Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii cuprinzand elaborarea proiectului tehnic si detalii de executie, verificare proiectului pe specialitati de catre verificatori atestati MLPAT/MTCT/MDRT, completare studii de teren, elaborare documentar in limba engleza si asisten


Anunt de participare numarul 144660/02.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala: STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT PIRNECI, Tel. +40 213195858/2844, In atentia: Biroului Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 213198152, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii cuprinzand elaborarea proiectului tehnic si detalii de executie, verificare proiectului pe specialitati de catre verificatori atestati MLPAT/MTCT/MDRT, completare studii de teren, elaborare documentar in limba engleza si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor pt. proiectul 3AF35015 - platforma parcare pt. aeronave transport aerian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Otopeni, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii cuprinzand elaborarea proiectului tehnic si detalii de executie, verificare proiectului pe specialitati de catre verificatori atestati MLPAT/MTCT/MDRT, completare studii de teren, elaborare documentar in limba engleza si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor pt. proiectul 3AF35015 - platforma parcare pt. aeronave transport aerian. In cadrul estimarii valorii serviciilor de proiectare pentru investitiile NATO nu sunt incluse cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii cuprinzand elaborarea proiectului tehnic si detalii de executie, verificare proiectului pe specialitati de catre verificatori atestati MLPAT/MTCT/MDRT, completare studii de teren, elaborare documentar in limba engleza si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 995, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 18000 lei In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia pentru participare se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care Garantia pentru participare se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara se va utiliza ca model Formularul nr.9, aceasta va fi in favoarea autoritatii contractante. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata. Conform articolului 87 alin. 1 din HGR nr. 925/2006, autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in unei contestatii la prezentaprocedura, respinsa de CNSC pe fond, autoritatea contractanta va retine suma de 4546, 20 lei cf. art. 278`1 din OUG 34/2006. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru garantiile constituite in valuta cursul de schimb este cursul de schimb BNR din data publicarii prezentului anunt de participare in SEAP. Garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89 din HGR 925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui respectand prevederile art.90-92 din HGR 925/2006. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri NSIP (Programul NATO de investitii in securitate) si fonduri buget M.Ap.N.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si 69`1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Vor fi exclusi din procedura operatorii economici inregistrati in alte tari decat: Belgia, Bulgaria, Canada, Republica Ceha, Danemarca, Estonia, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Turcia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii in conformitate cu Directiva NATO Bi-SC 85-1 cap. 8.5.Cerinta nr. 3Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Persoane juridice romane Documente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului: pt. Cerinta nr. 1:1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? articolul 180 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.1
din Sectiunea III, in original, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata;
- Cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala, (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III, in original, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata;3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69`1 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III (in original, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata).Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: colonel Gheorghe Nistor ? seful unitatii militare 02523 Bucuresti, colonel Paul Balasa ? loctiitorul sefului unitatii militare 02523 Bucuresti/presedinte comisia de evaluare, colonel Constantin Costeliu ? contabil sef, Col. ing. Tiperciuc Nicu - membru in comisia de evaluare, Lt. Col. Popa Daniel - membru in comisia de evaluare, Maior Robert Pirneci - membru in comisia de evaluare, Slt. Codreanu Alina- membra in comisia de evaluare, Cristina Suciu- membra in comisia de evaluare, Gheorghiu Mihai- membru in comisia de evaluare, Maior Ciulinaru Iulian - membru in comisia de evaluare, Dobre Carmen- membra de rezerva in comisia de evaluare, Nistor Florenta - membra de rezerva in comisia de evaluare, Stanca Anatolie - membru de rezerva in comisia de evaluare, Pantiru Daniela - membra de rezerva in comisia de evaluare, .4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta: a. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).b. Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinirea obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).5.Declaratie privind respectarea regulilor concurentei. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ofertantii au obligatia de a prezenta un ?CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA? intocmit in conformitate cu modelul prevazut in Formularul nr. 10 din Sectiunea III.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte. Tertilor li se va solicita neincadrarea in prevederile art. 180, lit. a), c1) si d), art. 181 si art. 69`1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator/i va fi prezentat in original. Subcontractantilor li se solicitadeclaratia cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69`1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, *Declaratia privind calitatea de participare la procedura - formularul nr.5 din Sectiunea III, in original.Conform art. 11 alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la punctele 1, 2, 3, 4, si 5 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de la respectiva solicitare.Persoane juridice straineSe accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si 69`1 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute la alineatul anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si la 691, autoritatea contractanta delegata are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. pt. Cerinta nr. 2 si 3 *Declaratie privind calitatea de participare la procedura - formularul nr.5 din Sectiunea III: - in nume propriu; - asociere; - cu subcontractanti. Pentru participarea in asociere: acordul de asociere cu precizarea liderului ? Formular nr. 6 din Sectiunea III ? Formulare; - fiecare participant la asociere va depune documentele de calificare solicitate si pentru lider, fara exceptie; Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: - lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora- Formularul nr. 7 cu subcontractantii si specializarea acestora, datele de identificare ale acestora precum si dovada inregistrarii lor intr-una din tarile: Belgia, Bulgaria, Canada, Republica Ceha, Danemarca, Estonia, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Romania, Slovacia, Slovenia, Spania, Turcia, Marea Britanie, Statele Unite ale Americii si va prezenta, daca este cazul, acordurile preliminare de subcontractare, in original. In cazul in care subcontractantii sunt inregistrati in alte tari decat cele mentionate atunci participantul respectiv va fi exclus.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte solicitat pentru lider. Cerinta nr. 1Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective este cuprins obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice romaneDocumente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 1. Certificat constatator, privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), cu precizarea obiectului de activitate, din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate activitati de inginerie si de consultanta tehnica legate de acestea, informatiile trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Conform art. 11 alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la punctul nr. 1, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de la respectiva solicitare.Persoane juridice straineDocumente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate. Documentele vor fi prezentate in original sau copii legalizate si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala a ofertantului pentru ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 1900000 lei sau echivalent euro.Pentru o evaluare unitara se va aplica cursul mediu oficial BNR. Acesta pentru anul- 2010 a fost 1 euro = 4.2099 lei- 2011 a fost 1 euro = 4.2379 lei- 2012 a fost 1 euro = 4.4560 leiDocumente solicitate care dovedesc situatia economica si financiara: 1.Declaratie pe proprie raspundere ? Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri globala pe anii 2010 - 2012 in valoare de minim/cel putin 1900000 lei anual (autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala) ?Formularul nr. 4
2.Orice documente care dovedesc indeplinirea cerintei de calificare (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente solicitate care dovedesc situatia economica si financiara: 1.Declaratie pe proprie raspundere ? Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri globala anuala pe anii 2010 - 2012 in valoare de minim/cel putin 1900000 lei anual (autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala) ?Formularul nr. 42.Orice documente care dovedesc indeplinirea cerintei de calificare (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Derularea unui/unor contracte care a/au avut ca obiect proiectarea de suprafete aeroportuare cu o valoare de minim 700000 lei, prestata in ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinire- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formularul nr.12, 12a), pentru cele mai importante contracte care vor contine valori (in lei si euro), perioada si locul prestarii, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din aceasta lista operatorul economic va nominaliza acele contracte care indeplinesc cerintele minime de calificare impuse.- Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. in cazul in care beneficiarul este un client privat, si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Cerinta nr. 2 (partea 1)Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal:
1. Manager de proiect- participarea ca manager de proiect intr-un proiect- implicarea intr-un proiect similar cu obiectul contractului, indiferent de pozitia ocupata2. Inginer rezistenta - specialitatea constructii civile si industriale sau constructii drumuri.- vechime profesionala - minim 5 ani
- experienta similara intr-un proiect care a avut ca obiect proiectarea unei suprafete aeroportuare.3. Inginer instalatii electrice
- vechime profesionala - minim 5 ani
- experienta intr-un proiect similar cu obiectul contractului.
Cerinta nr. 2 (partea a 2a)4. Inginer instalatii
- vechime profesionala - minim 5 ani
- experienta intr-un proiect similar cu obiectul contractului.5. Specialist balizaj - inginer instalatii electrice
- vechime profesionala - minim 5 ani
- experienta intr-un proiect similar cu obiectul contractului.6. Inginer topometrist- vechime profesionala - minim 5 ani7. Inginer geotehnist- vechime profesionala - minim 5 ani8. Specialist intocmire devize- vechime profesionala - minim 5 ani
Cerinta nr. 2 (partea a 3a)9.Verificator proiecte cerinta esentiala A410.Verificator proiecte cerinta esentiala B211. Verificator proiecte cerinta esentiala C12. Verificator proiecte instalatii electrice Ie13. Verificator proiecte instalatii sanitare Is14. Verificator proiecte cerinta esentiala CModalitatea de indeplinirea)Declaratie referitoare la afectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Formularul nr.13 - Sectiunea III).NOTA: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul esponsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea contractului, de care
dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.(Formularul nr. 14 si anexa la formularul nr. 14 - Sectiunea III).Ofertantul care nu va face dovada disponibilitatii acestui personal minim va fi descalificat.
Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente,
conforme cu legislatia comunitara privind certificarea calitatii, corespunzatoare categoriei serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.Modalitatea de indeplinireDocumente solicitate: Prezentarea unor certificate ? (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formularul nr.12, 12a), pentru cele mai importante contracte care vor contine valori (in lei si euro), perioada si locul prestarii, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din aceasta lista operatorul economic va nominaliza acele contracte care indeplinesc cerintele minime de calificare impuse.- Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. in cazul in care beneficiarul este un client privat, si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.a)Declaratie referitoare la afectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Formularul nr.13 - Sectiunea III).NOTA: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentruindeplinirea contractului.b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.(Formularul nr. 14 si anexa la formularul nr. 14 - Sectiunea III).Ofertantul care nu va face dovada disponibilitatii acestui personal minim va fi descalificat.a)Declaratie referitoare la afectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Formularul nr.13 - Sectiunea III).NOTA: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentruindeplinirea contractului.b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.(Formularul nr. 14 si anexa la formularul nr. 14 - Sectiunea III).Ofertantul care nu va face dovada disponibilitatii acestui personal minim va fi descalificat.a)Declaratie referitoare la afectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Formularul nr.13 - Sectiunea III).NOTA: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentruindeplinirea contractului.b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.(Formularul nr. 14 si anexa la formularul nr. 14 - Sectiunea III).Ofertantul care nu va face dovada disponibilitatii acestui personal minim va fi descalificat.Documente solicitate: Prezentarea unor certificate ? (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de prestare a serviciilor
10%
Descriere: Durata de prestare a serviciilor
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A6038/27.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2013 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor si/sau imputerniciti legal
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Fondurile sunt asigurate din buget NATO de securitate si din bugetul M.Ap.N. Nu se percepe TVA conform Legii nr. 294 din 02.11.2007 privind derularea in Romania a proiectelor finantate prin Programul NATO de Investitii in Securitate si Ordinul nr. 3209/31.10.2008 ? pentru aprobarea Normelor privind scutirea de la plata taxei pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii destinate realizarii in Romania a proiectelor NSIP;In cadrul estimarii valorii serviciilor de proiectare pentru investitiile NATO nu sunt incluse cheltuieli diverse si neprevazute.Documentatia este atasata integral la prezentul anunt de participare si poate fi descarcata in mod liber si gratuit.Va rugam sa urmariti sectiunea Documente pentru eventuale clarificari.Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total obtinut, calculat conform formulei: Ptotal=P1+P2, unde P1 si P2 sunt punctajele acordate pentru cei doi factori de evaluare.Oferta cu valoarea Ptotal=P1+P2 cea mai mare va fi declarata castigatoare. Ofertele cu punctajul total identic, si clasate pe locul intai vor fi departajate in functie de punctajul financiar, astfel, oferta cu punctajul financiar mai mare va fi declarata castigatoare. In cazul in care egalitatea se mentine, ofertantii vor reoferta financiar.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art. 256`2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02523 BUCURESTI - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7B, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 213195858/2224, Email: [email protected], Fax: +40 213198152
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer