Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii cuprinzand expertizarea tehnica de calitate a constructiilor si constructiilor incadrate in categoria monumentelor istorice in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, H.G.R. 925/1995, Legii nr. 422 / 2001 republicata priv


Anunt de participare numarul 142027/16.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02523
Adresa postala: STRADA DRUMUL TABEREI NR. 7B, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: ROBERT PIRNECI, Tel. +40 213195858/2844, In atentia: BIROUL ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 213198152, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii cuprinzand expertizarea tehnica de calitate a constructiilor si constructiilor incadrate in categoria monumentelor istorice in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, H.G.R. 925/1995, Legii nr. 422 / 2001 republicata privind protejarea monumentelor istorice precum si anormativelor, reglementarilortehnice si ordinelor departamentale de specialitate in vigoare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO3 - Macroregiunea trei
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 050, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 375000 lei fara TVA. Valoarea minima a unui contract subsecvent poate fi reprezentata de valoarea unei singure expertize, respectiv 2104 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii cuprinzand expertizarea tehnica de calitate a constructiilor si constructiilor incadrate in categoria monumentelor istorice in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, H.G.R. 925/1995, Legii nr. 422 / 2001 republicata privind protejarea monumentelor istorice precum si anormativelor, reglementarilor tehnice si ordinelor departamentale de specialitate in vigoare.
Valoarea minima a unui contract subsecvent poate fi reprezentata de valoarea unei singure expertize, respectiv 2104 lei fara TVA.Valoarea maxima a unui contract subsecvent este de 375000 lei fara TVA, reprezentata de 30 de expertize, cu o suprafata insumata de 61000 mp.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru punerea in siguranta a fondului construit aflat in administrarea Ministerului Apararii Nationale, precum si pentru investitii noi, estimam urmatoarele date:
- pentru anul 2013 executarea unui numar de expertize tehnice de calitate a cladirilor cuprins intre 43 si 120 cu o valoare estimata de 375.000 ? 550.000 lei
- pentru anul 2014 executarea unui numar de expertize tehnice de calitate a cladirilor cuprins intre 35 si 100 cu o valoare estimata de 350.000 ?500.000 lei
- valoarea minima a unui contract subsecvent poate fi reprezentata de valoarea unei singure expertize
- valoarea maxima estimata a expertizarii pentru 1 mp, acceptata de autoritatea contractanta este de: o 1 950 lei + 7, 7 lei/mp fara TVA pentru cladirile standard, o respectiv 3 237 lei + 8, 6 lei/mp fara TVA pentru cladirile clasificate monumente istorice
Valoarea estimata fara TVA: intre 725, 000 si 1, 050, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 6000 leiIn cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia pentru participare se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care Garantia pentru participare se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara se va utiliza ca model Formularul nr.9, aceasta va fi in favoarea autoritatii contractante. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata. Conform articolului 87 alin. 1 din HGR nr. 925/2006, autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru garantiile constituite in valuta cursul de schimb este cursul de schimb BNR din data publicarii prezentului anunt de participare in SEAP. Garantia de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului subsecvent fara TVA, conform art. 89/ HGR 925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui respectand prevederile art.90-92/ HGR 925/2006.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget M.Ap.N
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si 69`1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire
Persoane juridice romane
Documente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului:
1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? articolul 180 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata;
-Cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt inscrise fapte de natura fiscala, (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata;
3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea III (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: colonel Gheorghe Nistor ? seful unitatii militare 02523 Bucuresti, colonel Paul Balasa ? loctiitorul sefului unitatii militare 02523 Bucuresti, colonel Constantin Costeliu ? contabil sef, Lt. col. Neicusi Ioan - presedinte comisia de evaluare, Maior Robert Pirneci - membru in comisia de evaluare, Mr.Firoiu Razvan Daniel- membru in comisia de evaluare, Daniela Pantiru - membra in comisia de evaluare, Cristina Elena Suciu- membra in comisia de evaluare, Mr. Udriste Alin Gabriel - membru de rezerva in comisia de evaluare, Nistor Florenta - membra de rezerva in comisia de evaluare, Stanca Anatolie - membru de rezerva in comisia de evaluare.4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta:
a. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala. (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
b. Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, copie scanata dupa original sau copie legalizata. In cazul in care ofertantula incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta documentele privind indeplinireaobligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
5.Declaratie privind respectarea regulilor concurentei. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 ofertantii au obligatia de a prezenta un ?CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA? intocmit in conformitate cu modelul prevazut in Formularul nr. 10 din Sectiunea III.Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte.
Persoane juridice straine
Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si 691 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute la alineatul anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si la 691, autoritatea contractanta delegata are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Tertilor li se va solicita neincadrarea in prevederile art. 180, lit. a), c1) si d), art. 181 si art. 69`1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru subcontractanti se solicita doar o declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69`1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Conform art. 11 alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la punctele 1, 2, 3, 4, si 5 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de la respectiva solicitare.Cerinta nr. 2
Calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire
1. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa insusirea modelului de contract (sectiunea IV) (eventualele obiectiuni sau propuneri cu privire la completarea contractului cu clauze specifice se vor formula in scris si vor fi prezentate in perioada de solicitari de clarificari la documentatia de atribuire);
2. Declaratie privind calitatea de participare la procedura ? conform formularului 5 din Sectiunea III: - in nume propriu;
- asociere;
- cu subcontractanti.
Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele:
- acordul de asociere cu precizarea liderului ? Formular 6 din Sectiunea III ? Formulare;
- fiecare participant la asociere va depune documentele de calificare solicitate si pentru lider, fara exceptie;
- se va prezenta angajamentul de legalizare a asociatiei, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Fiecare asociat va prezenta acest angajament.
Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele:
- lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora. (Formularul nr.7)
Autoritatea contractanta delegata va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante delegate, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Nota: In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document in parte solicitat pentru lider. Cerinta nr. 1
Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective este cuprins obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Persoane juridice romane
Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
1. Certificat constatator, privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), cu precizarea obiectului de activitate (conform Ordinului 337/2007)incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate activitati de inginerie si de consultanta tehnica legate de acestea.
De asemenea, din certificat trebuie sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Conform art. 11 alin 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la punctul nr. 1, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termen de 3 zile lucratoare de larespectiva solicitare.Persoane juridice straine
Documente solicitate:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate .
De asemenea, din documente trebuie sa reiasa ca nu sunt inscrise mentiuni speciale privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Documentele vor fi prezentate in original sau copii legalizate si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
1.Cifra de afaceri globala anuala a ofertantului pentru ultimii trei ani trebuie sa fi depasit suma de 700000lei.
Modalitatea de indeplinire
Documente solicitate care dovedesc situatia economica si financiara:
1.Declaratie pe proprie raspundere ? Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri globala anuala pe anii 2010- 2012 in valoare de minim/cel putin 700000 lei anual (autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala) ?Formularul nr. 4- copie scanata dupa original;2. Orice documente care dovedescindeplinirea cerintei de calificare. (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinireDocumente solicitate care dovedesc situatia economica si financiara: 1.Declaratie pe proprie raspundere ? Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri globala anuala pe anii 2010- 2012 in valoare de minim/cel putin 700000 lei anual (autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala) ?Formularul nr. 4- copie scanata dupa original;2. Orice documente care dovedescindeplinirea cerintei de calificare. (in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
-derularea a minim un contract care a avut ca obiectexpertizarea unei cladiri incadrata in categoria monumentelor istorice cu o suprafatade minim 15000 mp, prestat in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
- Declaratie privind lista principalelorserviciiprestate in ultimii 3 ani(Formularulnr.12, 12a), pentru cele mai importante contracte care vor contine valori (in lei si euro), perioada si locul prestarii, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Din aceasta lista operatorul economic va alege acele contracte care indeplinesc cerintele minime de calificare impuse.
- Procese verbale de receptie/recomandari din partea beneficiarilor/certificari din partea beneficiarilor/clientilor - (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul).
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal :1.Specialist/expert atestat de Ministerul culturii si cultelor, specializarea A, domeniul 3.
2.Specialist/expert atestat de Ministerul culturii si cultelor, specializarea B, domeniul 4.
3.Expert tehnic cerinta esentiala A1/A2.
4.Expert tehnic cerinta esentiala A4/A5.
5.Verificatorproiecte cerinta esentiala Af.
6.Inginer rezistenta cu experienta intr-un proiect similar cu obiectul contractului.
7.Arhitect cu experienta intr-un proiect similar cu obiectul contractului.
8.Inginer geolog experienta intr-un proiect similar cu obiectul contractului.
Modalitatea de indeplinire
a)Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Formularul nr.13 - Sectiunea III).NOTA:
Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.(Formularul nr. 14 si anexa la formularul nr. 14 - Sectiunea III).Ofertantul care nu va face dovada disponibilitatii acestui personalminim va fi descalificat.
Cerinta nr. 1
Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificareacalitatii, corespunzatoare categoriei serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.
Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.
Modalitatea de indeplinire
Documente solicitate:
Prezentarea unor certificate ?(in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare categoriei de importanta a serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Modalitatea de indeplinire- Declaratie privind lista principalelorserviciiprestate in ultimii 3 ani(Formularulnr.12, 12a), pentru cele mai importante contracte care vor contine valori (in lei si euro), perioada si locul prestarii, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Din aceasta lista operatorul economic va alege acele contracte care indeplinesc cerintele minime de calificare impuse.- Procese verbale de receptie/recomandari din partea beneficiarilor/certificari din partea beneficiarilor/clientilor - (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul).Modalitatea de indeplinirea)Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Formularul nr.13 - Sectiunea III).NOTA: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului tehnic responsabil pentru indeplinirea contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.(Formularul nr. 14 si anexa la formularul nr. 14 - Sectiunea III).Ofertantul care nu va face dovada disponibilitatii acestui personalminim va fi descalificat.Modalitatea de indeplinireDocumente solicitate: Prezentarea unor certificate ?(in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare categoriei de importanta a serviciilor pe care le oferteaza si reprezinta obiectul prezentei achizitii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A940/23.01.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2013 12:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor si/sau imputerniciti legal
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia este atasata la prezentul anunt de participare si poate fi descarcata in mod liber si gratuit. Va rugam sa urmariti in mod constant sectiunea de documente si clarificari.In cazul in care la reluarea competitiei pentru atribuirea contractelor subsecvente doua sau mai multe oferte prezinta acelasi pret, atunci autoritatea contractanta are dreptul de a solicita noi propuneri financiare acestora, fara afectarea ofertantilor aflati pe pozitii mai bune.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cf. art. 256`2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 02523 BUCURESTI - BIROUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7B, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Tel. +40 213195858/2224, Email: [email protected], Fax: +40 213198152
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2013 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer