Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii cuprinzand elaborarea documentatiei tehnico-economice, faza Studiu de Fezabilitae, a documentatiilor anexe la cererile de avize - inclusiv obtinerea acestora - conform normativelor, reglementarilor tehnice si ordinelor departame
Anunt de participare numarul 42443/01.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Centrul de Studii si Proiectare Constructii Militare
Adresa postala: Str. Drumul Taberei , Nr. 7-9 , sect 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Florescu, Tel.0213154857, 0213137153, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213198157
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii cuprinzand elaborarea documentatiei tehnico-economice, faza Studiu de Fezabilitae, a documentatiilor anexe la cererile de avize - inclusiv obtinerea acestora - conform normativelor, reglementarilor tehnice si ordinelor departamentale in vigoare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sedil prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Studii de Fezabilitate si documentatii anexe la cererile de avize pentru un numar de 9(noua) obiective de investitii cu profil de constructii-montaj, nominalizate in Caietul de Sarcini, la punctul 2.1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1) 484T Sibiu - reabilitare CT, retele si instalatii interioare de incalzire;2) 389Bucuresti - consolidare si RK la pavilionul V.3) 1343 Magura (Bacau) - alimentare cu apa, canalizare, statie de epurare;4) 1288 M. Kogalniceanu - bloc alimentar cu sala de mese si CT independente in 8 pavilioane5) 979Bacau - CT, retea termica, inst. incalzire si conditionare in pav. "PCZ" si A.6) 2770 Balotesti - reabilitare sistem de alimentare cu apa;7) 1055 Bucuresti - consolidare si RK la pav. A si B;8) 1468 Mangalia - consolidare si RK la pav. "IGAF" (hotel);9) 2845 Targoviste - alimentare cu gaze naturale, CT, retele termice si instalatii interioare de incalzire in pav. A, B, B1, F, F1, F3, G.
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.03.2008 pana la 30.04.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita constituirea garantiei de buna executie, in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA, sub forma unei scrisori de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Costurile pentru prestarea serviciilor sunt asigurate din bugetul Ministerului Apararii, iar plata se va efectua conform clauzelor contractuale si modalitatilor cuprinse in documentatia de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii, inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Din documentele prezentate sa rezulte
- experienta, aptitudinile si eficienta ofertantului in functie de specificul, de cantitatea si de complexitatea serviciilor ce urmeaza sa fie prestate;
- nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat, colaborator sau asociat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim o lucrare similara cu natura lucrarilor care urmeaza a fi achizitionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2008 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2008 12:31