echivalent, atat pentru distribuitor cat si pentru producator, cf. doc. atrib.
j) Propunerea tehnica va respecta in totalitate cerintele impuse prin standardele solicitate in caietul de sarcini, fiind completata de urmatoarele: autorizare pentru livrarea produselor de la producator; declaratie de conformitate de la producator pentru produsele ofertate, in care este precizat si faptul ca produsele oferite sunt in garantie si pot fi folosite conform standardelor pe toata perioada de garantie acordata; fisa tehnica a fiecarui produs ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Caracterist. priv. nivelul tehnic si calitativ ale echipamentelor
15%
Descriere:
3.
durata de livrare
20%
Descriere:
4.
perioada de garantie oferita
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
CLV 7/2007 - PHARE 2004
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: La cas. aut. Contr. sau prin OPL- cont nr. RO67TREZ42121370250XXXXX - Trezoreria ILFOV, C.F 4505570 -Consiliul local Vidra, jud Ilfov.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2008 10:00
Locul: Primaria comunei Vidra, str. Principala nr. 80, sat Vidra, comuna Vidra, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Program Phare 2004 CFP 1/2006 - Proiect Imbunatatirea sistemului de gestionare a deseurilor menajere in comuna Vidra din judetul ILFOV prin achizitionarea de europubele si autogunoiera - Cod proiect: RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.75
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46 41, Email: [email protected], Fax: 021/310. 46. 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/311.80.90, Fax: 021/319.26.97
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local al comunei Vidra Compartimentul Juridic
Adresa postala: com. Vidra, str. Principala nr. 80, judetul Ilfov;, Localitatea: Vidra, Cod postal: 077185, Romania, Tel.021.361.22.65/65, Fax: 021/361.22.64
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2007 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer