Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE ACORDARE CREDIT REVOLVING (LINIE DE FINANTARE REVOLVING) IN VALOARE DE 3.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA PREFINANTARII PROIECTULUI ? IMBUNATATIREA ACCESEBILITATII EUROREGIUNII RUSE-GIURGIU CU CORIDORUL 9 PAN ? EUROPEAN DE TR


Anunt de participare numarul 142605/20.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIULGIURGIU
Adresa postala: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: MIHAILA MIHAELA, Tel. +40 0246213588, In atentia: d-lui Primar Barbu Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 0246215405, Adresa internet (URL): www.primaria-giurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE ACORDARE CREDIT REVOLVING (LINIE DE FINANTARE REVOLVING) IN VALOARE DE 3.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA PREFINANTARII PROIECTULUI? IMBUNATATIREA ACCESEBILITATII EUROREGIUNII RUSE-GIURGIUCUCORIDORUL 9 PAN ? EUROPEAN DE TRANSPORT?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de 3.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii publice de pentru asigurarea prefinantarii si sau/cofinantarii unor investitii de interes local, in conformitatecu cerintele din documentatia descriptiva.
Durata contractului: este de 36 luni(3 ani)de la data atribuirii contractului.Contracttul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor bancare. Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind sectorul bancar.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de 3.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii publice de interes local, in conformitate cu cerintele din documentatia descriptiva.
Durata contractului: 36 luni(3 ani)de la data atribuirii contractului. Contractul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor bancare. Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind sectorul bancar.
Valoarea estimata fara TVA: 450, 825RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
9.000lei, sa fie irevocabila Limba in care se va prez. garantia: limba romana, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata, Perioada de valab. a garant: 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valabilitate a oferteiIn cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta Forma de constituire a garantiei de participare (conform art. 86 alin.(1)din HG 925/2006), -virament bancar in contul nr. (cont garantiede participare: RO54TREZ3215006XXX000136, deschis la Trezoreria mun. Giurgiu) cu mentiunea: Pentru achizitie servicii bancare sau-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori o soc. de asigurari sau-prin depunere la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderea oferteiDovada constituirii garantiei, dupa caz, insotita de declaratia de incadrare in categoria IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat, la vederePrecizari privind instr.de garantare: -va fi prezentat obligatoriu in original, la deschiderea ofertelor-va fi emis in favoarea Primariei municipiului Giurgiu-Sa faca referire expresa la procedura in cauza-Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in favoarea careia s-a constituit-Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata-Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta-sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art.86 alin.(3) din HG 925/2006-sa prevada posibilitatea retinerii sumei, conform art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita stabilita pt. depunere a ofertelor Cuantumul: 5% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui pentru perioada de valabilitate a contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui inainte de intrarea in vigoare a contractului de servicii de acordare de credite, in termen de 5 zile lucratoare de la data cand ofertantul va lua cunostinta despre faptul ca, contractarea liniei de finantare a primit avizul favorabil al Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor Locale. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de constituire conform art. 90 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi cu 14 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la expirarea perioadei de valabilitate a contractului, daca achizitorul nu va ridica pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local ? venituri proprii CL municipiului Giurgiu, conform art.62 alin. (1) din Legea 273/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru candidat/toti asociatii: Formularul nr. 3 Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Formularul nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru candidat/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 6 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006).Cerinte de calificare pentru candidat/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 pentru candidat/toti asociatii/ tertul sustinator ? Formular nr. 7;Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit candidatul, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei. In cazul in care candidatii prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritateacontractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru candidatii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice candidat care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care acesta prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru candidat/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator:
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006, atrageexcluderea candidatului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, consilierii locali si persoanele care vor face parte din comisia de evaluare, se regasesc in anexa la Formularul nr. 18, (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv toate persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt: Barbu Nicolae ? Primar, Vuca Emil Gabriel ? Administrator Public, Vladu Alexandru ? Viceprimar, Popazu Liviu ? Viceprimar, Rosu Petre - Secretar Municipiu, Cristea Ioana - Director Economic, Popescu Florentina ? Director Executiv, Ionete Ralica (Sef Serviciu Bugete), Chitu Alice (control financiar preventiv), Vladu Alexandru (Presedinte Comisie de evaluare), Cristea Ioana (membru Comisie de evaluare), Popescu Florentina(membru Comisie de evaluare), Ionete Ralica(membru Comisie de evaluare), Leafu Marius(membru Comisie de evaluare), Ghincea Vasile (membru Comisie de evaluare), Chitu Alice (membru Comisie de evaluare), Mihaila Mihaela (secretar Comisie de evaluare si responsabil organizare, derulare, finalizare procedura); Badea Ionut Mugurel ? consilier local, Balanean Viorel - consilier local, Cartojan Dan Liviu ? consilier local, Cepraga Cornel Sorin - consilier local, Cioaca Ionut- consilier local, Ciobanu George Daniel - consilier local, Dinu Cristina Elena - consilier local, Dinu Ionel - consilier local, Gadea Gheorghe - consilier local, Ilie Clement - consilier local, Maroiu Marian - consilier local, Oprisan Gigi - consilier local, Parlea Victor Constantin - consilier local, Petcu Toma Florin - consilier local, Popazu Liviu - consilier local, Stanciu Marius Viorel - consilier local, Spoiala Slav Gheorghe - consilier local, Truica Liliana Gabriela - consilier local, Velicu Florian- consilier local, Vladu Alexandru - consilier local. -Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.(in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata), -Autorizatie de functionare de la BNR(documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul).Persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident (daca este cazul in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul)- Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul)- Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in original, copie legalízata sau copie lizibila conforma cu originalul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte de calificare pentru candidat/ asociatie/tert sustinator: --Media cifrei de afaceri globale pe o perioada care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani sa fie in cuantum de minim 900.000 lei;
NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatiile economice si financiare se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, conditia privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de candidat ori de tertul sustinator.In cazul unei of. comune care beneficiaza desustinere, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
-Indicatorul de lichiditate cel putin egal cu 1%. ? Indicatorul de lichiditate reflecta masura in care activele curente ofera garantia acoperirii datoriilor curente din activele curente. In cazul Institutiilor bancare, lichiditatea reprezinta capacitatea activelor de a fi transformate rapid si cu cheltuieli minime in moneda lichida(numerar sau disponibil in cont curent)
Indicatorul de lichiditate (RLI) este un raport intre lichiditatea efectiva (LE) si lichiditatea necesara(LN) ;RLI= LE/LN(>1 excedent de lichiditate; =1 lichiditate ; < 1 ilichiditate)
- copie certificata dupa bilant contabil pe anul 2011, inregistrata si vizata de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va complete urmatorul formular: Fisa de ?Informatii generale?Formularul nr. 5. Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR inultima zi bancara a fiecarui an. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani se va determina ca media aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati. se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati. Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respective media cifreide afaceri globala sa fie de minim 900.000 lei;Conform art.186 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ulterioare, si Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.-Formular 21 - Declaratieprivindindicatorul de lichiditate- copie certificata dupa bilant contabil pe anul 2011, inregistrata si vizata de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de activitate (calculati pana la data limita stabilta pt. depunerea ofertelor) a prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia descriptiva.Candidatul va prezenta o lista a principalelor servicii de acordare credite inconditii similare celor solicitate prin Documentatia descriptiva.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
- standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor completa urmatoarele formulare: ?Formular nr. 8 lista principalelor servicii de acordare credite prestate in ultimii 3 ani de activitate (unde se vor regasi contractele similare);
-Formularul nr. 9 Experienta similara, aferenta fiecarui contract similar;Formularul nr. 9 va fi insotit de urmatoarele documente anexa: Certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii.-Formularul 22 - Declaratieprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- Certificat ISO 9001 (sau echivalent) pentru managementul calitatii in domeniul activitatilor specifice obiectului contractului;Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Din motive de urgenta, in conformitate cu art. 113, alin. 2 din OUG NR. 34/2006, se utilizeaza procedura de negociere accelerata. Aceasta este necesara pentru obtinerea cat mai urgenta de fonduri necesare finantarii proiectului
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
toti candidatii care indeplinesc cerintele minime de calificare vor fi preselectati si vor fi invitati sa participe la etapa a doua a procedurii
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2013 13:00
Locul: sediul Primariei municipiului Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentele emise de institutii/organisme oficiale din tara in care ofertantii straini sunt rezidenti pot fi prezentate in limba originara, cu conditia ca acestea sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. Toate documentele(oferta si documentele care o insotesc), inclusiv solicitarile de clarificari vor fi prezentate in limba romana, insotite de traducere autorizata dupa caz. Candidatul are obligatia de a mentine oferta valabila pe toata perioada de valabilitate declarata; autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in circumstante exceptionale inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade; Candidul are obligatia de a comunica autoritatea contractanta daca este sau nu de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei; autoritatea contractanta va solicita clarificari candidatilor care nu este de acord cu prelungire perioadei de valabilitate a ofertei. Candidatul poate beneficia de sustinerea unui tert. In acest caz va prezenta un angajament ferm privind sustinerea financiara/tehnica si/sau profesionala dupa caz. La deschiderea ofertelor, angajamentul ferm va fi prezentat in forma autentica, inclusiv in cazul in care s-a depus initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplinite cerintelor de calificare ? Form. nr. 20 Cap .III. Autoritatea contractanta lasa la latitudinea candidatului modelul de prezentare a angajamentului cu conditia respectarii prev.art.186, art.190 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ult.corob. cu prev.art.111 din HG 925/2006 cu modif.sicompl.ulter. In situatia in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, departajarea se va face prin reofertare cu plic inchis. In cazul in care nr. candidati care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat nr. minim indicat in anunt, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negegociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplinesc criteriile solicitate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1) lit. b) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Autoritatea tutelara al Primariei municipiului Giurgiu
Adresa postala: Sos. Bucuresti, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Tel. +40 246213588, Fax: +40 246215405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2013 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer