Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE ACORDARE CREDIT REVOLVING (LINIE DE FINANTARE REVOLVING) IN VALOARE DE 3.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA PREFINANTARII PROIECTULUI ? IMBUNATATIREA ACCESEBILITATII EUROREGIUNII RUSE-GIURGIU CU CORIDORUL 9 PAN ? EUROPEAN DE TR


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
449.222 RON

Castigatorul Licitatiei: CEC BANK SA prin SUCURSALA GIURGIU
Anunt de atribuire numarul 142605/13.08.2013
Informatii anunt de participare asociat 139187
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIULGIURGIU
Adresa postala: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: MIHAILA MIHAELA, Tel. +40 0246213588, In atentia: d-lui Primar Barbu Nicolae, Email: [email protected], Fax: +40 0246215405, Adresa internet (URL): www.primaria-giurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE ACORDARE CREDIT REVOLVING (LINIE DE FINANTARE REVOLVING) IN VALOARE DE 3.000.000 LEI PENTRU ASIGURAREA PREFINANTARII PROIECTULUI? IMBUNATATIREA ACCESEBILITATII EUROREGIUNII RUSE-GIURGIUCUCORIDORUL 9 PAN ? EUROPEAN DE TRANSPORT?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de acordare credite - linie de finantare revolving in valoare de 3.000.000 lei, in vederea finantarii unor investitii publice de pentru asigurarea prefinantarii si sau/cofinantarii unor investitii de interes local, in conformitatecu cerintele din documentatia descriptiva.Durata contractului: este de 36 luni(3 ani)de la data atribuirii contractului.Contracttul se va incheia numai dupa obtinerea avizului favorabil al Comisiei de autorizare a imprumuturilor bancare. Contractul de achizitie publica ce urmeaza a fi incheiat constituie informatie de interes public si, in consecinta, nu va fi supus reglementarilor privind sectorul bancar.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
449, 222.25RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: RQ13050316628546 Denumirea: ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE ACORDARE CREDIT REVOLVING (LINIE DE FINANTARE REVOLVING)
V.1) Data atribuirii contractului 26.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
CEC BANK SA prin SUCURSALA GIURGIU
Adresa postala: Str. Garii, nr. 1, bl. 48 P, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 450825.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 449222.25 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentele emise de institutii/organisme oficiale din tara in care ofertantii straini sunt rezidenti pot fi prezentate in limba originara, cu conditia ca acestea sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. Toate documentele(oferta si documentele care o insotesc), inclusiv solicitarile de clarificari vor fi prezentate in limba romana, insotite de traducere autorizata dupa caz. Candidatul are obligatia de a mentine oferta valabila pe toata perioada de valabilitate declarata; autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in circumstante exceptionale inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade; Candidul are obligatia de a comunica autoritatea contractanta daca este sau nu de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei; autoritatea contractanta va solicita clarificari candidatilor care nu este de acord cu prelungire perioadei de valabilitate a ofertei. Candidatul poate beneficia de sustinerea unui tert. In acest caz va prezenta un angajament ferm privind sustinerea financiara/tehnica si/sau profesionala dupa caz. La deschiderea ofertelor, angajamentul ferm va fi prezentat in forma autentica, inclusiv in cazul in care s-a depus initial declaratia pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplinite cerintelor de calificare ? Form. nr. 20 Cap .III. Autoritatea contractanta lasa la latitudinea candidatului modelul de prezentare a angajamentului cu conditia respectarii prev.art.186, art.190 din OUG 34/2006, cu modif.si compl.ult.corob. cu prev.art.111 din HG 925/2006 cu modif.sicompl.ulter. In situatia in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, departajarea se va face prin reofertare cu plic inchis. In cazul in care nr. candidati care indeplinesc criteriile de preselectie este mai mic decat nr. minim indicat in anunt, autoritatea contractanta are dreptul de a continua procedura de negegociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplinesc criteriile solicitate.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Autoritatea tutelara al Primariei municipiului Giurgiu
Adresa postala: Sos. Bucuresti, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Tel. +40 246213588, Fax: +40 246215405
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2013 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer