Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii de acordare a unui imprumut bancar de 1.200.000 lei, pentru o perioada de 10 ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local
Anunt de participare numarul 131265/15.10.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Izvoarele (Primaria Izvoarele Giurgiu)
Adresa postala: Com. Izvoarele, Jud. Giurgiu, Localitatea: Izvoarele, Cod postal: 087140, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Pantelimon, Tel. 0246248104, 0246248016, Email: [email protected], Fax: 0246248016, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii de acordare a unui imprumut bancar de 1.200.000 lei, pentru o perioada de 10 ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: comuna Izvoarele jud Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de servicii de acordare a unui imprumut bancar de 1.200.000 lei, pentru o perioada de 10 ani, in vederea asigurarii finantarii unor obiective de investitii de interes public local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66120000-7 - Servicii bancare de investitii si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite in valoare de 1.200.000 lei, in vederea finantarii unor investitii de interes public local
Valoarea estimata fara TVA: 817, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 16000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii - conform art.62. alin.(1)din Legea nr.273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 actualizata;Declaratie participant cu oferta independenta la licitatie
Declaratie neintadrare in prev art 69~1 din OUG 34/2006 actualizata
Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si IndustrieAutorizatie de functionare emisa de BNR sau orice alta autoritate competenta similara
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii de acordare credite efectuate in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
autoritatea contractanta se afla in executare silita
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
in ordinea descrescatoare a cifrei de afaceri
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
02.11.2011
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2011 11:00
Locul: primaria Comunei Izvoarele
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, alte persoane autorizate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Primaria IZVOARELE isi rezerva dreptul de a opta pentru rambursarea anticipata, integrala sau partiala a creditului din surse proprii, fonduri europene sau obligatiuni, fara perceperea nici unui cost suplimentar sau comision de rambursare anticipata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la primirea unui act al autoritatii contractante incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf art.256^2/OUG34/06
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic Primaria Izvoarele
Adresa postala: Adresa postala: Localitatea IZVOARELE, judetul Giurgiu , Localitatea: IZVOARELE, Localitatea: Izvoarele, Cod postal: 087140, Romania, Tel. 0246-248104, Email: [email protected], Fax: 0246-248104
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2011 11:59