Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii de telefonie mobila


Anunt de participare numarul 112474/02.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale
Adresa postala:  B-dul Carol I nr. 24, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Punct(e) de contact:  MADR, Bd. Carol I nr 24, sector 3, Tel. (+4) 021.3072.442, In atentia:  Dan-Florin IONITA, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021.3078.606, Adresa internet (URL):  http: //www.madr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii de telefonie mobila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului este facilitarea comunicarii atat intre personalul DGDR AM PNDR central si teritorial, cat si intre personalul AMPNDR si beneficiarii masurilor implementate de AM PNDR (masura 141, 142, etc.), data fiind importanta realizarii unei comunicari in timp optim intre personalul AM ? PNDR si beneficiari sau intre personalul AM nivel central si cel de la nivel judetean mai ales in perioadele in care acestia din urma se afla pe teren pentru verificari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64212000-5 - Servicii de telefonie mobila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total prestatii servicii: conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 213, 810RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
29 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 4.276, 20 LEI (instrument de garantare)Garantia de buna executie: 10% pret contract semnat, fara TVA. (instrument de garantare) devine anexa la contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este co-finantat din fondurile masurii Asistenta Tehnica (511) din cadrul Programului National pentru Dezvoltare Rurala (fonduri comunitare).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului, care prevede contributia partilor sociale ale asociatilor si durata de valabilitate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl de elig privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006
2.Decl privind neincadrarea in prevederileart. 181 din OUG 34/2006
3.Certif atestare fiscala valabil la data deschiderii oferte, elib de autorit fiscala competenta, din care sa rezulte ca op econ nu are datorii la bugetul general consolidat la deschidere oferte.
4.Certif fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la deschidere oferte.
5.Certif ptplata CAS valab la deschidere oferte (pt statele unde este aplicabil). In cazul pers jur rezidente (infiintate si inregistrate in Rom), este suficienta prezentarea Certif de atestare fiscala eliberat de ANAF, din care rezulta ca op econ nu are datorii la buget general consolidat al statului, inclusiv in domeniul platii asigurarilor de sanatate (CAS).
6.Decl privind calitatea de participant la procedura
7.Imputernicire de semnatura pt persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul.
8.Certif de participare la licitatie cu oferta independenta
9.Certif unic de inregistare emis de ORC - copie
10.Certif constatator eliberat de ORC teritorial, pe raza caruia ofertantul este rezident, din care rezulte obiectul de activit al firmei, specific acestei achizitii publice (cod CAEN 61 Telecomunicatii - (612 Activitati de telecomunicatii prin retele fara cablu) ? original sau copie legalizata (valabil la deschidere oferte)
11.Cazier judiciar sau echivalent (pentru statele unde este aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009).
2. Media profitului net al ofertantului pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 100.000 euro.Media profitului net pe ultimii trei ani trebuie sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (conform Formularului nr. 8 din sectiunea IV a prezentei documentatii de atribuire);
Informatii privind standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un contract de prestari servicii avand ca obiect prestarea serviciilor de telefonie mobila, la care participarea acestuia a fost in valoare de cel putin echivalentul a 15.000 euro fara TVA (se va lua in considerare cursul de schimb al BCE).Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/511/1/1/S/10/00/15/S0
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 10:30
Locul: Sediul MADR, Bd. Carol I nr. 24, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este co-finantat din fondurile FEADR (fonduri comunitare), prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura Asistenta Tehnica (511).
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. (+4) 021/332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021/319.51.83, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Directia Generala de Dezvoltare Rurala ? AM PNDR, Directia Asistenta Tehnica si Formare Profesionala
Adresa postala:  Bd. Carol I nr 24, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020921, Romania, Tel. +4 021. 307.24.42;, Email:  [email protected], Fax:  +4 021.307.86.06
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2010 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer