Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitionarea de scule si utilaje de atelier


Anunt de participare numarul 136862/26.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01357 BUCURESTI
Adresa postala: BD. GHENCEA NR.43A SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061696, Romania, Punct(e) de contact: NEDELCU Victor, Tel. +40 214106979, In atentia: NEDELCU Victor, Email: [email protected], Fax: +40 214106979, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UM01357
Adresa postala: B-dul Ghnecea, nr.43A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061696, Romania, Punct(e) de contact: PETRE MIHAITA, Tel. +40 723542820, In atentia: PETRE MIHAITA, Email: [email protected], Fax: +40 214106979
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitionarea de scule si utilaje de atelier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul U.M.01357 Bucuresti, B-dul Ghencea, nr.43A, sector 6.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 613, 446RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1.Estimam a fi solicitate pe durata acordului cadru minim cate 1 buc/ lot si maxim cant. specificate in Anexa B pt fiecare lot, estimam incheierea unui singur contract subsecvent in valoare de minim 3.550, 00 lei fara TVA si maxim 613.446, 00 lei fara TVA. In cazul in care nuvor exista fonduri alocate prin buget U.M.01357 Bucuresti nu va incheia niciun contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incheierea unui acord cadru, urmat de contracte subsecvente in vederea achizitionariidescule si utilaje de atelier.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34324100-5 - Echipament de echilibrare a rotilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile maxime incluse in acordul cadru pentru fiecare lot se regasesc in Anexa B.
Lot nr.1 -Aparat de verificare/reglare geometrie sisteme de directie
Lot nr. 2 - Aparat profesional de spalat autovehicule
Lot nr.3- Aparat de sudura in argon
Lot nr.4- Cric de canal suspendat pentru camioane
Lot nr.5- Ciocan demolator profesional
Lot nr.6- Instalatie de furnizare si distributie aer comprimat
Lot nr.7- Elevator 3 tone cu doua coloane
Valoarea estimata fara TVA: 613, 446RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 6134, 00 lei. Cuantumul pe loturi se regaseste in Anexa B. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor - 90 de zile .Forma de constituire: conform prevederii art.86 alin1 din HG 925/2006.(pentru virament bancar contul de depunere este: RO91TREZ7065005XXX005526 deschis la Trezoreria Sectorului 6, Beneficiar : U.M.01357 Bucuresti, cod fiscal :4265884)Dovada constituirii garantiei va fi introdusa in SEAP, in rubrica specifica.In cazul IMM-urilor se aplica prevederile Legii 346/14.07.2004. Declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi introdusa in SEAP, insotind dovada constituirii garantiei de participare. In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara tvain lei, si se constituie conform art.90 din HG925/2006.In cazul IMM-urilor se aplica prevederile Legii 346/14.07.2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-completarea Formularului 1- o declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din O.U.G.34/2006 din care sa reiasa ca ofertantul nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Precizari suplimentare: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- completarea Formularului 2- o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181din OUG 34/2006.
3.1.Pentru persoanele juridice/fizice romane: - Certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.
3.2.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe propria raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate.Ofertantii care prezinta certificate fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completarea Formularului 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/12.10.2010ce se vacompleta conform modelului
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ? conflictul de interese/ Completarea Formularului 4 - o declaratie pe propria raspundere, in temeiulart. 69^1 din OUG 34/2006 ce se vacompleta conform modelului.Persoanele din U.M.01357 Bucuresti cu functii de raspundere sunt: Ionel LOTAN ? comandant;
Bogdan MINEA- contabil sef;Victor NEDELCU- presedintele comisiei de evaluare a ofertelor Persoane juridice/fizice romana: Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Pentru persoane juridice straine: se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.
Pentru persoane fizice: se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.?Lista principalelor livrari de bunuri efectuate in ultimii 3(trei) ani? (continand valori, perioade, beneficiari pentru maxim 5 contracte.Completarea Formularului 6-?Lista principalelor livrari de bunuri efectuate in ultimii 3(trei) ani? (continand valori, perioade, beneficiari pentru maxim 5 contracte.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/ contract/PV de receptie sau a unui numar de maxim 5(cinci) documente/contracte/PV de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare obiectului contractului si in cantitati corespondente cu cele solicitate.Documentele/ contractele/procesele-verbale de receptie trebuie sa fie datate, semnate in clar sifara prescurtari.
2.Daca este cazul-informatii privind subcontractantii -compl.Formularului 8-?Lista cuprinzand subcontractantii?, insotita si de acordurile de subcontractare, in xerocopie din care sa rezulte denumirea subcontractantului, partea din contract ce urmeaza a fi subcontractata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2394
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In perioada de evaluare ofertantii vor urmari solicitarile de clarificari in cadrul directorului ?Intrebari? si vor raspunde prin completrea spatiului creat, respective prin atasarea documentelor solicitate.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Intrucat procedura se desfasoara online, in cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei conform art.2562 din OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.01357 Bucuresti, Compartiment juridic
Adresa postala: B-dul Ghencea, nr.43A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061696, Romania, Tel. +40 214106979, Email: [email protected], Fax: +40 214106979
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2012 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer