Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii de consultanta in cadrul proiectului ?Platforma pentru dezvoltare urbana durabila si integrata? Cod SMIS 32572


Anunt de participare numarul 144949/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Elena Chelu, Tel. +40 372111485, In atentia: Laura Coman, Sef serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii de consultanta in cadrul proiectului ?Platforma pentru dezvoltare urbana durabila si integrata? Cod SMIS 32572
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor de consultanta este prevazuta in Programul anual al achizitiilor publice pentru anul 2013, Sectiunea XIII, Cod CPV 71319000-7 Servicii de expertiza, la pozitia 3 - Achizitia serviciilor privind Elaborarea instrumentelor pentru dezvoltarea si implementarea de politici urbane integrate (Faza I) si Elaborarea unor modele de politici de dezvoltare urbana integrata in 5 orase pilot (Faza II).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciilor privind Elaborarea instrumentelor pentru dezvoltarea si implementarea de politici urbane integrate (Faza I) si Elaborarea unor modele de politici de dezvoltare urbana integrata in 5 orase pilot (Faza II)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 635, 275RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 52.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si se poate constitui prin oricare din formele prevazute la art 86 alin 1 din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poate constitui si in alta moneda, data la care se va face conversia leu-alta valuta este cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Garantia de participare se retine/restituie conform prevederilor art 87, respectiv art 88 din HG 925/2006.In cazul prezentei proceduri sunt aplicabile prevederile art 278indice1 alin 1 lit b si alin 2 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului, conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007-2013 finantat din Fondul Social European, Proiectul ?Platforma pentru dezvoltare urbana durabila si integrata? Cod SMIS 32572.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
3.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Diretia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca nu are datorii scadente. Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform OrdinuluiANRMAP nr.314/2010. ;
5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006. Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
? Liviu Nicolae Dragnea, Viceprim-ministru, Ministru
? Shhaideh Sevil, Secretar de stat;? Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;? Niculescu Marian, Secretar General;? Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;? Boldea Cristian Robert, Secretar General Adjunct
? Rusnac Melania, Director, Directia Buget, Financiar Contabilitate;? Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;? Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;? Tenea Diana Voinea, Director General, Direc?ia Generala Dezvoltare Regionala
? Ginavar Anca Ileana, Director, Directia Amenajare Teritoriu si Urbanism
? Bailesteanu Liviu Tudor, Sef Serviciu, Serviciul planificare integrata, reglementare si politici de locuire, Direc?ia Amenajare Teritoriu si Urbanism;
? Dediu Cristina, Sef Serviciu, Serviciul coeziune teritorila ?i dezvoltare regionala, Directia politicisi strategii regionale;
? Topoleanu Florentina, ?ef serviciu, Serviciul coordonare afaceri europene ?i rela?ii interna?ionale
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind media cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, respectiv 2010, 2011, 2012.
Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 5.000.000, 00 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului privind Fisa de informatii generale, Formular 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Cerinta minima: Operatorii vor face dovada, prin prezentarea de orice documente/certificari, ca au prestat in ultimii 3 ani printr-un contract sau maxim 3 contracte, servicii similare obiectului prezentei proceduri, a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.500.000, 00 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
2.Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Cerinta minima:
a.Urbanist:
-Studii superioare, echivalentul studiilor de licenta in domeniul urbanismului sau arhitecturii, absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta, sau acreditata de statul roman;
-Participarea la realizarea unei documentatii de urbanism pentru municipii/orase.
b.Arhitect:
-Studii superioare, echivalentul studiilor de licenta in domeniul arhitecturii, absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta, sau acreditata de statul roman;
-Drept de semnatura acordat de catre Registrul Urbanistilor din Romania pentru coordonarea elaborarii documentatiilor de amenajare a teritoriului si de urbanism, cu stampila - simbol D - "Protejarea si dezvoltarea patrimoniului construit", in conditiile Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismul, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu prevederile Hotararii Consiliului Superior al Registrului Urbanistilor din Romania nr. 101/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind dobandirea dreptului de semnatura pentru documentatiile de amenajare a teritoriului si de urbanism si a Regulamentului referitor la organizarea si functionarea Registrului Urbanistilor din Romania.
c.Economist:
-Studii superioare ? licentiat in stiinte economice sau echivalent, absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta, sau acreditata de statul roman;
-Participarea la elaborarea unei strategii de dezvoltare urbana, sau a unei documentatii de urbanism.
d.Sociolog:
-Studii superioare ? licentiat in sociologie sau filosofie, absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta, sau acreditata de statul roman;
-Participarea la elaborarea unei strategii de dezvoltare urbana, sau a unei documentatii de urbanism.
e.Expert in administra?ia publica:
-Studii superioare ? licentiat in stiinte administrative sau echivalent, absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta, sau acreditata de statul roman;
-Participarea la elaborarea unei strategii de dezvoltare urbana, sau a unei documentatii de urbanism.
NOTA: Cel putin un membru al echipei de experti trebuie sa poata demonstra cunostinte de limba engleza prin intermendiul unuia din urmatoarele documente:
-Atestat de limba engleza, nivel avansat;
-Diploma de studii superioare (licenta sau masterat) cu predare in limba engleza;
-Alte documente relevante care sa certifice cunostintele solicitate.
3. Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea Formularului 4 si Formularului 5.Declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Demonstrarea experientei relevante solicitata pentru fiecare expert se va face prin intermediul unuia din urmatoarele documente: -Copii ale diplomelor, atestatelor sau calificarilor tuturor celor implicati direct in derularea lucrarilor pentru domeniile de expertiza solicitate;
-Copii ale contractelor de servicii in care expertul a fost implicat;
-Procese verbale de predare-primire a unor rapoarte/documente elaborate de experti;
-Scrisori de recomandare de la beneficiarii unor servicii de expertiza relevante cerintelor solicitate;
-Alte documente relevante care sa certifice experienta solicitata.Completare Formular 6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2013 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2013 11:30
Locul: sediul MDRAP, str. Apolodor, nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, persoanele imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finan?are: Programul Opera?ional Dezvoltarea Capacita?ii Administrative 2007-2013 finan?at din Fondul Social European, Proiectul ?Platforma pentru dezvoltare urbana durabila si integrata? Cod SMIS 32572.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma evaluarii ofertelor, pe primul loc se vor clasa mai multi operatori economici, departajarea se va face prin reofertare in plic inchis, la sediul autoritatii contractante. Clarificarile la documentatia de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare. Societatile ofertante care se incadreaza in categoria IMM, conform Legii 346/2004, vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuale - se va completa Formularul 03.1 sau 03.2, dupa caz. In conformitate cu prevderile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MDRAP - Serviciul Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Apolodor 17 latura Nord Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +03 72111473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2013 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer