Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servere si statii de lucru necesare in cadrul proiectului pentru implementarea componentei nationale TARGET2 in Romania


Anunt de participare numarul 112977/14.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Lipscani, 25, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Punct(e) de contact:  Dumitrescu Lucia, Tel. 0311.32.32.10, Email:  [email protected], Fax:  0213.11.01.62, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Doamnei, nr. 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0311321705, In atentia:  Cornel Dorobat, Email:  [email protected], Fax:  0213158072
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Doamnei, nr. 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0311321705, In atentia:  Cornel Dorobat, Email:  [email protected], Fax:  0213158072
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala:  str. Doamnei, nr. 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, In atentia:  REGISTRATURA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca Centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servere si statii de lucru necesare in cadrul proiectului pentru implementarea componentei nationale TARGET2 in Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
livrare 4 servere, compatibile cu sistemele de operare MWS 2003 si 2008 si 17 statii de lucru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
30210000-4-Masini de procesare a datelor (hardware) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 servere si 17 statii de lucru
Valoarea estimata fara TVA: 186, 756RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autorit contractanta are dreptul de a achiz ulterior, de la furniz initial, in cond art.122, lit.e).
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :3500 RONGarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Termenul de livrare a echipamentelor este de 30 de zile calendaristice de la data semnarii contractului de furnizare.Transportul echipamentelor la sediul central al B.N.R. se va face pe cheltuiala si raspunderea ofertantului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
completarea formularului pentru situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;
- completarea formularului pentru situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006;
- prezentarea de certificate fiscale privind plata obligatiilor la directia de impozite si taxe locale si bugetul general consolidat;
- completarea formularului certificat de participare la licitatii;
- pentru persoane juridice straine: completarea formularului pentru situatia de la art. 181 si certificate privind plata impozitelor si taxelor in tara de origine;
- Certificatul constatator eliberat de O.R.C.;
- Certificatul de inmatriculare eliberat de O.R.C.
- Certificatul unic de inregistrare in scopuri de TVA
- Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente- scrisoare de bonitate bancara, pentru minim 10% din valoarea estimata a contractului
- completarea formularului de informatii generale I
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea listei principalelor contracte de prestari de servicii, similare cu cele ofertate, incheiate in ultimii 3 ani;
- precizarea ponderiidin contract care se subcontracteaza;
- completarea formularului privind personalul angajat si cadrele de conducere
- autorizarea privind livrarea produselor eliberata de producatori
- furnizorul de echipamente, cat si producatorul echipamentelor sa demonstreze ca detine certificare SR EN ISO 9001-2001(8), sau echivalent- prezentarea a cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor, din care sa reiasa experienta in proiecte similare;
- incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de servere si statii de lucru si care a avut valoarea egala sau mai mare decat 180000 RON fara TVA
- ofertantul trebuie sa faca dovada existentei resurselor umane si logistice necesare efectuarii serviciilor de suport on-site in perioada de garantie;
- ofertantul trebuie sa demonstreze existenta a minim 2 angajati, cu norma intreaga avand certificare de la producator pentru instalarea, configurarea si mentenanta serverelor/statiilor de lucru ofertate.
- furnizorul trebuie sa aiba un contract de service valabil incheiat cu producatorul echipamentelor livrate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 06.04.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.01.2011 12:00
Locul: Bucuresti, str. Lipscani, nr.16, parter, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor (o singura persoana).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Ofertantul va garanta calitatea si perfecta functionare a echipamentelor pentru perioada de garantie, obligandu-se sa remedieze on-site (la sediul beneficiarului) orice defectiune in maximum 8 ore lucratoare (orele lucratoare sunt in intervalul de 13 ore x 5 zile pe saptamana, 365 zile pe an, exceptand zilele libere si sarbatorile legale) de la anuntarea incidentului.2.In cazul in care in intervalul celor 8 ore lucratoare nu se remediaza defectiunea, beneficiarul va avea dreptul sa solicite penalizari astfel: - 1.5 % din valoarea produsului care nu functioneaza corespunzator, pentru fiecare ora de intarziere pentru primele 20 ore lucratoare de la data anuntarii defectiunii si- 3 % din valoarea produsului care nu functioneaza corespunzator pentru fiecare ora dupa depasirea intervalului de 20 ore lucratoare de la data anuntarii defectiunii.- Documentele justificative pentru perceperea de penalizari pentru depasirea termenului de remediere a defectiunilor sunt procesele verbale de predare-primire incheiate cu ocazia trimiterii, respectiv primirii din service a echipamentului defect, sau procesele-verbale de interventie incheiate la sediul autoritatii contractante daca remedierea defectiunilor s-a efectuat la sediul beneficiarului.3.Perioada de garantie a echipamentelor va fi de minimum 36 luni4.Termenul de livrare va fi de maximum 30 de zile lucratoare de la data semnarii contractului de furnizare5 Nu se admit neconcordante intre produsele furnizate si specificatiile tehnice solicitate prin caietul de sarcini sau prevederile contractului de achizitie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala:  str. Doamnei, nr. 8, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030051, Romania, Tel. 0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2010 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer