Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii de acordare a unui credit pentru realizarea unor obiective de investitii de iteres local dupa cum urmeaza: Reabilitare drumuri forestierea Borcut-Inau, Razoare- Groape, Targu Lapus- str. Lighet, Jud. Maramures si Mod
Anunt de participare numarul 18885/15.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TARGU LAPUS (CONSILIUL LOCAL TARGU LAPUS - PRIMARIA ORASULUI TARGU LAPUS)
Adresa postala: STR.TIBLESULUI, NR.2, JUD.MARAMURES, Localitatea: Targu Lapus, Cod postal: 435600, Romania, Punct(e) de contact: IACOB CORNELIU DAN, Tel.0262/384465, 0788596280, Email: [email protected], Fax: 0262/385403, Adresa internet (URL): www.primaria.lapus.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii de acordare a unui credit pentru realizarea unor obiective de investitii de iteres local dupa cum urmeaza: Reabilitare drumuri forestierea Borcut-Inau, Razoare- Groape, Targu Lapus- str. Lighet, Jud. Maramures si Modernizare si asfaltare drum comunal DC 35 Borcut-Inau, DC 52 Razoare- Groape si ranforsare sistem rutier strada Stadion- Targu Lapus, jud. Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Oras Targu Lapus, jud. MM
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de creditare pentru investitii de interes local la C.L. al oras Targu Lapus, Jud. MM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66130000-0 - Servicii de acordare de credit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de creditare - Valoarea estimata 4.000.000 RON sau echivalent euro, cu rambursare in rate lunare, egale, dupa expirarea perioadei de gratie
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Prezentarea ofertei se va face in lei si euro, data intocmirii graf. de simulare este 23.07.2007
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie in valoare de 40.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credit bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Dobanda pe an, pentru RON BUBOR 1M revizuibil lunar+ Marja pe an, calculata la sold. Dobanda pe an, pentruEUR EURIBOR 1M revizuibil lunar+ Marja pe an, calculata la sold. comisioane si orice alte costuri aferente creditului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinirea cond.de eligibilitate conf.OUG34/2006;Autoriz.de funct. emisa de B NR, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(elib.cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei).Cazier fiscal privind plata oblig.catre bugetul gen.consolidat de stat eliberat de DGFP, valabil la data deschiderii ofertei, in original sau copie conf.cu orig.;Certificat de atestare fiscala privind plata oblig.catre bugetul local eliberat de catre adm.financiara in a carei raza terit.activeaza ofertantul din care sa reiasa ca nu are oblig.restante la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei, in orig.sau copie conf.cu orig.;Documente care dovedesc o forma de inreg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilantul contabil la 31.12.2006; Auditul financiar emis de persoane autorizate pentru anul 2006;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pentru perioada 2004-2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Declaratie privind lista principalelor servicii, executate in ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Castigarea in ultimul an a cel putin unui contract de finantarecu autoritati publice, de valoare egala sau mai mare de 4.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei Targu Lapus, Str.Tiblesului, Nr.2
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2007 12:00
Locul: Consiliul Targu Lapus, Str. Tiblesului, nr.2, Targu Lapus, jud.Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantul UCVAP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 431049, Romania, Tel.0264596110, Fax: 0264592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Primaria Orasului Targu Lapus
Adresa postala: Str. Tiblesului, nr.2, Localitatea: Targu Lapus, jud.Maramures, Cod postal: 435600, Romania, Tel.0262384465, Email: [email protected], Fax: 0262385403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2007 14:13