Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii cuprinzand elaborarea proiectului tehnic si detalii de executie, verificarea proiectului pe specialitati de catre verificatori atestati MLPAT/MTCT//MDRT, completare studii de teren, elaborare documentar in limba engleza si asist


Anunt de participare numarul 141485/16.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala: STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT PIRNECI, Tel. +40 213195858/2844, In atentia: BIROUL ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 213198152, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii cuprinzand elaborarea proiectului tehnic si detalii de executie, verificarea proiectului pe specialitati de catre verificatori atestati MLPAT/MTCT//MDRT, completare studii de teren, elaborare documentar in limba engleza si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor pentru proiectele NSIP: -3AF35004 ? REFACERE SI EXTINDERE PLATFORMA PARCARE AERONAVE -3AF35009 ? PLATFORMA DE MENTENANTA AVIOANE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Fetesti, jud. Ialomita
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii cuprinzand elaborarea proiectului tehnic si detalii de executie, verificarea proiectului pe specialitati de catre verificatori atestati MLPAT/MTCT//MDRT, completare studii de teren, elaborare documentar in limba engleza si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor pentru proiectele NSIP: -3AF35004 ? REFACERE SI EXTINDERE PLATFORMA PARCARE AERONAVE
-3AF35009 ? PLATFORMA DE MENTENANTA AVIOANE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii cuprinzand elaborarea proiectului tehnic, verificarea proiectului, verificarea proiectului pe specialitati de catre verificatori atestati MLPAT/MTCT//MDRT, elaborare documentar in limba engleza
Valoarea estimata fara TVA: 1, 087, 388RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 20 000 leiIn cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia pentru participare se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care Garantia pentru participare se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara se va utiliza ca model Formularul nr.9, aceasta va fi in favoarea autoritatii contractante. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata. Conform articolului 87 alin. 1 din HGR nr. 925/2006, autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui respectand prevederile art.90-92/ HGR 925/2006. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FonduriNATOde securitate si buget M.Ap.N
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2
Vor fi exclusi din procedura operatorii economici inregistrati in alte tari decat:
Belgia, Bulgaria, Canada, Republica Ceha, Danemarca, Estonia, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Turcia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii in conformitate cu Directiva NATO Bi-SC 85-1 cap. 8.5.Cerinta nr. 3
Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice romane
Documente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului:
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? articolul 180 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata;
-Cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala, (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata;
3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III(in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: colonel Gheorghe Nistor ? seful unitatii militare 02523 Bucuresti, colonel Paul Balasa ? loctiitorul sefului unitatii militare 02523 Bucuresti, locotenent-colonel Constantin Costeliu ? contabil sef, Colonel Tiperciuc Nicu - presedinte comisia de evaluare, Lt. Col. Popa Daniel - membru in comisia de evaluare, Maior Robert Pirneci - membru in comisia de evaluare, Slt. Codreanu Alina- membra in comisia de evaluare, Cristina Suciu- membra in comisia de evaluare, Dobre Carmen- membra in comisia de evaluare, Gheorghiu Mihai- membru in comisia de evaluare, Maior Ciulinaru Iulian - membru de rezerva in comisia de evaluare, Nistor Florenta - membra de rezerva in comisia de evaluare, Stanca Anatolie - membru de rezerva in comisia de evaluare, Daniela Pantiru - membra de rezerva in comisia de evaluare.
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale, incadrate in termenul de valabilitate declarat de institutiile emitente:
a. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala. (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
b. Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, copie scanata dupa original sau copie legalizata. In cazul in care ofertantula incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
5.Declaratie privind respectarea regulilor concurentei. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ofertantii au obligatia de a prezenta un ?CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA? intocmit in conformitate cu modelul prevazut in Formularul nr. 10 din Sectiunea III.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte.
Tertilor li se va solicita neincadrarea in prevederile art. 180, lit. a), c1) si d), art. 181 si art. 69`1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru subcontractanti se solicita doar o declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69`1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conform art. 11 alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la punctele 1, 2, 3, 4, si 5ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completacertificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de larespectiva solicitare.6 Calitatea de participant la procedura*Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa insusirea modelului de contract (sectiunea IV) (eventualele obiectiuni sau propuneri cu privire la completarea contractului cu clauze specifice se vor formula in scris si vor fi prezentate in perioada de solicitari de clarificari la documentatia de atribuire);
*Declaratie privind calitatea de participare la procedura - formularul nr.5 din Sectiunea III:
- in nume propriu;
- asociere;
- cu subcontractanti.
Pentru participarea in asociere: acordul de asociere cu precizarea liderului ? Formular nr. 6 din Sectiunea III ? Formulare;
- fiecare participant la asociere va depune documentele de calificare solicitate si pentru lider, fara exceptie;
Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele:
- lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora-
Formularul nr. 7 cu subcontractantii si specializarea acestora, datele de identificare ale acestora precum si dovada inregistrarii lor intr-una din tarile: Belgia, Bulgaria, Canada, Republica Ceha, Danemarca, Estonia, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Turcia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii si va prezenta, daca este cazul, acordurile preliminare de subcontractare, in original.
In cazul in care subcontractantii sunt inregistrati in alte tari decat cele mentionate atunci participantul respectiv va fi exclus.
Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte solicitat pentru lider.Persoane juridice straine
Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si 691 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute la alineatul anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si la 691, autoritatea contractanta delegata are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1
Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective este cuprins obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice romane
Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
1. Certificat constatator, privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007)incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate activitati de inginerie si de consultanta tehnica legate de acestea.
De asemenea, din certificat trebuie sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Conform art. 11 alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la punctul nr. 1, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de larespectiva solicitare.Persoane juridice straine
Documente solicitate:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate .
De asemenea, din documente trebuie sa reiasa ca nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Documentele vor fi prezentate in original sau copii legalizate si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
1.Cifra de afaceri globala anula a ofertantuluipentru ultimii trei ani trebuie sa fi fost in valoare de minim 1900000 lei.
Documente solicitate care dovedesc situatia economica si financiarase:
1. Declaratie pe proprie raspundere ? Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri globala anuala pe anii 2010- 2012 in valoare de minim/cel putin 1900000 lei anual (autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala) ?Formularul nr. 4
2. Orice documente care dovedesc indeplinirea cerintei de calificare ? (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
-derularea a minim un contract similar care a avut ca obiectactivitati de inginerie si de consultanta tehnica legate de acesteapentru o suprafata aeroportuara de minim 55000 mp, prestat in ultimii 3 ani.
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani pentru cele mai importante contracte care vor contine valori (in lei si euro), perioada si locul prestarii, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Din aceasta lista operatorul economic va alege acele contracte care indeplinesc cerintele minime de calificare impuse. Modalitatea de indeplinire - Certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Cerinta nr. 2 (partea 1)
Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal:
1.Manager de proiect - studii tehnice(inginer constructii sau arhitect), vechime profesionala - minim 5 ani, experientaintr-un proiect similar obiectului contractului.2. Inginer rezistenta ? specialitatea constructiidrumuri, vechime profesionala ? minim 5 ani, experientaintr-un proiect similar obiectului contractului.
Cerinta nr. 2 (partea a2a)3. Inginer instalatii electrice, vechime profesionala ? minim 5 ani, experientaintr-un proiect similar obiectului contractului.4.Inginer instalatii, vechime profesionala ? minim 5 ani, experientaintr-un proiect similar obiectului contractului.
Cerinta nr. 2 (partea a3a)5.Specialist balizaj- inginer instalatii electrice, vechime profesionala ? minim 5 ani, experientaintr-un proiect similar obiectului contractului.6. Inginer topometrist, vechime profesionala ? minim 5 ani7. Inginer geotehnist, vechime profesionala ? minim 5 ani8. Specialist intocmire devize, vechime profesionala ? minim 5 ani
Cerinta nr. 2 (partea a4a)9.Verificator proiecte cerinta esentiala A4
10.Verificator proiecte cerinta esentiala B2
11. Verificator proiecte cerinta esentiala C
12.Verificator proiecte instalatii electrice Ie
13.Verificator proiecte instalatii sanitare Is
14.Verificator proiecte cerinta esentialaAf
Cerinta nr. 2 (partea a5a)Modalitatea de indeplinire: a)Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.NOTA: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Atestatele/autorizatiile solicitate se vor depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 1
Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea calitatii, corespunzatoare categoriei serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.
Documente solicitate:
Prezentarea unor certificate ? emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare categoriei de importanta a serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara, Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare?60 puncte, iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula: P1 n=(pret minim/pret n)X60
2.
Durata de prestare a serviciilor de elaborare documentatii tehnice
10%
Descriere: Se vor acorda 10 puncte pentru oferta a carei durata de prestare a serviciilor de elaborare documentatii tehnice se incadreaza in cele 81 de zile impuse de autoritatea contractanta.Pentru ofertele a caror durata de prestare este mai mare de 81 de zile calendaristice punctajul se calculeaza astfel: P2 n=(Nr. de zile minim =81 zile/ Nr. de zile al ofertantului n) X 10. Ofertele care au ca durata o perioada mai mica de 81 de zile nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele cre au ca durata de prestare o perioada mai mare de 100 de zile vor fi incadrate ca neconforme si vor fi respinse. Nota: In cazul in care duratele prezentate nu sunt evidentiate in graficul fizic si valoric si nu sunt sustinute printr-o evaluare corecta a activitatilor ca timp de prestare atunci ofertele respective vor fi incadrate ca neconforme.
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2013 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantilor sau reprezentanti imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
- Desemnarea ofertei castigatoareOfertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total, calculat conform formulei: P total = P1 + P2unde P1-P2 sunt punctajele acordate pentru cei 2 factori de evaluare.Oferta cu valoarea P total = P1 + P2 cea mai mare va fi declarata castigatoare.Ofertele cu punctajul total identic si clasate pe locul intai vor fi departajate in functie de punctajul financiar, astfel oferta cu punctajul financiar mai mare va fi declarata castigatoare.- Fondurile sunt asigurate din buget NATO de securitate si fonduri buget MApN- Documentatia este atasata integral la prezenta invitatie si poate fi descarcata in mod liber si gratuit.- Pentru vizualizarea anexei tehnice la caietul de sarcini se vor descarca fisierele semnate electronic, respectiv, Anexa tehnica la caietul de sarcini p. 1, Anexa tehnica la caietul de sarcini p. 2, Anexa tehnica la caietul de sarcini p. 3, Anexa tehnica la caietul de sarcini p. 4, se vor salva fisierele decriptate (nesemnate), apoi se vor dezarhiva dandu-se dublu click pe fisierul cu extensia zip.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art. 256`2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02523 BUCURESTI - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 213195858/2224, Email: [email protected], Fax: +40 213198152
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2013 10:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer