Licitatie Publica - Achizitionarea de servicii de transport aerian curse externe
Anunt de participare numarul 146538/13.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Laura Maciuceanu, Tel. +40 372111555, In atentia: doamnei Mihaela Voinea coordonator, Directia Achizitiii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitionarea de servicii de transport aerian curse externe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 5, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 2000000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport aerian curse externe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60400000-2 - Servicii de transport aerian (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de transport aerian curse externe. Valoarea estimata pentru cei doi ani este de nimin 2000000 lei maxim 5500000 lei.Numarul minim si maxim de bilete estimat pentru primul contract subsecvent precum si pentru acordul cadrueste prezentat in anexa atasata caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 5, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. se va constit. conf art. 86 din HG nr. 925/2006. Cuantumul gar. de part. este de110.000lei. Valab. gar de part. va fi de 90 de zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.Contul pt. gar. de part.: Trezoreria Mun. Buc.RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.Garantia de part. poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publ. anuntului de part in SEAP. In cazul depunerii unei contestatii, respingerea de catre CNSC a acesteia va det o retinere din gar de part conf prevederilor art 278 ind1 din OUG nr. 34/2006. Completare formular nr. 10 In cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.Se va constitui conf prevederilor art. 89 alin (2) din HG 925/2006, in oricare din formele prev la art. 90 alin.(1)-(3)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, venituri proprii, asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - Formular 1b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- Formular 2c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 3d) Declaratie pe proprie raspundere ca ofertantul /candidatul/ oferatantul asociat/ subcontractantul/ tertul sustinator nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Liviu Nicolae Dragnea-ministru, Shhaideh Sevil- secretar de stat; Constantin Marius Banu ? secretar de stat; Matache Iulian-Ghiocel - Secretar de Stat; Marian Niculescu-Secretar General;Claudiu Burduja-Secretar General Adjunct;Boldea Cristian Robert- Secretar General Adjunct, Ionela Vasile- Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative; Melania Rusnac -Director, Directia Buget, Finante Contabilitate; Laura Coman-Sef serviciu, Serviciu Achizitii Publice; Tenea Diana-Director general, Directia Generala Dezvoltare Regionala, Ginavar Anca Ileana, Director, Directia Amenajare Teritoriu si Urbanism, Bailesteanu Liviu Tudor, sef serviciu - Serviciul planificare integrata, reglementare si politici de locuire, Dediu Cristina, sef serviciu -Serviciul Coeziune teritoriala si dezvoltare regionala, Topoleanu Florentina, sef serviciu-serviciul Coordonare Afaceri Europene si relatii internetioneleIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180, 181 precum si cea prevazuta la art. 69ยน din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- formular 4Declaratia privind conflictul de interese va fi prezentata si de ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator(daca este cazul).e) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente pentru luna anterioara depunerii ofertelor. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata sau copie conform cu originalul. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acesta sunt reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Acesta se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. In cazul in care ofertantul clasat pe primul lor, in urma evaluarii ofertelor, a depus acest certificat in copie conform cu originalul, comisia de evaluare poate solicita acestuia prezentarea documentului in original sau copie legalizata.Se vor prezenta documente care atesta calitatea de membru/agent autorizat I.A.T.A al ofertantului, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012. Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei se va lua in calcul cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr. 7
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (complexitate, domeniu) ? ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca documentele sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in lei se va lua in calcul cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.b) Fisele de experinta similara pentru contracte a caror obiect l-a reprezentat serviciile de transport aerian pe baza de grafic sau charter. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani la nivelul careia sa se regaseasca maxim 3 contracte de servicii similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin egala cu 250.000 lei fara TVA.
Copie dupa certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular nr.8Prezentarea certificatului solicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2013 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2013 10:00
Locul: sediul MDRAP, str. Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii societatilor ofertante, pe baza unei imputerniciri scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu preturi egale situate pe primul loc se va face prin reofertare in plic inchis depus la Registratura MDRAP. Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita de depunere a ofertelor. Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului- formular nr. 6, copie de pe actul de identitate.Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.Oferta va fi insotita de scrisoarea de inaintare conform form nr. 5
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind 2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice- Serviciul Acte normative
Adresa postala: Apolodor nr. 17, latura Nord, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2013 09:02