Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii de acordare a unui credit pentru realizarea investitiei prin programul SAPARD,,Modernizare drumuri de interes local in comuna Surani, jud. Prahova"
Anunt de participare numarul 55974/18.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SURANI (PRIMARIA)
Adresa postala: com.Surani, Jud.Prahova, Localitatea: Surani, Cod postal: 107545, Romania, Punct(e) de contact: Corina Militoiu, Tel.0244 416020; 0244 416134, In atentia: d-nei Primar Cornea Marcela, Email: [email protected], Fax: 244 416020;0244 416134, Adresa internet (URL): www.primariasurani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii de acordare a unui credit pentru realizarea investitiei prin programul SAPARD, ,Modernizare drumuri de interes local in comuna Surani, jud. Prahova"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: comuna Surani, sat Surani, jud. Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credit in valoare de 1 700 000 lei RON
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractarea unui credit IN VALOARE DE 1700 000 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 17000LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local si fonduri sapard
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea Formular 12A;Declaratie privind neicadrarea in art. 181F12B, Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a imp-ozitelor si a contributiilor sociale, valabile la data deschiderii ofertelor-formulare tip, copie legalizata, semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate, eliberate de Mi. Fin. Publice -Directia Locala si Primaria Locala;Autorizatie de functionare BNR; Certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale cuptinzand cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani;Bilantul conbtabil pe anul 2007, vizat si inregistrat la organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de acordare de credite in ultimii 3 ani cuprinzand valo9ri, beneficiari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Asigurarea urgenta a primei transe de plata pentru investitie de interes public promovata prin programul SAPARD
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
C.A. med.in ult.3 ani sa fiemai mare sau egala cu 108 mil.lei;portofoliul curent min. de fin. min. 2 mild.euro;principalele servicii acord in ultimii 3 ani
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2008 10:00
Locul: sediul primariei comunei Surani, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, observatori ucvap, reprezentantii legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): contractul se va incheia in vederea achitarii primei transe de plata a investitiei de interes public promovata prin Programul SAPARD
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sect.3, Localitate Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Consiliului Local Surani
Adresa postala: com. Surani, sat Surani, jud. Prahova, Localitatea: Surani, Cod postal: 107545, Romania, Tel.0244416020, Email: [email protected], Fax: 0244416020, Adresa internet (URL): www.primariasurani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2008 11:38